Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Track(s): Headhunterz - Psychedelic Sunshine

Download:

http://wtrns.fr/BfwfZodr6MmwWR (Met Project One - The Story Unfolds (Live Edit))
http://www38.zippyshare.com/v/33638960/file.html

Bron: Facebook HHZ

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Klinkt best lekker nog, beter dan die van Da Tweekaz.
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Sep 2014
Eindelijkkk :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Jaa lekker, ik wist niet eens van die live edit af. :$ en outro's van Willems zn plaatjes :love:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Wat is er eig allemaal veranderd aan The Story Unfolds op de manier waarop de vocals geknipt zijn in de intro? Vind t bizar weinig toevoegen eig :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:Wat is er eig allemaal veranderd aan The Story Unfolds op de manier waarop de vocals geknipt zijn in de intro? Vind t bizar weinig toevoegen eig :/
Hoor zelf ook niet veel verschil
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Psychedelic Sunshine :loving: heerlijke edit van die plaat, maakt hem wat mij betreft nog beter dan het origineel :D . The Story Unfolds edit voegt volgens mij niks toe op het origineel :/ ?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 10 days ago
2 heerlijke tracks! :yay:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
patrickjeb wrote:
PNXRMX wrote:Wat is er eig allemaal veranderd aan The Story Unfolds op de manier waarop de vocals geknipt zijn in de intro? Vind t bizar weinig toevoegen eig :/
Hoor zelf ook niet veel verschil
Ja, volgens mij alleen de gecutte vocals. Hoor verder geen verschil.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Kepro wrote:Jaa lekker, ik wist niet eens van die live edit af. :$ en outro's van Willems zn plaatjes :love:
Dat outtro is uit een nummer van BH en die heeft deze edit ook gemaakt volgensmij. Het filmpje hoort niet bij deze mash! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Maximum wrote:
Kepro wrote:Jaa lekker, ik wist niet eens van die live edit af. :$ en outro's van Willems zn plaatjes :love:
Dat outtro is uit een nummer van BH en die heeft deze edit ook gemaakt volgensmij. Het filmpje hoort niet bij deze mash! :thumbup:
Klopt, zal iemand zelf gewoon hebben gephotoshoped ofsowiets :P
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
patrickjeb wrote:
Maximum wrote:
Klopt, zal iemand zelf gewoon hebben gephotoshoped ofsowiets :P
De outro heeft inderdaad een acid sample die lijkt op een sample die Brennen Heart ook heeft gebruikt. Toch is het niet dezelfde. De outro is trouwens hetzelfde als in de Original Mix van Psychedelic.
Hardtraxxer
68 posts member since 2011
last seen Feb 2015
De outro van psychedelic sunshine is toch anders dan 't origineel
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Italian Stallion wrote:De outro van psychedelic sunshine is toch anders dan 't origineel
indd, het is die uit een nummer van BH (onder blademasterz) met andere kicks als het goed is, maar BH draaide deze mash ook voor het eerst op Q-Base (als ik het goed heb).. dus vandaar dat ik speculeer dat hij achter deze mash zit. DOet er echter verders niet toe, ik vind hem vetter dan het origineel en een leuke aanwisnt voor me verzameling. HHZ bedankt! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Die kick in de outro is dik :) Heerlijk nummertje dit, als je hem maar niet te vaak hoort.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Heerlijk dit! :thumbup:
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Teknizion wrote:Heerlijk dit! :thumbup:
Ja, dit is inderdaad heerlijk!

Ik kan me nog heel goed de verbazing herinneren toen ik die eerste noten van van Sunshine er doorheen hoorde op q-base. Dat moment van herkenning en tegelijk die flashbacks naar vroegah toen ik het origineel helemaal kapot heb gedraaid. :loving:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Die Psychedelic edit is lekker :). Denk ik weer terug aan vroeger aan één van m'n eerste cd's.
De outro komt origineel ook van een dance/trance track, maar welke was dat ook al weer?
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Dit is zeker een leuke! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
D-Ruz wrote:Die Psychedelic edit is lekker :). Denk ik weer terug aan vroeger aan één van m'n eerste cd's.
De outro komt origineel ook van een dance/trance track, maar welke was dat ook al weer?
Outro is van deze:

View on YouTube

Thank you google :$
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
heldige track, en dan bedoel ik de synths van het origineel :love:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
djpatt wrote:heldige track, en dan bedoel ik de synths van het origineel :love:
die zijn idd lekker :love: ben ik blij dat die als standaard preset in sylenth zitten :x
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Heb echt gouden herinneringen aan Sunshine, enige wat deze plaat echt goed maakt (H)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
RAW-vizion wrote:
die zijn idd lekker :love: ben ik blij dat die als standaard preset in sylenth zitten :x
Onder welke naam?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Jolle wrote:
RAW-vizion wrote:
Onder welke naam?
Arp New Order ;) staat in factory bank1 helemaal aan het begin, kan niet missen :P