Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Is het ook! :worship:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Nando wrote:Is het ook! :worship:
idd
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Nou, hij heeft hem dus gedraaid :P
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
uhm.. uhm... Fail! xD :surrender: haha
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hahaha geniaal dat ie dat doet :lol: Voor de kleinere feestjes is dit ook wel leuk om te doen (hij zal zoiets idd niet op hardbass flikken neem ik aan ;) )
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
dawasiknie wrote:Hahaha geniaal dat ie dat doet :lol: Voor de kleinere feestjes is dit ook wel leuk om te doen (hij zal zoiets idd niet op hardbass flikken neem ik aan ;) )
Maar dan heb je wel de zaal op stelten.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 minutes ago
Voor 1 keer leuk dit, maar beter draait hij de originele versie vaker. :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Kepro wrote:
dawasiknie wrote:Hahaha geniaal dat ie dat doet :lol: Voor de kleinere feestjes is dit ook wel leuk om te doen (hij zal zoiets idd niet op hardbass flikken neem ik aan ;) )
opzich lijkt me het wel vet tis maar 2 minuutjes :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
djpatt wrote:
Kepro wrote:
opzich lijkt me het wel vet tis maar 2 minuutjes :P
djheadhunterz Headhunterz
(dutch) Eigenlijk had ik m voor de Gelredome moeten bewaren #haatmeneer
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Kepro wrote:
Haha ja kijk mij rechtsvooraan :P
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
mensen mensen niet oordelen... :') :P

Deze is gemaakt door een andere gast die ook gewoon dumpert zat te checken.
Dus heeft hij FL gestart en Tatarola who is calling eronder gezet, en de ORIGINELE HAATMENEER VIDEO VOCALS!.

hhz dus niet, en die hele discussie op dumpert gaat dus nergens over, want ergens tussen due 8888 inzendingen staat die officiele hardstyle remix dus ook nog, en die kreeg ook veel kudo's, dus besloot Willem hem te gaan draaien :D :D
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
iSenSe` wrote:mensen mensen niet oordelen... :') :P

Dus heeft hij FL gestart en Tatarola who is calling eronder gezet, en de ORIGINELE HAATMENEER VIDEO VOCALS!.

hhz dus niet, en die hele discussie op dumpert gaat dus nergens over, want ergens tussen due 8888 inzendingen staat die officiele hardstyle remix dus ook nog, en die kreeg ook veel kudo's, dus besloot Willem hem te gaan draaien :D :D
Dus hij is dus niet van Headhunterz?
Sure? Dan verander ik de naam in de titel even
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
freddyadu8 wrote:
iSenSe` wrote:mensen mensen niet oordelen... :') :P

Dus hij is dus niet van Headhunterz?
Sure? Dan verander ik de naam in de titel even
Klinkt mij in de oren als iemand die Headhunterz' Twitter niet leest en ook niet op de hoogte is dat die 'officiële hardstyle remix die tussen de 8888 inzendingen staat' door Headhunterz is gemaakt, verspreid is via zijn Twitter en daarná pas op Dumpert verscheen...

Als iemand anders het gemaakt heeft, waarom is die nog niet naar voren gekomen op óf Dumpert óf hier? Iedereen lijkt dat zinnetje 'dit is niet mijn track, vriend' op te vatten als dat Headhunterz hem niet gemaakt heeft, maar volgens mij betekent het helemaal niets.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Onze Moo is wel een echt fenomeen aan het worden zeg :lol:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Heady heeft hem gewoon in elkaar geknutselt :thumbup: .
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Hij bedoelt volgens mij met "dit is niet mijn track vriend" helemaal niks! Op Dumpert worden namelijk allemaal van dit soort zinnen gebruikt bij een Mo plaatje/video. Ik heb deze track naar Dumpert gestuurd nadat ik hem gedownload had via een link op Hyves. Hij stond dus al eerder op Twitter/Hyves dan dat ie op Dumpert stond.

Ik denk gewoon dat HHZ hem in een vervelende bui voor de lol heeft gemaakt. Waarom zou hij een track die niet serieus bedoeld is, gaan promoten en draaien als hij niet van hem is? En wat maakt het nu uit van wie hij wel is.. Het is gewoon een track die gemaakt is voor de lol. Je vindt hem leuk of je vind hem maar niks!

Amen
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Jorea88 wrote:Hij bedoelt volgens mij met "dit is niet mijn track vriend" helemaal niks! Op Dumpert worden namelijk allemaal van dit soort zinnen gebruikt bij een Mo plaatje/video. Ik heb deze track naar Dumpert gestuurd nadat ik hem gedownload had via een link op Hyves. Hij stond dus al eerder op Twitter/Hyves dan dat ie op Dumpert stond.

Ik denk gewoon dat HHZ hem in een vervelende bui voor de lol heeft gemaakt. Waarom zou hij een track die niet serieus bedoeld is, gaan promoten en draaien als hij niet van hem is? En wat maakt het nu uit van wie hij wel is.. Het is gewoon een track die gemaakt is voor de lol. Je vindt hem leuk of je vind hem maar niks!

Amen
ik vind die buien ook altijd zo vervelend idd!

OT:Vind het wel een geniale stunt van onze ome Willem..
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Heb m nu vaker geluisterd, Mo erdoorheen zorgt toch voor een stukje extra 'drive' :lol:
Maar ik vind dit écht een ludieke actie, vetjesssss!
Headhunterz krijgt weer een plusje van me :yes:
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
is hier ook nog een dubmix van?
dan zonder die vocals ofz0w?
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Guide4U wrote:is hier ook nog een dubmix van?
dan zonder die vocals ofz0w?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
kvind hem wel grappig :D
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Mike-O wrote:Haha, ik kan er de humor wel van inzien. Maar ik verwacht deze track NIET(!) op Hard Bass en dergelijke. Als hij het lekker op zulke kleine feestjes houdt vind ik het prima. :)
Zou je nou echt denken dat hij zo stom is om dat in zijn hoofd te halen...? :lol:
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
baas als je dit durft te draaien op XQ of hardbass oid :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
stom wel op zijn twitter zou van. Ik had hem eigenlijk moeten bewaren voor hardbass :lol:
K
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Wat een vette plaat zeg. echt super vett