Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Track(s): GRAVEDGR - Kamikaze (Rebelion Remix)

Download: https://www.dropbox.com/s/odzj7b5mmzoxt ... 9.wav?dl=0

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke remix is dit zeg!! :surrender: Partijtje dikke kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze ging niet normaal hard zaterdag :surrender:. Rebelion is best lekker bezig met deze, Corruption, Revelation en On The Run.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Tering :surrender: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt zeker niet verkeerd, maar ik heb wel het idee dat ze flink wat kneepjes hebben geleerd van de weledele heer Delete... Kicks en ook het kickroll patroon lijkt best veel op elkaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit klinkt zeker niet verkeerd, maar ik heb wel het idee dat ze flink wat kneepjes hebben geleerd van de weledele heer Delete... Kicks en ook het kickroll patroon lijkt best veel op elkaar imo.


Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Maar ik heb liever dat ze wat dingen overnemen van Delete dan die 'troep' te gebruiken van Empire. Ik vind Rebelion nu ook een stuk interessanter, nu ze deze kicks gebruiken. Zo vind ik dat de tracks die ze nu produceren niet meer zo rommelig zijn als eerst, toen je de track maar moeilijk kon volgen door alle kickswitches etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 13:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet me weinig. Beetje te recht toe recht aan dit. Kicks in deze plaat liggen me ook niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het BPM na, dat natuurlijk veel te hoog is, heerlijke plaat! 'T lijkt wel wat op Delete idd, maar dat is niet erg in dit geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Op het BPM na, dat natuurlijk veel te hoog is, heerlijke plaat! 'T lijkt wel wat op Delete idd, maar dat is niet erg in dit geval :thumbsup:


Beetje laat maar vanwaar deze obsessie voor het BPM? Ik vind het juist vet om platen op 160bpm te horen, zolang het goed is gedaan. Nou zijn de meeste platen van 160bpm niet van de beste kwaliteit (gearbox, warface etc). Maar als het goed is gelukt zoals in dit plaatje, wat is het probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
G1LL schreef:
Op het BPM na, dat natuurlijk veel te hoog is, heerlijke plaat! 'T lijkt wel wat op Delete idd, maar dat is niet erg in dit geval :thumbsup:


Beetje laat maar vanwaar deze obsessie voor het BPM? Ik vind het juist vet om platen op 160bpm te horen, zolang het goed is gedaan. Nou zijn de meeste platen van 160bpm niet van de beste kwaliteit (gearbox, warface etc). Maar als het goed is gelukt zoals in dit plaatje, wat is het probleem?


Helemaal eens. Hierin klinkt het BPM imo namelijk niet opgefokt (imo dan he.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
G1LL schreef:
Op het BPM na, dat natuurlijk veel te hoog is, heerlijke plaat! 'T lijkt wel wat op Delete idd, maar dat is niet erg in dit geval :thumbsup:


Beetje laat maar vanwaar deze obsessie voor het BPM? Ik vind het juist vet om platen op 160bpm te horen, zolang het goed is gedaan. Nou zijn de meeste platen van 160bpm niet van de beste kwaliteit (gearbox, warface etc). Maar als het goed is gelukt zoals in dit plaatje, wat is het probleem?


Helemaal eens. Hierin klinkt het BPM imo namelijk niet opgefokt (imo dan he.)


Ik vind raw het beste klinken op een 154-160 tempo. Alles daarboven neigt bij mij al meer naar hardcore. Op 't einde van een feestje mag daar natuurlijk wel naartoe gewerkt worden maar release de platen dan ''gewoon'' op 155.

Plus we moeten van dat probleem af dat er op feestjes al door de eerste artiest gigantisch aan die pitch knop wordt gezeten. Natuurlijk schroef je het tempo op, maar de laatste jaren zitten we bij een nachtfeest om 01:00 uur al tegen de 160 BPM, nou dat is in mijn ogen niet echt hardstyle meer, laat staan hoe het een paar uur verder is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Op 't einde van een feestje mag daar natuurlijk wel naartoe gewerkt worden maar release de platen dan ''gewoon'' op 155.


Tsja, echter is het ook weer zo dat als dit gedaan wordt met platen die 150 zijn, op feesten op 155 worden gedraaid, je overplayed die rip van dat feest, komt ie een eeuwigheid later uit, op 150 welteverstaan, gelijk alle drive eruit. Heb ik zelf last van iig. Beetje zelfde als een paar dagen een HC mood hebben en dan weer hardstyle gaan luisteren, klinkt ook opeens alsof t 100 BPM is ipv 150. :lol:

Citaat:
Plus we moeten van dat probleem af dat er op feestjes al door de eerste artiest gigantisch aan die pitch knop wordt gezeten. Natuurlijk schroef je het tempo op, maar de laatste jaren zitten we bij een nachtfeest om 01:00 uur al tegen de 160 BPM, nou dat is in mijn ogen niet echt hardstyle meer, laat staan hoe het een paar uur verder is


Eens hoor, maar dat ligt ook aan de feesten die je bezoekt, er zijn nog genoeg evenementen (nee, niet alleen classic events btw) waar nog normaal gedaan wordt op dat gebied. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Wat je kan doen is gewoon de plaat in fl studio gooien en dan de bpm op 155/157 zetten en dan renderen, doe ik ook best vaak alleen weet ik niet zeker of het geluid nog wel 100% goed blijft als je de bpm omhoog gooit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks