Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
bartjeeeee!!! =D
IS wel lekker nummertje ik kende um al :P
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
lama. :lol:
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Titatovenaar wrote:Oh ik zie het, naja dat waren ook wel leuke platen, maar idd niet zijn beste..maar stukken beter als tegenwoordig :P
Ik ken de oudere platen van Zatox, ook onder zijn aliassen, uiteraard wel... ik geef toe dat ik niet lang genoeg hardstle te luisteren om ze door en door te kennen, maar toen ik de genoemde tracks hoorde ben ik me wel meer in hem gaan verdiepen. De tracks die ik noemde vind ik van hoge kwaliteit en zijn persoonlijke favorieten, dus vandaar dat ik ze noemde.

Naast het punt van mij dat jullie wel begrepen heb ik nog een punt waarvoor ik deze post plaatste... Ik zie he tegenwoordig te vaak, Zatox-fans(als je naar hun onderschrift of avatar kijkt) die altijd weer Scantraxx en vooral Headhunterz bashen... beetje jammer vind ik dat.

Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald(het is een leuk vrolijk plaatje maar absoluut geen heldenplaat) met die nieuwe remix van Club Bizarre samen met de NC toch weer een stijgende lijn lijkt in te zetten. Niets is wat het lijkt, we zullen zien wat de toekomst ons brengt... ook is het trouwens wel toevallig dat zowel Zatox als Headhunterz de beste platen lijken te maken in een samenwerking met een andere artiest(Zatox met o.a. Tatanka en Activator, en Headhunterz met Wildstylez en Noisecontrollers)

Tuurlijk kan het dat je mijn punt niet ziet omdat headhunterz-muziek gewoon niet jou ding is... bij mij telt het gevoel dati k bij een plaat het meeste, en bij die remix is dat gevoel er ten minste in een zeer grote mate, wat je helaas niet kan zeggen van zijn andere werk uit eind 2009 en begin 2010.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Edit: SoftKickerz :x
N
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2011
duurt lang die vieuws
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 8 days ago
NubeatRecords wrote:duurt lang die vieuws
Vind je t gek :lol:
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen Mar 2018
Nou ja, er zijn ook pas twee weken voorbij hè.

@ Hardkickerz: leuk nummertje! :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Klementino wrote:
Titatovenaar wrote:Oh ik zie het, naja dat waren ook wel leuke platen, maar idd niet zijn beste..maar stukken beter als tegenwoordig :P
Ik ken de oudere platen van Zatox, ook onder zijn aliassen, uiteraard wel... ik geef toe dat ik niet lang genoeg hardstle te luisteren om ze door en door te kennen, maar toen ik de genoemde tracks hoorde ben ik me wel meer in hem gaan verdiepen. De tracks die ik noemde vind ik van hoge kwaliteit en zijn persoonlijke favorieten, dus vandaar dat ik ze noemde.

Naast het punt van mij dat jullie wel begrepen heb ik nog een punt waarvoor ik deze post plaatste... Ik zie he tegenwoordig te vaak, Zatox-fans(als je naar hun onderschrift of avatar kijkt) die altijd weer Scantraxx en vooral Headhunterz bashen... beetje jammer vind ik dat.

Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald(het is een leuk vrolijk plaatje maar absoluut geen heldenplaat) met die nieuwe remix van Club Bizarre samen met de NC toch weer een stijgende lijn lijkt in te zetten. Niets is wat het lijkt, we zullen zien wat de toekomst ons brengt... ook is het trouwens wel toevallig dat zowel Zatox als Headhunterz de beste platen lijken te maken in een samenwerking met een andere artiest(Zatox met o.a. Tatanka en Activator, en Headhunterz met Wildstylez en Noisecontrollers)

