Skedoedelefloeps wrote:klinkt nergens naar
Related topics
- View the latest post: Alpha² Vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
- View the latest post: Brennan Heart - I AM HARDSTYLE Presents Brennan Heart 20 Years 2001_2021 (IAHCD003)
- View the latest post: Brennan Heart - Brennan Heart And Friends EP (IAH044)
- View the latest post: Ran-D & Brennan Heart @ Qlimax 2015
- View the latest post: Moby - Why Does My Heart Feel So Bad (Ferry Corsten & Brennan Heart Remix)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
D
ik vind hem echt wel goed, mocht ik er op Qlimax bij zijn geweest, zouk er vollenbak op los zijn gegaan!! 
Vind de break niks. Maar die melo
Vind et een beetje Tiesto achtig klinken. Vind et zeer vet.
Vind et een beetje Tiesto achtig klinken. Vind et zeer vet.
ben ik de enige die dit meer een wildstylez kick vind hebben?
waaauw die intro & outro

waaauw die intro & outro
Leuke gratis release, al had ik liever Wake Up gekregen
Desalniettemin erg leuk al die gratis zooi! Nu B-front en Frontliner nog 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
alleen het intro is leuk, de rest is zwaar bout
hdhessel wrote:zo'n nummer verneuk je niet
knefiejjj wrote:had liever wake up gezien!
-
A
Hopen op Wake You up / Wide Awake voor de volgende, want hij had het over meerdere tracks
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Wide awake hoop ik ook heel erg op, heb hem 1 keer gehoord op Defqon en vind het zo'n vet nummer!Almighty wrote:Hopen op Wake You up / Wide Awake voor de volgende, want hij had het over meerdere tracks
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
weetje wat ik ook zo raar vind... intro heeft rete harde kick en dan in de climax hoor je die kick amper... ik zat serieus te wachten tot er een echte kick in kwam.. XD
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
same here, klonk een beetje als een hardcore idee, waar ze in plaats van opbouwen met snares en claps vaak gewoon kicks gebruiken, ik zat er ook op te wachten, dan had ik de plaat overigens iig een stuk beter gevonden.Overload wrote:weetje wat ik ook zo raar vind... intro heeft rete harde kick en dan in de climax hoor je die kick amper... ik zat serieus te wachten tot er een echte kick in kwam.. XD
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
al met al vind ik het toch een vette track
vind de kicks van BH altijd wel lekker
vind de kicks van BH altijd wel lekker
nu ik hem zo luister hebben jullie idd gelijkSkedoedelefloeps wrote:same here, klonk een beetje als een hardcore idee, waar ze in plaats van opbouwen met snares en claps vaak gewoon kicks gebruiken, ik zat er ook op te wachten, dan had ik de plaat overigens iig een stuk beter gevonden.Overload wrote:weetje wat ik ook zo raar vind... intro heeft rete harde kick en dan in de climax hoor je die kick amper... ik zat serieus te wachten tot er een echte kick in kwam.. XD
wel leuk om mee te nemen, maar komt wide awake uberhaupt nog uit??
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
omdat ik wav niet op m'n ipod kan afspelenbob marok wrote:Dat begrijp ik dus ook nooit.djpatt wrote:snap nooit wat mensen tegen wav hebben je verliest zoveel kwaliteit als je naar mp3 convert
weer een leuke free release
-
BHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
Kvind hem echt slecht... xP
Inderdaad, dan was het nog best wel vet geweest. Tja dit is als DJ tool wel geinig, maar zo slecht afgewerkt dat het eigenlijk als free release nog nergens op slaat. Beetje zinloos.Skedoedelefloeps wrote:same here, klonk een beetje als een hardcore idee, waar ze in plaats van opbouwen met snares en claps vaak gewoon kicks gebruiken, ik zat er ook op te wachten, dan had ik de plaat overigens iig een stuk beter gevonden.Overload wrote:weetje wat ik ook zo raar vind... intro heeft rete harde kick en dan in de climax hoor je die kick amper... ik zat serieus te wachten tot er een echte kick in kwam.. XD
Wat is er met jouw gebeurt sunboom, was jij niet BH fanboi #1 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Is even downloaden, benieuwd naar het nummer.
Wel een gave voor in de collectie. De originele Faithless blijft natuurlijk wel beter, maar dit vind ik ook niet slecht.