Magnetron wrote:View on SoundCloud
This new track is my gift to you, my awesome fans! .. But only after I hit 20,000 likes on Facebook :p .... I'm really close though so any reposts/shares/tweets etc will help it become downloadable sooner!
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Dit klinkt toch wel weer heel fijn
Kick heeft weer een heerlijke sound.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waar zijn die godverdomse kicks uit de teaser gebleven??? 
-
MHardtraxx Veteran
Nog 91 likes. 
Nah, heb 10x liever The Curse. Vind deze zo saaitjes..
Zit zelf ook meer te wachten op The Curse. Al is dit ook een bruut plaatje. Kicks van Delete worden alsmaar beter. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben ik het niet helemaal mee eens maargoed, kwestie van smaakiRon wrote:Kicks van Delete worden alsmaar beter.
Heel verdeelde meningen over de kick zo te zien! De kick zelf is echt nog leuk net zoals de intro.
De climax daarentegen
De climax daarentegen
Doet mij niet heel veel deze plaat helaas, ik vind kicks van Ghetto eigenlijk ook een stuk lekkerder. Toch moet ik deze nog even live ervaren.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vind dit eigenlijk één van de mindere Delete tracks sinds tijden
Heb het idee dat hij deze inderdaad wat sneller in elkaar heeft gezet en er wat minder moeite in heeft gestoken, anders zou ie nooit zo snel al free released worden toch? Moet hem zelf ook nog een paar keer luisteren.
Dit.ramon038 wrote:Vind dit eigenlijk één van de mindere Delete tracks sinds tijden
Had er meer van verwacht door de teaser. 
-
S
Kicks zijn echt lekker maar man wat een irritante screeches 
Vind het allemaal vrij simpel,
ramon038 wrote:één van de slechtste Delete tracks
Free released, mag verplaatst worden 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
MHardtraxx Veteran
Dit.Vik wrote:Jezus wat een kicks.Mid intro is vet, maar vind de climaxen helaas wat minder.
Kicks zijn heerlijk en bevatten veel kracht, maar vind het niet bij het geheel passen op de een of andere manier en verder doet dat geheel me ook vrij weinig helaas. Maar als die weer neigt naar dit soort kicks zou heerlijk zijn
.
Ik vind hem eigenlijk best vet
Lekker rechttoe rechtaan met een typische Delete sound, pakkende vocals en prima kicks. Moet wel zeggen dat zijn andere recente producties wel een stuk interessanter zijn, maar het blijft wel een free natuurlijk.
-
S
Ik vind Delete sinds dat hij bij Theracords zit steeds minder interessant. Die Spoontech releases vond ik altijd veel vetter. Hier kan ik me zo 1 2 3 ook niet in vinden.