Tuurlijk kan het dat je mijn punt niet ziet omdat headhunterz-muziek gewoon niet jou ding is... bij mij telt het gevoel dati k bij een plaat het meeste, en bij die remix is dat gevoel er ten minste in een zeer grote mate, wat je helaas niet kan zeggen van zijn andere werk uit eind 2009 en begin 2010.
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat jij gaat uitleggen hoe je der bij komt dat ik Headhunterz geen goede artiest vind, aangezien ik dat nooit heb gezegt en als je op dat 'nieuwe nummers' forum kijkt zie je dat ik daar nog een discussie had om het feit dat ik die 'Club Bizzare' remix juist wel goed vind. Dit Naast de vele andere Headhunterz tracks. Ook hebben beide artiesten in hun eentje bommen geproduceert. Dus lees nog een keer en kijk hier en daar voordat je iemand gelijk 'persoonlijk (probeert) aan te vallen' en kom is met betere argumenten i.p.v. 'hij heedt een Zatox plaatje', voordat je zegt dat ik HHZ 'bash'. En nu jij weer;
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Poepislekker wrote:
Pithune wrote:
Gangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee
hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man
Volgens mij zegt dit citaat genoeg ;)

ik zou er bijna onderzetten:
En nu jij weer! :$
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik heb ook een Zatox plaatje. :)

Nee, maar ik vind het gebash op Headhunterz ook niet nodig, maar bij Save Your Scrap For Victory is het wel meer dan terecht. Maar voordat daarvan een preview werd geplaatst zag ik veel minder gezeik op Headhunterz bijv. bij Psychedelic EP en Studio Sessions.
Hardtraxxer
53 posts member since 2010
last seen Aug 2010
Klementino wrote:
Poepislekker wrote:
Pithune wrote: hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee
hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man
Ja, want als je zegt dat je één nummer niet goed vind dan vind je dat natuurlijk van al zijn nummers, heel goed.. :')

Vooralsnog ging die discussie erover of de nummers van Hhz 'rauw' waren of niet, daar ging die reactie van hem ook over. Niet of zijn nummers wel of niet goed zijn.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Over welke track van Headhunterz gaat dit topic, of wat heb ik gemist? :whistle:

Over de track; Vind hem iets te blij, de melodie leent zich gewoon niet echt voor hardstyle denk ik.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Hou het aub gericht op deze track :)
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
hoe presteren die mensen het toch om eeuwig over commercie en HHZ te zeiken.

:evil:

Deze plaat vind ik overigens helemaal nix
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2010
last seen Sep 2010
veel te happy voor echte hardstyle, beste hardkickerzzzz
maar ik snap dan ook niet waarom je dit nummer zou remixen, naar hardstyle dan :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
.
Last edited by Maximum on 07 Aug 2010 19:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Klementino wrote:
Poepislekker wrote:
Gangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!

ik zou er bijna onderzetten:
En nu jij weer! :$
Wat zegt het volgens jou dan? Want ik wil daar alleen mee duidelijk maken dat de recente headhunterz tracks helemaal niet hard zijn. Jij maakt er van dat ik een 'Headhunters basher' ben.
Ik ben benieuwd. Lees alles voortaan is goed voordat je gaat huilen achter je computer, omdat Headhunterz volgens jou word gebashed aangezien iedereen hierdoor last ondergaat op dit topick omdat het echt al 5 post van mij kost voordat jij het is gaat begrijpen debiel!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Delyricuz wrote:
Klementino wrote:
Ja, want als je zegt dat je één nummer niet goed vind dan vind je dat natuurlijk van al zijn nummers, heel goed.. :')

Vooralsnog ging die discussie erover of de nummers van Hhz 'rauw' waren of niet, daar ging die reactie van hem ook over. Niet of zijn nummers wel of niet goed zijn.
Jij snapt het temminste wel!
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
nog een paar 100 views :whistle: ...
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dat duurde even
A
JOEPIE DIK THX
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Klementino wrote: Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald
hier moet ik even op reageren, want het klinkt alsof Scrap Attack het beste is wat Heady heeft geproduceert, en uuh... dat is het dus umm... ja... niet.
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Guide4U wrote:
Klementino wrote: Daarnaast vind ik dat met die club bizarre remix Headhunterz zijn niveau dat eigenlijk met Save your scrap for victory tot een dramatisch niveau is gedaald
hier moet ik even op reageren, want het klinkt alsof Scrap Attack het beste is wat Heady heeft geproduceert, en uuh... dat is het dus umm... ja... niet.
Als je nou de rest van de zin er ook bij pakt, dan zie je dat hij zegt dat de Club Bizarre remix dat dramatische niveau weer wat opkrikt ;)
Hardtraxxer
169 posts member since 2009
last seen Mar 2016
Laat me een beetje denken aan Francesco Zeta.