Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Track(s): Energyzed - Departing

Download:
https://www.dropbox.com/s/swlnsnaeok6wm ... g.mp3?dl=0
View on YouTube

Bron: FB
With great sadness i have to announce i am going stop producing music under the name energyzed. All the great memories i have made over the past 3 years will stay with me for the rest of my life. The damage done to my name has been too great to fix, i have tried to stay positive but it's very difficult. I won't forget the producers/friends who have done something for me and energyzed during my short carreer. Those who have been at my side even at the darkest of times i have one last gesture of apprecation and gratitude for your endless and bottomless support. I give away my latest track 'Departing' for free.

Let the music speak for itself.

Energyzed out.

Much love, Xander
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Afgezien van de hele situatie is dit gewoon een hele dikke paat. Out with a bang..
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Een hele lekkere plaat maar in die 2e 'drop' (climax wil ik t niet noemen) zitten toch een paar rare noten naar beneden in die melodie. Het klinkt gewoon een beetje vreemd...

Maar goed, een bijzonder einde aan dit Energyzed avontuur.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ThaBomba. wrote:Afgezien van de hele situatie is dit gewoon een hele dikke paat. Out with a bang..
Helemaal waar, maar wat een heerlijk nummer is dit. Je hoort echt dat deze knul het vak goed beheerst
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Basshunterzz wrote:Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen
Inb4 Atmozfears

Durf het bijna niet te zeggen maar doet me denken aan Atmozfears - Release.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
ThaBomba. wrote:
Basshunterzz wrote:Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen
Inb4 Atmozfears

Het kan ook goed zijn dat ik ooit een eerdere preview heb gehoord met alleen deze melodie. Komt me in ieder geval bekend voor.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Rip
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Basshunterzz wrote:
ThaBomba. wrote:
Inb4 Atmozfears

Het kan ook goed zijn dat ik ooit een eerdere preview heb gehoord met alleen deze melodie. Komt me in ieder geval bekend voor.
Volgens mij heeft hij hier wel eens wat van laten horen. De break eind december ergens op facebook dacht ik met een post "save my soul 2.0". Misschien een deel van de melodie op Snap of iets dergelijks
M
Hardtraxx Veteran
Melodie van een van zn streams denk ik?
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Ook wel een passende titel zo als laatste track.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Mitzinator wrote:
The damage done to my name has been too great to fix, i have tried to stay positive but it's very difficult.
Great hoor.
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Heerlijke track... :bomb:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Een moment van stilte voor deze man.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
wootum wrote:Ook wel een passende titel zo als laatste track.
xd
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
blijft wel een lekkere plaat :)
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 1 day ago
zeker goeie plaat, staat regelmatig aan!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Niks aan, blijf maar mooi weg dan ook..
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rick B wrote:Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.
Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<
M
Hardtraxx Veteran
Rick B wrote:Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.
Idd, echt jammer :/
OutsideSpacer wrote: Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<
Omdat het toch niet echt veel zin gaat hebben.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
@ Mitzinator als iemand zoiets over je post en het is niet zo en je carriere is voorbij, dan vecht je toch terug..? Vind dit dus alsnog een easy way out. Duidelijkheid is belangrijk.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
OutsideSpacer wrote:Duidelijkheid is belangrijk.
Naar de fans toe wellicht, idd. Maar dit heeft zoveel schade aan alleen al zijn naam opgelopen.
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Terugvechten is in bepaalde complexe situaties niet mogelijk. Helaas is dit er een van.
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
OutsideSpacer wrote:@ Mitzinator als iemand zoiets over je post en het is niet zo en je carriere is voorbij, dan vecht je toch terug..? Vind dit dus alsnog een easy way out. Duidelijkheid is belangrijk.
Je kunt dit toch moeilijk de 'easy way out' noemen. De naam 'Energyzed' is inmiddels zo erg aangetast dat de eerstkomende twee jaar bij elk bericht waar zijn naam bij staat er weer zaken worden opgerakeld. Vooral omdat dit toch wel een artiest was die al bij de gevestigde orde zat of in ieder geval hard aan de weg aan het timmeren was. Het is niet zo heel moeilijk om iemand zijn carriere te vernietigen op social media, of het nou waarheden of leugens zijn. Juist met dit soort zaken zie je hoe onvolwassen sommige artiesten zijn. Dit soort dingen hoor je niet uit te vechten voor een publiek (social media/fans) die werkelijk niets met de hele situatie te maken hebben.

On:

Verder hoop ik dat deze jongen verdergaat onder een andere naam. Ik kon zijn tracks altijd wel waarderen en dit stukje klinkt ook weer veelbelovend al lijkt de track nog niet af te zijn.
Last edited by Arboza on 11 Jan 2017 12:37, edited 1 time in total.