lekkere intro en outro alleen de qlimax vind ik niet zo geslaagd maar ok voor free release hmmmmm heerlijk 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
Hij klinkt op zich wel lekker maar kon beter gemastered worden de kick komt niet krachtig genoeg naar voren.
qlimax is een feestmutagenx wrote:lekkere intro en outro alleen de qlimax vind ik niet zo geslaagd maar ok voor free release hmmmmm heerlijk
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
xeross wrote:Hij klinkt op zich wel lekker maar kon beter gemastered worden de kick komt niet krachtig genoeg naar voren.
weet je wel wat 'masteren' is
hoezo een track 'masteren' als die toch niet gereleased wordt
Hij had hem toch ook zelf een klein beetje kunnen masteren? Ik denk dat er via deze weg meer mensen naar de track luisteren dan als ie op een klein labeltje zou uitkomen. Dus waarom dan niet even de moeite nemen zoveel werk is het niet.markextrae wrote:xeross wrote:Hij klinkt op zich wel lekker maar kon beter gemastered worden de kick komt niet krachtig genoeg naar voren.
weet je wel wat 'masteren' is
hoezo een track 'masteren' als die toch niet gereleased wordt
Vind de kicks echt slecht, en het klinkt allemaal erg leeg. Mid intro klinkt wel leuk, maar de synth is te slap voor woorden. Vind het meer iets voor de producers sectie.