Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Ecstatic - Horizon 2019

Download: https://www99.zippyshare.com/v/3oPcanYJ/file.html



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de eerste versie stukken beter, maar dat vind ik ook een van de beste Ecstatic platen. Vind de vocals hier in beide climaxen behoorlijk storend. Het klinkt voor mijn oren alsof ze niet mooi gelijk lopen met de hardstyle stukken, waardoor het vrij chaotisch en druk klinkt allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 22:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind de eerste versie stukken beter, maar dat vind ik ook een van de beste Ecstatic platen. Vind de vocals hier in beide climaxen behoorlijk storend. Het klinkt voor mijn oren alsof ze niet mooi gelijk lopen met de hardstyle stukken, waardoor het vrij chaotisch en druk klinkt allemaal.


In de climax hebben we gebruik gemaakt van dezelfde vocal, timing is identiek. Vocal staat alleen wat harder nu in de mix.
De break heeft een live ingezongen versie nu, daar loopt de vocal niet 100% precies. Iets wat ook niet aan te passen is want hebben geen losse stems etc. Het is een free release, we kunnen er helaas niet meer uit halen en daardoor hebben wij ook niet de mogelijkheid om het te kunnen perfectioneren. We moeten het doen met wat we hebben, een mp3tje geript van youtube :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 04:04 
 
Hardtraxx Crew

Ik stoor me eigenlijk een beetje aan de kicks, ik vind het een prima update maar die kicks klinken in mijn oren gewoon niet fijn. Maar goed, misschien moet ik er aan wennen :P Vind de tweede climax trouwens wel rommelig klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ecstatic schreef:
Svbtwee schreef:
Vind de eerste versie stukken beter, maar dat vind ik ook een van de beste Ecstatic platen. Vind de vocals hier in beide climaxen behoorlijk storend. Het klinkt voor mijn oren alsof ze niet mooi gelijk lopen met de hardstyle stukken, waardoor het vrij chaotisch en druk klinkt allemaal.


In de climax hebben we gebruik gemaakt van dezelfde vocal, timing is identiek. Vocal staat alleen wat harder nu in de mix.

Dit was altijd mijn grootste probleem met die oudere versie, die prachtige vocal die helemaal wegviel. Goed opgelost nu, heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meters kippenvel toen deze op Intents werd gedraaid. Mooi dat hij nu uit is. Vooral de eerste climax is heel erg lekker :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 11:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kippenvel-muziek (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kippenvel-muziek (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kippenvel-muziek (L)


Heerlijk dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze?

Download staat niet meer op WeTransfer en kan hem ook niet op lololyrics vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heeft iemand deze?

Download staat niet meer op WeTransfer en kan hem ook niet op lololyrics vinden.


Heb hem in de OP gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Broken Balance schreef:
Heeft iemand deze?

Download staat niet meer op WeTransfer en kan hem ook niet op lololyrics vinden.


Heb hem in de OP gezet


Thanks!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks