Last edited by RoyAPO on 05 Nov 2017 12:20, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Wat een heerlijke remix zeg! Enigszins jammer van de anti’s maar ze komen hier wel redelijk goed uit de verf
. Groot fan van het origineel
Geen fan van Warface in het algemeen. Vind de break echt enorm leeg klinken en vind de kick ook niet om aan te horen. Blijft toch echt niet mijn ding dit.
-
THardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2017
- last seen Oct 2018
Deze was heel vet! In mijn ogen een geslaagde remix 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
TiMOTHYb wrote:Had die melo wel in een climax gewild zeg
TiMOTHYb wrote:Had die melo wel in een climax gewild zeg
Kan niet wachten tot het album uitkomt 
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
waarom wordt er nou niks met die melo gedaan 
Dan is het niet meer raw genoeg denk ik. Vind het ook erg zondeMoeraskat wrote:waarom wordt er nou niks met die melo gedaan
Heb niet bijzonder veel meer met Warface, maar deze is wel echt tof gedaan
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
zou dat het zijn? meende een keer ergens gelezen te hebben dat het moeilijker is om een climax te maken ipv een anti. ik denk dan eerder dat ze deze plaat graag af wouden hebben. misschien lezen ze mee en doen ze er nog iets meeThe Venator wrote:Dan is het niet meer raw genoeg denk ik. Vind het ook erg zondeMoeraskat wrote:waarom wordt er nou niks met die melo gedaanKlinkt vet verder.
Nou als hobby-producer kan ik je vertellen dat het afhangt van wat je idee is voor de climax, maar in het algemeen lijkt mij een melodieuze climax makkelijker.Moeraskat wrote:zou dat het zijn? meende een keer ergens gelezen te hebben dat het moeilijker is om een climax te maken ipv een anti. ik denk dan eerder dat ze deze plaat graag af wouden hebben. misschien lezen ze mee en doen ze er nog iets meeThe Venator wrote:Dan is het niet meer raw genoeg denk ik. Vind het ook erg zondeMoeraskat wrote:waarom wordt er nou niks met die melo gedaanKlinkt vet verder.
Wat moet er nog meer gedaan worden ten opzichte van de lead voor een climax dan? Pitchende kick eronder en gaan? Zou echt meesterlijk zijn als de track dit alsnog krijgt, ik vind die anti op zich ook wel vet ivm de eerste noten melo.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat 'Warface The Mashup Master' is wel echt cringe. Van alle bekende samples die ie in z'n mashups heeft gebruikt zijn dat gelijk ook de beste delen van de tracks voor mij, anti's eronder zijn altijd hetzelfde, mashup master pleur op heel gauw. 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Geen climax, wat een zonde weer.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Geen climax? wat noem jij t eerste gedeelte dan? (1:25-1:50)TheUnnamed wrote:Geen climax, wat een zonde weer.
Overigens echt een heerlijke track, niet heel bijzonder maar gewoon een mooie bootleg die t live ook heel goed doet.
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Doe mij t origineel maar
Een anti climax.Byron wrote:Geen climax? wat noem jij t eerste gedeelte dan? (1:25-1:50)TheUnnamed wrote:Geen climax, wat een zonde weer.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Waarom kon hij niet zoiets als dit doen?
View on SoundCloud
Zelfde verhaal met deze.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Zelfde verhaal met deze.
View on SoundCloud