Eindelijk! 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
Wel echt een vette track geworden. Ook wel een leuk sfeertje met die break erin verwerkt. Ja, dit pakt me wel.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ja heerlijk nummer!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heuj thuis ff downloaden 
-
MHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen May 2013
-
S
Niet veel aan...
Krijg altijd een dikke adrenaline rush van deze track. Vocals zijn heeel goed gebruikt imo 
Nee, weer een track van Psyko Punkz want me weer niet aanspreekt. Kicks worden ook steeds lelijker.
eeeeeindelijk! wat klapt die erop zeg. Vooral dat wav bestandje doet me oortjes veel goeds! 
voor het eerst dat ik rap kan waarderen
is weer stukkie beter als wat ik van psyko punkz gewend ben
is weer stukkie beter als wat ik van psyko punkz gewend ben
nee kvind deze tool dus echt geen reet aan 
Alleen je hoort rare geluidjes door die vocal heen 
Dat is uit het origineel!Festuca wrote:Alleen je hoort rare geluidjes door die vocal heen
Alleen de intro/outro spreken me aan
de melodie vind ik persoonlijk gewoon echt te saai, doet me echt niks.
kicks worden ook steeds slechter
geef mij maar kicks zoals bij Feel The Rhythm
de melodie vind ik persoonlijk gewoon echt te saai, doet me echt niks.
kicks worden ook steeds slechter
geef mij maar kicks zoals bij Feel The Rhythm
Ja snap ik, maar klinkt zo rommeligMaximum wrote:Dat is uit het origineel!Festuca wrote:Alleen je hoort rare geluidjes door die vocal heen
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuk nummertje 
ookal maken ze tracks die te mainstream zijn voor de meesten hier, je kan zeggen wat je wilt: Maar hun kicks dreunen bijna altijd lekker door hoor! Dit nummer vind ik wel gaan, alleen heb ik een hekel aan die eminem raps...
Tja, verklaar je devinitie van dreunen. Vind die kicks niet zo super hoor, die Eminem vocals zijn heerlijk verwerkt en zorgen er voor mij juist voor dat ik de track leuk vind. Is natuurlijk ook maar net wat je voorkeur is he!Brainweavers wrote:ookal maken ze tracks die te mainstream zijn voor de meesten hier, je kan zeggen wat je wilt: Maar hun kicks dreunen bijna altijd lekker door hoor! Dit nummer vind ik wel gaan, alleen heb ik een hekel aan die eminem raps...
Ja die vocals dat is meer persoonlijk.. maar kicks dreunen door als ze mijn bureautje kunnen laten trillen óf live als je ze door je lichaam kan voelen zeg maar
en als je dit niet voelt kan dat in mijn ogen 2 dingen betekenen:
1. je bent van steen
2. je wil niet toegeven dat ze hard zijn, omdat ze toevallig van PP zijn
verder zegt ik niets over het feit of de kicks divers zijn ofzo
1. je bent van steen
Tja ze dreunen wel, maar ik vind ze niet mooi klinken. Das puur mijn smaak, het klinkt niet naar en is wel hard.. maar ik vind ze niet mooi zuiver klinken!Brainweavers wrote:Ja die vocals dat is meer persoonlijk.. maar kicks dreunen door als ze mijn bureautje kunnen laten trillen óf live als je ze door je lichaam kan voelen zeg maar![]()
1. je bent van steen
Echt dreunen doen ze ook niet. Dreunen is volgens mij nog altijd een synoniem van slaan. Oftewel kort en krachtig. Als je dit met slaan vergelijkt is het meer duwen dan slaan. Als je begrijpt wat ik bedoel, altijd lastig om dit in woorden uit te drukken.