Last edited by pim0412 on 25 Sep 2015 20:57, edited 1 time in total.
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Watte FAK
wat was deze dik op Loudfest. 
-
JHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Heeft iemand deze toevallig nog kunne rippen ofzo?
Wil deze heel graag horen.
Wil deze heel graag horen.
-
A
die midintro is gestoord _O_O_
Anthem van Ground Zero?
Anthem van Ground Zero?
Poehh wat een plaat
Dit was een collab die ze speciaal gemaakt hadden omdat ze de hardstyle mainstage afslotenAnonymous wrote: Anthem van Ground Zero?
Holyshit wat een belachelijke partij geweld 
Lekker tempo en sounds in de mid-intro, climax is opzich prima maar de kicks lijken teveel op de voorgrond te staan waardoor de rest een klein beetje wordt weggedrukt.
Dit op Ground Zero.... Mijn god wat was dat vet
Dit is hoe een afsluit act zou moeten zijn.
Dit is hoe een afsluit act zou moeten zijn.
Godverpiellekes wat lekker dit 
Wat een dik nummer
Eerste climax heeft dikke kicks en een melodieus randje, de tweede met die kickswitches is echt bizar!
Die mid van de soundcloud zit er toch nog wel in neem ik aan? (lijkt me wel door de knip, maar toch)
Mid in het filmpje vind ik namelijk maar matig, doet me niet veel. De eerste climax vind ik echt heerlijk, typische HSM/Freakshow melodie en dikke kicks. Tweede climax is ook erg vet door die kickswitches inderdaad.
Hoop niet dat Spoontech ons lang op hun 3-artiesten collabs laat wachten
Hoop niet dat Spoontech ons lang op hun 3-artiesten collabs laat wachten
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Dit is zo gruwelijk vet
Wat een belachelijk vette climax.. Die collabs met 3 artiesten zijn tot nu toe echt geweldig 
Godver ik vond de climax al gruwelijk dik, wat een geile Sidechain heeft die melodie ook zeg, maar die 2e climax?
Jesus wat dik zeg, kicks doen me overigens denken aan Endless Void kicks
Dit is denk ik nu al mijn ToTY
Misschien een domme vraag maar kan je me uitleggen wat een sidechain is ?Ventrue wrote:Godver ik vond de climax al gruwelijk dik, wat een geile Sidechain heeft die melodie ook zeg, maar die 2e climax?Jesus wat dik zeg, kicks doen me overigens denken aan Endless Void kicks
Dit is denk ik nu al mijn ToTY
Een Sidechain is een volumelijn die de melodie volgt, hieronder zie je een Sidechain die gemaakt is in het programmaatje Grossbeatcorneelwr wrote:Misschien een domme vraag maar kan je me uitleggen wat een sidechain is ?
Een goed voorbeeld van nog een nummer met een dikke Sidechain is Thera & Degos & Re-done collab
Dankjewel! Ben niet echt 'in to' het producer gebeuren maar vind dit soort dingen toch wel tof om te wetenVentrue wrote:Een Sidechain is een volumelijn die de melodie volgt, hieronder zie je een Sidechain die gemaakt is in het programmaatje Grossbeatcorneelwr wrote:Misschien een domme vraag maar kan je me uitleggen wat een sidechain is ?![]()
Een goed voorbeeld van nog een nummer met een dikke Sidechain is Thera & Degos & Re-done collab
Dat zijn nooit domme vragen joh
ik geef altijd graag antwoord 
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Vet, maar komt niet in de buurt van andere Freakshow platen
Voor mensen die net als ik deze track erg graag gereleased zouden zien: op Loudness heb ik even met 50% Malice staan praten en gevraagd wanneer deze track nu eindelijk eens uitgebracht wordt. Hij gaf als antwoord dat, als het aan hem lag, deze track allang was uitgebracht, maar doordat Spoontech een bepaald releaseschema hanteert wat al redelijk vooruit gepland is en waar weinig ruimte voor speling is, het moeilijk was om deze ergens tussen door in te plannen. Hij had dus ook nog geen enkel idee wanneer deze in de toekomst een keer uitgebracht zou worden
. Hopelijk pushen Radiance en Freakshow/HSM nog een beetje om deze binnenkort een keer gereleased te krijgen.
Freakshow wrote:Speaking of 'Total Disorder', next week we will finally give it to you for free! Get ready!