Troep.
En die album art
En die album art
volledig mee eens.Henk-Jan wrote:Geluid klinkt op één of andere manier erg duf, ligt misschien aan je speakers ofz? Ook klinken de kicks niet echt goed rickertVind het hele concept trouwens ook helemaal niks voor een hardstyle track, en moet ik er nog bij zetten dat de vocals erg slecht verwerkt zijn?
Misschien kon je het beter posten in het eigen productie topic
Ja, ik heb 't niet gepostHenk-Jan wrote:Misschien kon je het beter posten in het eigen productie topic
Voor de laatste keer, ik heb het zelf niet gepost.Skedoedelefloeps wrote:>>>Eigen producties topic<<<
Ik kan ook wel een plaatje in elkaar zetten, het bij de releases zetten onder [FREE RELEASE] omdat ik geen label heb om het op te releasen.
Mag ik diegene alsnog wel op een fout wijzenDarycka wrote:Voor de laatste keer, ik heb het zelf niet gepost.Skedoedelefloeps wrote:>>>Eigen producties topic<<<
Ik kan ook wel een plaatje in elkaar zetten, het bij de releases zetten onder [FREE RELEASE] omdat ik geen label heb om het op te releasen.
er zijn slechtere free release die gewoon mogen blijven staan, dus laat dat slotje maar achterwege.Skedoedelefloeps wrote:Mag ik diegene alsnog wel op een fout wijzenDarycka wrote:Voor de laatste keer, ik heb het zelf niet gepost.Skedoedelefloeps wrote:>>>Eigen producties topic<<<
Ik kan ook wel een plaatje in elkaar zetten, het bij de releases zetten onder [FREE RELEASE] omdat ik geen label heb om het op te releasen.![]()
ik zeg slotje