Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track(s):

Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Neilio Remix)

Download:

http://www.mediafire.com/?206bacxnclaccm1

Bron:



Citaat:
Enjoy this fine free release by Neilio.

Consider sharing it on facebook and twitter?


Heerlijk nummertje! Totaal andere stijl dan het origineel paar pakt me wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

Lekker nummertje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best leuk hoor Neil! Leuk dat je eens een hardere plaat maakt :) . Of naja, eigenlijk remixt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dank u!

Ik neem aan dat mensen verwachten dat het geen keiharde raw style plaat is, maar gewoon in mn eigen stijltje is geremixt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

totaal ander stijltje, maar wel erg lekker :thumbsup:
Vind tot nu toe bijna alles wat je maakt lekker Neilio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

nice remix met nieuwe twist:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track weer Neilio! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:44 
 
Hardtraxxer

Vind hem ook weer erg nice! Mooi je eigen style verwerkt in deze remix, knap gedaan.

Alleen jammer van de mastering zeg, track was veel beter tot zijn recht gekomen als die goed gemasterd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed werk! Lekkere reverse in de intro, lijkt een beetje op de Headhunterz-reverse van Make It Loud. En dat hij erop lijkt is niet erg, maar betekent voor mij dat je niveau gewoon erg goed is. De pitch van de kick in de tweede climax gaat me soms iets te hoog, maar laag gepitchet is hij erg lekker. Remix in typische Neilio-stijl met een leuk resultaat, dat ik vaker ga luisteren. :)

Moet zeggen, volgens mij is dit een van de eerste platen van jou die ik ook wel op een groot feest gedraaid zie worden. Vrijwel al je vorige platen vind ik erg lekker en zweverig, maar dat hoor je niet zo vaak op grote feesten. Deze track zou echter best wel passen, als je het mij vraagt. :D

Zou pas echt geweld geweest zijn als je de kick in de tweede climax niet had laten pitchen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Goed werk! Lekkere reverse in de intro, lijkt een beetje op de Headhunterz-reverse van Make It Loud. En dat hij erop lijkt is niet erg, maar betekent voor mij dat je niveau gewoon erg goed is. De pitch van de kick in de tweede climax gaat me soms iets te hoog, maar laag gepitchet is hij erg lekker. Remix in typische Neilio-stijl met een leuk resultaat, dat ik vaker ga luisteren. :)

Moet zeggen, volgens mij is dit een van de eerste platen van jou die ik ook wel op een groot feest gedraaid zie worden. Vrijwel al je vorige platen vind ik erg lekker en zweverig, maar dat hoor je niet zo vaak op grote feesten. Deze track zou echter best wel passen, als je het mij vraagt. :D

Zou pas echt geweld geweest zijn als je de kick in de tweede climax niet had laten pitchen. ;)


Tis een bewuste keuze geweest. Ik wilde de track toch nog dat Neilio tintje geven en daar horen pitch kicks nu eenmaal bij (helaas voor sommige).
Maar thanks voor je comment! Ben met je eens dat mijn tracks niet vaak passen in een gemiddelde hardstyle set, maar goed. Daar moet maar verandering in komen. Trance is ook gigantisch groot en dat is allemaal zweverig muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
dat Neilio tintje


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:06 
 

hoebedoelje schreef:
Neilio schreef:
dat Neilio tintje


:/

Hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:50 
 
Hardtraxxer

klinkt lekker hoor! Kan die trance invloeden in hardstele wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind t niks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite

Best wel leuk nummertje hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker je eigen tintje eraan gegeven en het klinkt weer erg lekker Neilio. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf gedaan man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 11:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben best verbaasd dat de meeste reacties positief zijn. Kan namelijk best begrijpen als er mensen zijn die dit haten.

Thanks iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

sommige tracks zijn leuk van je maar vind dit echt helemaal niks. die pitchkicks zouden er zowiezo al uitmoeten want dat past totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb me zorgen gemaakt om niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verfrissende track geworden, totaal anders dan het origineel maar zit wel een leuke Neilio twist aan ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Plaat op zich is niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij Hs Rockers passen, en dus als remix niet geslaagd. Als je de melodie had gebruikt voor een eigen productie had ik hem mss wat beter kunnen waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Plaat op zich is niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij Hs Rockers passen, en dus als remix niet geslaagd. Als je de melodie had gebruikt voor een eigen productie had ik hem mss wat beter kunnen waarderen :P

Juist wel! Het origineel en de remixes zijn altijd vrij stevig en dit is juist een verademing tegenover de rest. Krijg echt een heerlijk gevoel bij deze plaat, bijna zomers.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook vet klinken. Het is welliswaar geen beukende track, maar wel erg fijn om naar te luisteren ;)
Ik kan me wel voorstellen dat Fusion hier niet voor gekozen heeft, omdat het niet echt bij de sound van hun past, maar het is wel een totaal nieuwe sound, dus ik had het een kans gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind hem echt niks aan,

sorry
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks