Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Track(s):

Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Neilio Remix)

Download:

http://www.mediafire.com/?206bacxnclaccm1

Bron:

View on YouTube
Enjoy this fine free release by Neilio.

Consider sharing it on facebook and twitter?
Heerlijk nummertje! Totaal andere stijl dan het origineel paar pakt me wel!
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Lekker nummertje :yay:
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Best leuk hoor Neil! Leuk dat je eens een hardere plaat maakt :) . Of naja, eigenlijk remixt dan.
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dank u!

Ik neem aan dat mensen verwachten dat het geen keiharde raw style plaat is, maar gewoon in mn eigen stijltje is geremixt :)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
totaal ander stijltje, maar wel erg lekker :thumbsup:
Vind tot nu toe bijna alles wat je maakt lekker Neilio :D
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
nice remix met nieuwe twist:D
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Heerlijke track weer Neilio! :thumbsup:
H
Hardtraxxer
108 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Vind hem ook weer erg nice! Mooi je eigen style verwerkt in deze remix, knap gedaan.

Alleen jammer van de mastering zeg, track was veel beter tot zijn recht gekomen als die goed gemasterd was.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Goed werk! Lekkere reverse in de intro, lijkt een beetje op de Headhunterz-reverse van Make It Loud. En dat hij erop lijkt is niet erg, maar betekent voor mij dat je niveau gewoon erg goed is. De pitch van de kick in de tweede climax gaat me soms iets te hoog, maar laag gepitchet is hij erg lekker. Remix in typische Neilio-stijl met een leuk resultaat, dat ik vaker ga luisteren. :)

Moet zeggen, volgens mij is dit een van de eerste platen van jou die ik ook wel op een groot feest gedraaid zie worden. Vrijwel al je vorige platen vind ik erg lekker en zweverig, maar dat hoor je niet zo vaak op grote feesten. Deze track zou echter best wel passen, als je het mij vraagt. :D

Zou pas echt geweld geweest zijn als je de kick in de tweede climax niet had laten pitchen. ;)
Artiest
last seen Aug 2024
Meph0 wrote:Goed werk! Lekkere reverse in de intro, lijkt een beetje op de Headhunterz-reverse van Make It Loud. En dat hij erop lijkt is niet erg, maar betekent voor mij dat je niveau gewoon erg goed is. De pitch van de kick in de tweede climax gaat me soms iets te hoog, maar laag gepitchet is hij erg lekker. Remix in typische Neilio-stijl met een leuk resultaat, dat ik vaker ga luisteren. :)

Moet zeggen, volgens mij is dit een van de eerste platen van jou die ik ook wel op een groot feest gedraaid zie worden. Vrijwel al je vorige platen vind ik erg lekker en zweverig, maar dat hoor je niet zo vaak op grote feesten. Deze track zou echter best wel passen, als je het mij vraagt. :D

Zou pas echt geweld geweest zijn als je de kick in de tweede climax niet had laten pitchen. ;)
Tis een bewuste keuze geweest. Ik wilde de track toch nog dat Neilio tintje geven en daar horen pitch kicks nu eenmaal bij (helaas voor sommige).
Maar thanks voor je comment! Ben met je eens dat mijn tracks niet vaak passen in een gemiddelde hardstyle set, maar goed. Daar moet maar verandering in komen. Trance is ook gigantisch groot en dat is allemaal zweverig muziek :)
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Neilio wrote:dat Neilio tintje
:/
S
hoebedoelje wrote:
Neilio wrote:dat Neilio tintje
:/
Hoebedoelje?
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
klinkt lekker hoor! Kan die trance invloeden in hardstele wel waarderen
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Ik vind t niks >.<
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Best wel leuk nummertje hoor. ^^
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Lekker je eigen tintje eraan gegeven en het klinkt weer erg lekker Neilio. :)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Gaaf gedaan man! :)
Artiest
last seen Aug 2024
Ik ben best verbaasd dat de meeste reacties positief zijn. Kan namelijk best begrijpen als er mensen zijn die dit haten.

Thanks iedereen :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
sommige tracks zijn leuk van je maar vind dit echt helemaal niks. die pitchkicks zouden er zowiezo al uitmoeten want dat past totaal niet.
Artiest
last seen Aug 2024
Ik heb me zorgen gemaakt om niks :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Verfrissende track geworden, totaal anders dan het origineel maar zit wel een leuke Neilio twist aan ja. :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Plaat op zich is niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij Hs Rockers passen, en dus als remix niet geslaagd. Als je de melodie had gebruikt voor een eigen productie had ik hem mss wat beter kunnen waarderen :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Pommer wrote:Plaat op zich is niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij Hs Rockers passen, en dus als remix niet geslaagd. Als je de melodie had gebruikt voor een eigen productie had ik hem mss wat beter kunnen waarderen :P
Juist wel! Het origineel en de remixes zijn altijd vrij stevig en dit is juist een verademing tegenover de rest. Krijg echt een heerlijk gevoel bij deze plaat, bijna zomers.

:corn:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ik vind hem ook vet klinken. Het is welliswaar geen beukende track, maar wel erg fijn om naar te luisteren ;)
Ik kan me wel voorstellen dat Fusion hier niet voor gekozen heeft, omdat het niet echt bij de sound van hun past, maar het is wel een totaal nieuwe sound, dus ik had het een kans gegeven :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vind hem echt niks aan,

sorry