Track(s): Broken Needs by Fourfingerz & K96
Download: View on SoundCloud
Bron: http://facebook.com/FFZMedia
Download: View on SoundCloud
Bron: http://facebook.com/FFZMedia
festuca ook, dus zegt niet veelTaxi wrote:Hebben anders wel op Q-base gestaan hoor. :')
Ik zie jullie er anders niet op staan, dus zegt juist wel wattomac wrote:festuca ook, dus zegt niet veelTaxi wrote:Hebben anders wel op Q-base gestaan hoor. :')
SL8492 wrote:HAHAHAHAHHAAHAHAHA
Fietsband wrote:HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH
Ach ga toch fietsen man met je fietsband.Fietsband wrote:HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH Kijk naar je eigen naam dan :') 2 random letters en 4 random cijfers en is toch ook maar een artiestennaam dus waar maak je je druk om.SL8492 wrote:HAHAHAHAHHAAHAHAHA. Je gaat jezelf toch geen Fourfingerz noemen.... wat een mongool.
welcome to hardtraxx!hardstyle4life wrote:ik ben opzoek naar gratis tracks maar dit is niet echt lekker
wel rare mensen die er hier reageren
Goed verhaal, lekker kort.hardstyle4life wrote:ik ben opzoek naar gratis tracks maar dit is niet echt lekker
Nee die reactie van jou is lekker zinvol.hardstyle4life wrote:ik ben opzoek naar gratis tracks maar dit is niet echt lekker
Khadber wrote:Ja! Laten we elkaar lekker belachelijk maken!
Vanaf hieronder niet meer aub.
Stoere boyElexz wrote:Wow Venator asslick more pl0x :')
The Venator wrote:Khadber wrote:Ja! Laten we elkaar lekker belachelijk maken!
VANAF HIERONDER NIET MEER AUB.
tief aub is op van dit forum. niemand mag je.Elexz wrote:And another one! @ tomac: Nee, wel geweest, if u must knowMisschien als het taaltje te moeilijk voor je is moet je je woordenboekje er eens bij pakken :')
Die andere hebben wel gelijk. Ik zal je maar even meedelen dat je al 2 waarschuwingen hebt, nog eentje en je hebt een ban aan je broek. Kies dus zelf maar als je er op ingaat of niet.Elexz wrote:And another one! @ tomac: Nee, wel geweest, if u must knowMisschien als het taaltje te moeilijk voor je is moet je je woordenboekje er eens bij pakken :')