Vind dit helemaal niks, niet nodig dit met max verstappen 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Haha ik vond deze track vannacht echt geniaal!
Haha ja ik ook, en gewoon lekkere track om die vocals heen, keer wat anders dan dood en verderf.TSFH wrote:Haha ik vond deze track vannacht echt geniaal!
Wat een drive
Is weer eens wat anders inderdaad dan elke keer "Die you motherfucker"

Is weer eens wat anders inderdaad dan elke keer "Die you motherfucker"
Wat blijft die Frequencerz drive toch vaak genieten 
Kan dit wel waarderen
zit een partij drive in 
Haha ja dat moet ook wel veel drive in zitten bij een track over max verstappenCivitas wrote:Kan dit wel waarderenzit een partij drive in
Super dik! Word hier erg blij van en zit een fijne drive in 
De kicks in de climax zijn zo te horen dezelfde als die van Freqolution. En dat vind ik maar niets. Er zit wel weer die typische vette Frequencerz-drive doorheen de ganse plaat.
-
S
Reverse bass jongens?
Ik kan dit wel waarderen, zoals gezegd inderdaad een keer iets anders qua vocals
Bevat in ieder geval weer de drive die Frequencerz platen over het allemeen altijd hebben, iets dat het voor mij live echt altijd goed doet!
Bevat in ieder geval weer de drive die Frequencerz platen over het allemeen altijd hebben, iets dat het voor mij live echt altijd goed doet!
Dit! Lekkere feestplaatVitality wrote: Bevat in ieder geval weer de drive die Frequencerz platen over het algemeen altijd hebben, iets dat het voor mij live echt altijd goed doet!
Bedankt voor de zippy! Wat een waardeloze kut site is dat Frequencerz.com, waarom moet ik m'n fucking mobiele nummer geven om dit te kunnen downloaden
Ciaooo
http://www.lololyrics.com/free-14117jaron123 wrote:Iemand een mp3tje?