Hopelijk gaan Adaro en The Machine wat door op dit niveau. Dit klinkt echt dik! 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Wat een waanzinnig vette Bootleg, geweldige drive door de hele track door.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit is goud! Wat een energie in de midintro
Vet! Dit hoor ik graag op feestjes!
Mid intro erg leuk, maar vanaf de break en gedurende de rest van de track vind ik het op de een of andere manier wat zeurderig allemaal en niet heel fijn om naar te luisteren. Kan er niet precies mijn vinger op leggen wat het nou precies is, maar het is hem niet voor mij.
Wauw deze is dik
. Gruwelijke plaat!
Dit heb ik ook. Het zeurderige zit m voor mij in de melodie zelf. Had hier liever nog een dikke anti gehoord, waar ik normaal gesproken geen fan van ben.RomanAnthony wrote:Mid intro erg leuk, maar vanaf de break en gedurende de rest van de track vind ik het op de een of andere manier wat zeurderig allemaal en niet heel fijn om naar te luisteren. Kan er niet precies mijn vinger op leggen wat het nou precies is, maar het is hem niet voor mij.
Maar wat vind je nou van svb zijn mening?Millard Fillmore wrote:Dit is goud! Wat een energie in de midintro
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Ken het origineel niet, maar wel een heerlijk catchy track dit. En die gated kicks zijn bloedjesgeil.
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Ripje
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Denk toch wel dat dit TOTY materiaal is
IMO
Wist niet waar ik het moest zoeken toen Adaro deze draaide zaterdag. WAT EEN PLAAT DIT

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Ik ben heel benieuwd ook hoe die samenwerking tussen the machine en adaro tot stand kwam..Hele random samenwerking maar wat een pareltje.

Heb zo'n gevoel dat ik deze ong. 10x ga horen op 1 dag decibel. In dit geval heb ik daar geen moeite mee 
Wat een heerlijke plaat is dit, kicks in de mid
, en die climaxen 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
HahahhahahahahaKaasstaaf wrote:13/12
Noem 1 plaat die hier ook maar ergens op lijkt. Serieus joh
Daarnaast is het een bootleg. Die hebben per definitie al meer recht om ergens op te lijken. Kun je na gaan.
13/12
De mid/climax/kicks komen op mij ook vrij 'standaard' (of 13/12, hoe je het ook wilt noemen) over. Niks voor mij helaas.
-
BHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2018
- last seen Jan 2023
The machine, de meest ondergewaardeerde dj/producer van de laatste jaren.
Levert altijd kwaliteit en brengt vernieuwing maar krijgt geen podium. Zonde dat mensen die WEL bezig zijn met de hardstyle te vernieuwen met originaliteit en vooral technisch kwaliteit zoals The machine, geen podium krijgen en dat het ‘OOOOOOOOOOOOOW publiek’ te allen tijde voorzien wordt.
Levert altijd kwaliteit en brengt vernieuwing maar krijgt geen podium. Zonde dat mensen die WEL bezig zijn met de hardstyle te vernieuwen met originaliteit en vooral technisch kwaliteit zoals The machine, geen podium krijgen en dat het ‘OOOOOOOOOOOOOW publiek’ te allen tijde voorzien wordt.
Heeft na z'n album anders behoorlijk wat meuk gemaakt hoor.Bollebertus wrote: Levert altijd kwaliteit.
Niks voor mij dit... Kicks passen voor mijn gevoel totaal niet bij het nummer, en ik stoor me ook aan de vocals. Komt misschien ook omdat ik het origineel bloedirritant vind 
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 41 minutes ago
De plaat is wel dik, maar totaal geen Toty materiaal of dergelijke. De plof kick in de climax vind ik niet heel lekker klinken. In My Mind van Axwell vind ik echt een stuk dikker