Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 23:02 
 
Hardtraxx Elite

Goddelijk introotje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Goddelijk introotje :loving:

Ja dat eerste deel is wel echt heerlijk zeg, wat volgt vind ik weinig bijzonders..
Maar over 't algemeen een prima plaatje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:21 
 
Hardtraxxer

Is dit niet een oudere track van ze? Al met al een leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke mid! wat daarna komt is stuk minder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar keer gedraaid inmiddels, gewoon een dikke plaat! Melodie is echt heel sterk en de intro barst van de energie. Vette vocals ook. Enige minpunt is de kick, die lijkt op de achtergrond te staan en had ook wel iets rauwer gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Paar keer gedraaid inmiddels, gewoon een dikke plaat! Melodie is echt heel sterk en de intro barst van de energie. Vette vocals ook. Enige minpunt is de kick, die lijkt op de achtergrond te staan en had ook wel iets rauwer gemogen.

Dat inderdaad. Vanmiddag eens goed hard gedraaid en ik vind em fijn. Fijne melodie, leuke vocal (sample) maar de kick had inderdaad iets steviger gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 10:08 
 
Hardtraxx Newbie

Snap niet waar mensen zich druk om maken, free tracks wat wil je nog meer :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks