Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 06:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bartjeeeee!!! =D
IS wel lekker nummertje ik kende um al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 12:49 
 
Artiest

lama. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 03:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Oh ik zie het, naja dat waren ook wel leuke platen, maar idd niet zijn beste..maar stukken beter als tegenwoordig :P


Ik ken de oudere platen van Zatox, ook onder zijn aliassen, uiteraard wel... ik geef toe dat ik niet lang genoeg hardstle te luisteren om ze door en door te kennen, maar toen ik de genoemde tracks hoorde ben ik me wel meer in hem gaan verdiepen. De tracks die ik noemde vind ik van hoge kwaliteit en zijn persoonlijke favorieten, dus vandaar dat ik ze noemde.

Naast het punt van mij dat jullie wel begrepen heb ik nog een punt waarvoor ik deze post plaatste... Ik zie he tegenwoordig te vaak, Zatox-fans(als je naar hun onderschrift of avatar kijkt) die altijd weer Scantraxx en vooral Headhunterz bashen... beetje jammer vind ik dat.

Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald(het is een leuk vrolijk plaatje maar absoluut geen heldenplaat) met die nieuwe remix van Club Bizarre samen met de NC toch weer een stijgende lijn lijkt in te zetten. Niets is wat het lijkt, we zullen zien wat de toekomst ons brengt... ook is het trouwens wel toevallig dat zowel Zatox als Headhunterz de beste platen lijken te maken in een samenwerking met een andere artiest(Zatox met o.a. Tatanka en Activator, en Headhunterz met Wildstylez en Noisecontrollers)

Tuurlijk kan het dat je mijn punt niet ziet omdat headhunterz-muziek gewoon niet jou ding is... bij mij telt het gevoel dati k bij een plaat het meeste, en bij die remix is dat gevoel er ten minste in een zeer grote mate, wat je helaas niet kan zeggen van zijn andere werk uit eind 2009 en begin 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 09:58 
 
Hardtraxxer

Edit: SoftKickerz :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

duurt lang die vieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NubeatRecords schreef:
duurt lang die vieuws


Vind je t gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ja, er zijn ook pas twee weken voorbij hè.

@ Hardkickerz: leuk nummertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Titatovenaar schreef:
Oh ik zie het, naja dat waren ook wel leuke platen, maar idd niet zijn beste..maar stukken beter als tegenwoordig :P


Ik ken de oudere platen van Zatox, ook onder zijn aliassen, uiteraard wel... ik geef toe dat ik niet lang genoeg hardstle te luisteren om ze door en door te kennen, maar toen ik de genoemde tracks hoorde ben ik me wel meer in hem gaan verdiepen. De tracks die ik noemde vind ik van hoge kwaliteit en zijn persoonlijke favorieten, dus vandaar dat ik ze noemde.

Naast het punt van mij dat jullie wel begrepen heb ik nog een punt waarvoor ik deze post plaatste... Ik zie he tegenwoordig te vaak, Zatox-fans(als je naar hun onderschrift of avatar kijkt) die altijd weer Scantraxx en vooral Headhunterz bashen... beetje jammer vind ik dat.

Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald(het is een leuk vrolijk plaatje maar absoluut geen heldenplaat) met die nieuwe remix van Club Bizarre samen met de NC toch weer een stijgende lijn lijkt in te zetten. Niets is wat het lijkt, we zullen zien wat de toekomst ons brengt... ook is het trouwens wel toevallig dat zowel Zatox als Headhunterz de beste platen lijken te maken in een samenwerking met een andere artiest(Zatox met o.a. Tatanka en Activator, en Headhunterz met Wildstylez en Noisecontrollers)

Tuurlijk kan het dat je mijn punt niet ziet omdat headhunterz-muziek gewoon niet jou ding is... bij mij telt het gevoel dati k bij een plaat het meeste, en bij die remix is dat gevoel er ten minste in een zeer grote mate, wat je helaas niet kan zeggen van zijn andere werk uit eind 2009 en begin 2010.


Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat jij gaat uitleggen hoe je der bij komt dat ik Headhunterz geen goede artiest vind, aangezien ik dat nooit heb gezegt en als je op dat 'nieuwe nummers' forum kijkt zie je dat ik daar nog een discussie had om het feit dat ik die 'Club Bizzare' remix juist wel goed vind. Dit Naast de vele andere Headhunterz tracks. Ook hebben beide artiesten in hun eentje bommen geproduceert. Dus lees nog een keer en kijk hier en daar voordat je iemand gelijk 'persoonlijk (probeert) aan te vallen' en kom is met betere argumenten i.p.v. 'hij heedt een Zatox plaatje', voordat je zegt dat ik HHZ 'bash'. En nu jij weer;
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 02:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!

hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee


hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man


Volgens mij zegt dit citaat genoeg ;)


ik zou er bijna onderzetten:
En nu jij weer! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook een Zatox plaatje. :)

Nee, maar ik vind het gebash op Headhunterz ook niet nodig, maar bij Save Your Scrap For Victory is het wel meer dan terecht. Maar voordat daarvan een preview werd geplaatst zag ik veel minder gezeik op Headhunterz bijv. bij Psychedelic EP en Studio Sessions.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Poepislekker schreef:
Pithune schreef:
hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee


hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man


Volgens mij zegt dit citaat genoeg ;)


Ja, want als je zegt dat je één nummer niet goed vind dan vind je dat natuurlijk van al zijn nummers, heel goed.. :')

Vooralsnog ging die discussie erover of de nummers van Hhz 'rauw' waren of niet, daar ging die reactie van hem ook over. Niet of zijn nummers wel of niet goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over welke track van Headhunterz gaat dit topic, of wat heb ik gemist? :whistle:

Over de track; Vind hem iets te blij, de melodie leent zich gewoon niet echt voor hardstyle denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hou het aub gericht op deze track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe presteren die mensen het toch om eeuwig over commercie en HHZ te zeiken.

:evil:

Deze plaat vind ik overigens helemaal nix
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 20:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

veel te happy voor echte hardstyle, beste hardkickerzzzz
maar ik snap dan ook niet waarom je dit nummer zou remixen, naar hardstyle dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Poepislekker schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!


hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man


Volgens mij zegt dit citaat genoeg ;)


ik zou er bijna onderzetten:
En nu jij weer! :$


Wat zegt het volgens jou dan? Want ik wil daar alleen mee duidelijk maken dat de recente headhunterz tracks helemaal niet hard zijn. Jij maakt er van dat ik een 'Headhunters basher' ben.
Ik ben benieuwd. Lees alles voortaan is goed voordat je gaat huilen achter je computer, omdat Headhunterz volgens jou word gebashed aangezien iedereen hierdoor last ondergaat op dit topick omdat het echt al 5 post van mij kost voordat jij het is gaat begrijpen debiel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delyricuz schreef:
Klementino schreef:

Volgens mij zegt dit citaat genoeg ;)


Ja, want als je zegt dat je één nummer niet goed vind dan vind je dat natuurlijk van al zijn nummers, heel goed.. :')

Vooralsnog ging die discussie erover of de nummers van Hhz 'rauw' waren of niet, daar ging die reactie van hem ook over. Niet of zijn nummers wel of niet goed zijn.


Jij snapt het temminste wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:09 
 
Artiest

nog een paar 100 views :whistle: ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

http://www.multiupload.com/60AF82BB5L

enjoy! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat duurde even
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:11 
 

JOEPIE DIK THX
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald


hier moet ik even op reageren, want het klinkt alsof Scrap Attack het beste is wat Heady heeft geproduceert, en uuh... dat is het dus umm... ja... niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Klementino schreef:
Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald


hier moet ik even op reageren, want het klinkt alsof Scrap Attack het beste is wat Heady heeft geproduceert, en uuh... dat is het dus umm... ja... niet.

Als je nou de rest van de zin er ook bij pakt, dan zie je dat hij zegt dat de Club Bizarre remix dat dramatische niveau weer wat opkrikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat me een beetje denken aan Francesco Zeta.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks