Om inderdaad maar met wat nieuwere tracks te komen, doe dan Delusion (2014 Edit) maarFrequencerz wrote:Wootum (sorry wij zijn geen Hardtraxx profs dus het quoten gaat nog niet zo soepel)
Erg tof van je dat je zo antwoord! Thanks..Daveytl wrote:Geef ik je ook direct gelijk in. Ik blijf er bij met wat ik probeer te zeggen, maar had inderdaad netter verwoord kunnen worden (wat ik eigenlijk altijd probeer te doen). Maar laten we er over ophouden, hier is dit topic niet voor bedoeld.![]()
![]()
Wij hebben erg veel zin om een keer gezellig met jullie een Q&A te doen. We starten zo wel een topic of iets zodat jullie daar allemaal vragen kunnen neerknallen en dan gaan wij die een keer (wanneer de moderator het in gaat plannen) beantwoorden.
ON Topic:
47 minutes heeft idd in een set van FearFM gezeten. Helaas zijn veel van die oude setjes niet meer te downloaden.
Zijn er naast deze tracks nog andere die jullie missen? We willen een 2e Free Release doen in de loop van het jaar namelijk.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
B-Front & Faistos - GazzeropFrequencerz wrote:We willen een 2e Free Release doen in de loop van het jaar namelijk.
B-Front & Faistos - Ouwe Gek
View on YouTube
Staat ook op internet als een Ran-D solo, dus weet niet zeker of jullie hier aan meegewerkt hebben?
Maar vooral deze:
View on YouTube
Kan zelf geen track verzinnen die ik nog mis van jullie, maar als jullie B-Front nou eens overtuigen om Symphonic Sound gratis weg te geven 
In plaats van dat er iemand van de crew op z'n knieën moet of een artiest aub een Q&A wil doen 't zelf voorstellen. Nice
Wel zuur dat wootum er nu zo tussen uitgelicht wordt. Die zie ik eigenlijk overal in meerdere zinnen commentaar geven op platen. Vind ik in ieder geval interessanter dan de "VET!!" comments.
Wat is precies de link met GVD?
Wat is precies de link met GVD?
Ik denk dat het komt door de / in die tracknamen. Mijn PC draaide ook door toen ik hem uit probeerde te pakken. Je kan op Apple schijnbaar wel slashes in filenames gebruiken.jeffrey2107 wrote:heeft iemand problemen met de map die uit het rar bestand komt, ik kan de map verplaatsen, ik kan de naam wijzigen maar zodra ik de (lege) map wil verwijderen is de map niet meer te vinden.
overschrijven kan ook maar zodra ik dat doe word de nieuwe map ook onvindbaar.
Last edited by TiMOTHYb on 11 Jan 2015 13:55, edited 1 time in total.
HahahahahahaDaveytl wrote:Kan zelf geen track verzinnen die ik nog mis van jullie, maar als jullie B-Front nou eens overtuigen om Symphonic Sound gratis weg te geven
Da's zo ongeveer 't zelfde als bij de Mac om een Whopper vragen.
EventideFrequencerz wrote:Wootum (sorry wij zijn geen Hardtraxx profs dus het quoten gaat nog niet zo soepel)
Erg tof van je dat je zo antwoord! Thanks..Daveytl wrote:Geef ik je ook direct gelijk in. Ik blijf er bij met wat ik probeer te zeggen, maar had inderdaad netter verwoord kunnen worden (wat ik eigenlijk altijd probeer te doen). Maar laten we er over ophouden, hier is dit topic niet voor bedoeld.![]()
![]()
Wij hebben erg veel zin om een keer gezellig met jullie een Q&A te doen. We starten zo wel een topic of iets zodat jullie daar allemaal vragen kunnen neerknallen en dan gaan wij die een keer (wanneer de moderator het in gaat plannen) beantwoorden.
ON Topic:
47 minutes heeft idd in een set van FearFM gezeten. Helaas zijn veel van die oude setjes niet meer te downloaden.
Zijn er naast deze tracks nog andere die jullie missen? We willen een 2e Free Release doen in de loop van het jaar namelijk.
Free
Beware
Estilo Novo
Better Thing
The music makes me do it
Close Your Eyes
Fire
Last edited by Roellos on 11 Jan 2015 14:02, edited 2 times in total.
HahaTiMOTHYb wrote:HahahahahahaDaveytl wrote:Kan zelf geen track verzinnen die ik nog mis van jullie, maar als jullie B-Front nou eens overtuigen om Symphonic Sound gratis weg te geven![]()
Da's zo ongeveer 't zelfde als bij de Mac om een Whopper vragen.
Last edited by Daveytl on 11 Jan 2015 13:59, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Reviver
Maar vraagje, X-Pand is toch gewoon released op Fusion?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
JA!Daveytl wrote:maar als jullie B-Front nou eens overtuigen om Symphonic Sound gratis weg te geven
Lots of smiling faces in this room and all over the world. Over.jaron123 wrote:Gevaarlijke Daan - Double
Daveytl wrote:Lots of smiling faces in this room and all over the world. Over.jaron123 wrote:Gevaarlijke Daan - Double![]()
Hun antwoord:Duruz wrote:Reviver![]()
Stonden in het mapje voor Thrillogy de opening etc.. Dus die hebben we geüpload.
Vette release, Zelda (My Awakening) is lekkerr, heb ik langggg op gewacht in HQFrequencerz wrote:Zijn er naast deze tracks nog andere die jullie missen? We willen een 2e Free Release doen in de loop van het jaar namelijk.
De volgende zou ik heeeel graag willen hebben:
Frequencerz - Tomorrow and Beyond (QountDown Edit)
en misschien dat deze ook nog vrijgegeven kunnen worden:
Frequencerz - Freeqin' Melody
Frequencerz - Eventide
Frequencerz - Poundin
http://lsdb.nl/set/159962/frequencerz-t ... 10-14.html
Nummer 8 van deze set van jullie bij Thrillogy
Nummer 8 van deze set van jullie bij Thrillogy
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Was er niet ooit een edit van Wishes gemaakt? 
Super vet 
Iemand die ze naar mp3 zou kunnen omzetten?
Verder Gevaarlijke Daan - Baas
Gevaarlijke Daan - Baas
Iemand die ze naar mp3 zou kunnen omzetten?
Gevaarlijke Daan - Baas
Check m'n comment op eerste paginapatrickjeb wrote:Super vet
Iemand die ze naar mp3 zou kunnen omzetten?![]()
Gevaarlijke Daan - Baas
-
S
Die is gwn op een label uitgekomen in 2009hurricane wrote:Vette release, Zelda (My Awakening) is lekkerr, heb ik langggg op gewacht in HQFrequencerz wrote:Zijn er naast deze tracks nog andere die jullie missen? We willen een 2e Free Release doen in de loop van het jaar namelijk.![]()
![]()
Thanks !Paling wrote:heb de wav files omgezet naar .mp3 met Audacity voor wie dat liever heeft: http://www6.zippyshare.com/v/kFLtlE0q/file.html
Yes, tof dit!
Die oude platen waardoor ik Freqz ben gaan waarderen destijds.
In de 2e pack zouden L.O.V.E, Eventide en Rush wel vet zijn
Die oude platen waardoor ik Freqz ben gaan waarderen destijds.
In de 2e pack zouden L.O.V.E, Eventide en Rush wel vet zijn
My badstefaneke wrote:Die is gwn op een label uitgekomen in 2009hurricane wrote:Vette release, Zelda (My Awakening) is lekkerr, heb ik langggg op gewacht in HQ![]()
![]()
Unreleased released dus net zoals Xpand
Btw @ Broken Balance: LOVE is al eens eerder vrijgegeven:
Frequencerz - Unreleased Track's Free Pack
Samen met Nego toch? Die projectfile is kwijt, weet ik toevallig.Roellos wrote:Beware