Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het niet, eerst wordt deze plaat gepresenteerd als het Emporium Anthem en nu is het een DJ Tool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik snap het niet, eerst wordt deze plaat gepresenteerd als het Emporium Anthem en nu is het een DJ Tool?


Voor alle mensen die het niet gelezen hebben. Deze free DJ tool is de eerste versie van het anthem. Frontliner heeft waarschijnlijk nog een andere versie met veranderingen c.q. verbeteringen. En die versie is waarschijnlijk het daadwerkelijke anthem dat niet gratis is te downloaden.

Frontliner op soundcloud: 'I also promised 'Free Music', therefore I'm giving away the first version of the Emporium 2012 Anthem: Never Come Down. Enjoy the free track!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Gouryella schreef:
maarten1410 schreef:
Ik snap het niet, eerst wordt deze plaat gepresenteerd als het Emporium Anthem en nu is het een DJ Tool?


Voor alle mensen die het niet gelezen hebben. Deze free DJ tool is de eerste versie van het anthem. Frontliner heeft waarschijnlijk nog een andere versie met veranderingen c.q. verbeteringen. En die versie is waarschijnlijk het daadwerkelijke anthem dat niet gratis is te downloaden.

Frontliner op soundcloud: 'I also promised 'Free Music', therefore I'm giving away the first version of the Emporium 2012 Anthem: Never Come Down. Enjoy the free track!'


Er is een andere versie ja . die is ook al te luisteren: http://www.junodownload.com/products/em ... ?trackid=1

toch vind ik het ook wel vreemd dat een anthem een dj tool wordt (of er nou 1,2,3, of 100 versies zijn) maar mij hoor je niet klagen hoor. Gratis = chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
toch vind ik het ook wel vreemd dat een anthem een dj tool wordt (of er nou 1,2,3, of 100 versies zijn) maar mij hoor je niet klagen hoor. Gratis = chill.

Precies, dat. Noem het dan niet eerst het anthem om hem vervolgens als DJ tool weg te geven. Maar goed, prima, we gaan het wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:56 
 

emmerick schreef:
Gratis = chill.

Alles is gratis, maar buiten dat vind ik niet dat je kan zeggen; Dit is een free track, dus altijd goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Leuke plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind er echt niks aan .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:53 
 

Hij wordt leuker en leuker.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks