Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ik mag toch hopen dat je het hier alleen over de human bootleg hebt... als je die kick uit The Prophecy niet vet vind(de edit dan) dan mankeert er toch echt iets aan je oren :P

vind de kick niet verkeerd, maar vet nee echt niet :x Doe mij maar de originele The Prophecy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
PNXRMX schreef:
Imo is Human hier gewoon voor bedoeld. Naar mijn mening een waardeloos nummer op zichzelf, maar past perfect in zo'n handjes in de lucht break :)
Als ze nou die kicks eens wat zouden verbeteren :/


Ik mag toch hopen dat je het hier alleen over de human bootleg hebt... als je die kick uit The Prophecy niet vet vind(de edit dan) dan mankeert er toch echt iets aan je oren :P


Heb de edit nog niet geluisterd, dus gaat idd alleen over de human bootleg en bijv. de fire in tha place ep. Ze klinken gewoon niet als een geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat knalde Deepack hard zaterdag ! :thumbsup: :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klementino schreef:
Ik mag toch hopen dat je het hier alleen over de human bootleg hebt... als je die kick uit The Prophecy niet vet vind(de edit dan) dan mankeert er toch echt iets aan je oren :P

vind de kick niet verkeerd, maar vet nee echt niet :x Doe mij maar de originele The Prophecy :)


Je kunt hem vet vinden of niet, ik vind hem vet, maar dat blijft een kwestie van smaak... hard beuken doet ie zeker! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ze The Prophecy draaide op Qlimax zelf... Dat was echt HET moment van de avond, wat mij betreft... die track brengt echt HET Qlimax-gevoel naar boven ;) :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
_dp_ schreef:
Klementino schreef:
Ik mag toch hopen dat je het hier alleen over de human bootleg hebt... als je die kick uit The Prophecy niet vet vind(de edit dan) dan mankeert er toch echt iets aan je oren :P

vind de kick niet verkeerd, maar vet nee echt niet :x Doe mij maar de originele The Prophecy :)


Je kunt hem vet vinden of niet, ik vind hem vet, maar dat blijft een kwestie van smaak... hard beuken doet ie zeker! :P

Ligt er wel aan op wat voor'n speakers je hem draait, kwam ik laatst achter. The Prophecy heeft echt een sub nodig, anders blijft er niet veel van die kick over :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 10:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:love: :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump! Iemand die the prophecy edit nog heeft? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:50 
 
Hardtraxx Crew

Hyperactive schreef:
Bump! Iemand die the prophecy edit nog heeft? :)

[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/26888068/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:13 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Bump! Iemand die the prophecy edit nog heeft? :)


Hierrrrrr de full http://we.tl/T0qy3UPDbS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WMD schreef:
Citaat:
Bump! Iemand die the prophecy edit nog heeft? :)


Hierrrrrr de full http://we.tl/T0qy3UPDbS


Thnx! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks