Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Track(s): DJ Thera - Serotonin (Nutty T 2012 Remix)

Download: http://www43.zippyshare.com/v/13707005/file.html

Bron:
Citaat:
If you didnt get it the first time around on the Nutty Traxx newsletter!
Here is the free track enjoy!
Like/share
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke kicks :worship: Ontzettend gave remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:52 
 

:worship: Nutty T begint echt een favoriet te worden. Ben helemaal overtuigd van hem ook na dat album wat heerlijk was. Hij is in ieder geval beter bezig dan Thera, die nu vooral slappe hap maakt in vergelijking met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
:worship: Nutty T begint echt een favoriet te worden. Ben helemaal overtuigd van hem ook na dat album wat heerlijk was. Hij is in ieder geval beter bezig dan Thera, die nu vooral slappe hap maakt in vergelijking met dit.


Dit slaat echt nergens op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
:worship: Nutty T begint echt een favoriet te worden. Ben helemaal overtuigd van hem ook na dat album wat heerlijk was. Hij is in ieder geval beter bezig dan Thera, die nu vooral slappe hap maakt in vergelijking met dit.

Slappe hap, HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:13 
 

Ja, die kicks die Thera de laatste maanden gebruikt is niet zo heel hard als je heel goed luistert. Het is een soort wall of bass met een klein kraakje erdoor. Ik vind dat niet heel hard klinken. Doe mij maar een oude Thera kick zoals in Who Asked For Acid, Birth Of A Flame, The Stalker enz, dat is al veel harder.

Nutty T gaat over die kicks van Thera van de laatste maanden heen vind ik. Slappe hap is misschien overdreven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks zijn lekker, maar de rest van de sounds zijn toch echt onder de maat, de sfeer van het origineel is compleet verdwenen en er zit ook niet echt een drive in de track.
Sybase Dark Mix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja, die kicks die Thera de laatste maanden gebruikt is niet zo heel hard als je heel goed luistert. Het is een soort wall of bass met een klein kraakje erdoor. Ik vind dat niet heel hard klinken. Doe mij maar een oude Thera kick zoals in Who Asked For Acid, Birth Of A Flame, The Stalker enz, dat is al veel harder.

Nutty T gaat over die kicks van Thera van de laatste maanden heen vind ik. Slappe hap is misschien overdreven xd

lol, gated kicks en wall of bass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:41 
 

Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.

Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu :')

Nerazzurro93 schreef:
Het is een soort wall of bass met een klein kraakje erdoor.

Dit is dus exact de beschrijving van de heer Radical Redemption. Die jongeman waar jij helemaal opgewonden van raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 15:59 
 

Ik raak opgewonden van Thera en Radical Redemption. Ik plaats het alleen in een ander perspectief omdat ik mijn muziekale voorkeur heb verbreed. De kicks van Thera zijn nog wel lekker, maar het is niet meer zo hard als voorheen vind ik. Radical Redemption moet ook veel aan zijn kicks verbeteren, maar dat is al veel beter in God's Child. Verder is de sfeer in Radical Redemptions tracks mijn ding.

Ontopic: Nutty T is gewoon lekker bezig. Met zijn kicks zit hij wel goed, en zijn stijl bevalt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.

Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu :')

Het is een forum, alles wat hier wordt geplaatst is een mening. In Nerazzurro zijn geval is dat meestal complete onzin, maar dan nog.

Ik ben het er echter wel mee eens dat Pieter's sounds een stukje toegankelijker zijn hoor, vergelijk Dont Back Down/The Breaking Point/The Battle eens met Trespassing/Do The Happy Face en pik nog maar wat uit uit het verleden. Maakt niet uit, als het maar origineel blijft.

Deze plaat doet me niet heel veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Het is een forum, alles wat hier wordt geplaatst is een mening. In Nerazzurro zijn geval is dat meestal complete onzin, maar dan nog.

Oewww, zeg dat even tegen de rest inclusief de moderators aub ;) bij mij wordt het vaak niet gewaardeerd namelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.

Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu :')

Het is een forum, alles wat hier wordt geplaatst is een mening. In Nerazzurro zijn geval is dat meestal complete onzin, maar dan nog.

Ik ben het er echter wel mee eens dat Pieter's sounds een stukje toegankelijker zijn hoor, vergelijk Dont Back Down/The Breaking Point/The Battle eens met Trespassing/Do The Happy Face en pik nog maar wat uit uit het verleden. Maakt niet uit, als het maar origineel blijft.

Deze plaat doet me niet heel veel..

heb je wel gelijk in. maar ik denk dat iedereen dat op een andere manier ziet... je moet natuurlijk ook steeds je stijl ontwikkelen en misschien dat het daarom ook steeds toegankelijker lijkt te zijn maar alsnog is Theracords heeeel goed te onderscheiden met andere labels en dat maakt dat het steeds weer orgineel blijft of die nou platen als Do The Happy Face/Trespassing maakt of The Battle/Don't Back Down :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
XtD schreef:
Het is een forum, alles wat hier wordt geplaatst is een mening. In Nerazzurro zijn geval is dat meestal complete onzin, maar dan nog.

Oewww, zeg dat even tegen de rest inclusief de moderators aub ;) bij mij wordt het vaak niet gewaardeerd namelijk :lol:

Want? Ze weten zelf ook wel dat hij onzin lult hoor. Op dom zijn staat alleen geen straf. Maakt verder ook niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:34 
 

Belachelijk dat de moderatoren daar tegen optreden. Als je vindt dat ik onzin uitkraam mag je dat zeggen. Het houdt mij scherp en geeft mij de gelegenheid erover te denken en als het een mening is zou ik niet weten waarom je dat niet mag zeggen. Behalve als het een hobby van je is om op mij te reageren om bij andere leden in de smaak te vallen.

Als ik echter word beoordeeld op mijn intelligentie is dat wat anders, omdat je mij dan persoonlijk gaat aanvallen. Knap dat je dat kan via een forum. Ik ga daar niet zielig om doen ofzo, maar ik vind het onnodig en het getuigt juist van zwakte van degene die dat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
:Hij is in ieder geval beter bezig dan Thera, die nu vooral slappe hap maakt in vergelijking met dit.


Eens met bovenstaande statement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Als ik echter word beoordeeld op mijn intelligentie is dat wat anders, omdat je mij dan persoonlijk gaat aanvallen. Knap dat je dat kan via een forum. Ik ga daar niet zielig om doen ofzo, maar ik vind het onnodig en het getuigt juist van zwakte van degene die dat zegt.

Je kan via iemands uitingen wel een educated guess maken over diegene zijn intelligentie. Misschien moet je je eigen posts eens terug lezen, want het is in mijn ogen niet gek dat er mensen twijfelen of je nou een troll bent of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik heb echt niks met dit soort tracks en artiesten. Het is allemaal lekker underground enzo maar ik zie mezelf hier echt niet op los gaan. Behoorlijk zaaddodend dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Taxi schreef:
maar ik zie mezelf hier echt niet op los gaan.


Kunt u dit nader toelichten?


Ik zou drinken gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu :')


Dan is het:

Elexz schreef:
Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt denk ik :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu denk ik :')


Of geldt dat alleen voor andere personen, en niet voor jou?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Als ik echter word beoordeeld op mijn intelligentie is dat wat anders, omdat je mij dan persoonlijk gaat aanvallen. Knap dat je dat kan via een forum.


Daar zijn inderdaad wel andere onderzoeken voor nodig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Elexz schreef:
Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu :')


Dan is het:

Elexz schreef:
Houd toch op man, je weet écht niet waar je het over hebt denk ik :') Zet op z'n minst 'denk ik' achter elke zin, dan is het tenminste niet zo belachelijk als nu denk ik :')


Of geldt dat alleen voor andere personen, en niet voor jou?

:')

Lees XtD's post ff ja? Wel even goed lezen voordat je jezelf belachelijk maakt :thumbup:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.


Toegankelijkheid? hogere kwaliteit dan dat hij voorheen produceerde bedoel je.

Wat Nutty T produceert is helemaal niet zo hard als Thera en ook nog eens allemaal van erg lage kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:19 
 

Delt-A schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Kan mij het schelen hoe het heet. Thera zoekt in ieder geval meer toegankelijkheid op dan vroeger.


Toegankelijkheid? hogere kwaliteit dan dat hij voorheen produceerde bedoel je.

Wat Nutty T produceert is helemaal niet zo hard als Thera en ook nog eens allemaal van erg lage kwaliteit.

Dat is jouw mening dan, ik denk dat je gewoon niet van zijn stijl houdt, of zit ik dan verkeerd?

Ik vind Nutty T de laatste tijd heel goed bezig en zijn productie kwaliteit ligt naar mijn mening hoog (veel mensen hier vinden dat niet; waar dat op gebaseerd is snap ik niet). Thera daarentegen valt de laatste maanden een klein beetje tegen. Hij gebruikt al ongeveer een half jaar dezelfde kicks en die kicks zijn niet de hardste die hij ooit heeft gemaakt. Mijn conclusie is dat Thera wat toegankelijker is geworden. Ik vind Thera zijn tracks wel goed, maar Nutty T gaat hem qua hardheid en originaliteit voorbij vind ik.

Misschien is het Thera wel naar zijn hoofd gestegen. Het feit dat hij steeds vaker geboekt wordt op toegangelijke partijen kan hem wel eens de beslissing doen maken dat hij zijn stijl vast wil houden, omdat het blijkbaar succes heeft. Ook zijn vertrek hier zegt wel wat. Misschien voelt hij zich wel onbenaderbaar.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks