Last edited by MYTZE on 05 May 2015 19:02, edited 5 times in total.
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Nummer van the Hunger Games toch? Vind er niet veel aan, heb echt heel weinig met da Tweekaz 
-
MHardtraxx Veteran
Yup.Rickzel wrote:Nummer van the Hunger Games toch?
Dus:
James Newton Howard Ft. Jennifer Lawrence - The Hanging Tree (Da Tweekaz Bootleg)
James Newton Howard Ft. Jennifer Lawrence - The Hanging Tree (Da Tweekaz Bootleg)
-
S
Jaa
Lekkere blije Tweekaz sfeerje
-
MHardtraxx Veteran
ik begin me een beetje aan die kick te ergeren
Erg vet
Break duurt wel wat lang maar denk dat dit soort plaatjes live wel voor een goede sfeer kunnen zorgen(net als hun Disney tool)
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Vind 2:50 min wachten voor een kick toch een beetje erg lang 
Heerlijke melodie
Goed sfeertje!
Jammer dat ze van zulke vette akkoorden en sfeer zoiets blijs hebben neergezet. Had een heel ander en beter gevoel in die climax kunnen zitten met een bootleg van deze soundtrack. Snap dat da tweekaz blijheid is, maar dan had ik liever iemand anders dit zien uitwerken.
Precies dit.sjuul wrote:Jammer dat ze van zulke vette akkoorden en sfeer zoiets blijs hebben neergezet. Had een heel ander en beter gevoel in die climax kunnen zitten met een bootleg van deze soundtrack. Snap dat da tweekaz blijheid is, maar dan had ik liever iemand anders dit zien uitwerken.
Tweekaz bijna altijd +1The Venator wrote:Heerlijke melodieGoed sfeertje!
Veel te blije kermis melodie voor zo'n bootleg, en 2:50 aan break is toch ook echt niet normaal meer 
-
S
Jij vind alles van Da Tweekaz te blij of het nou een bootleg is of nietRickzel wrote:Veel te blije kermis melodie voor zo'n bootleg
Ja ben ook de eerste die toegeeft dat ik misschien al een beetje afhaak als ik "da tweekaz" zie staan, dus wat dat betreft mag je gerust over mijn comments heen lezen! Maar vind een liedje met dit redelijk serieuze thema (ook al is het van een filmpje als the Hunger games) ook echt niet passen met zo'n blije climax.sandervanbruggen wrote:Jij vind alles van Da Tweekaz te blij of het nou een bootleg is of nietRickzel wrote:Veel te blije kermis melodie voor zo'n bootleg
Scoren alleen met "HEE DIT KEN IK VAN EEN FILM" net als bij die verschrikkelijke Frozen bootleg
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 14 hours ago
tot 2de minuut vind ik em leuk
Da Tweekaz Facebook wrote:WOHOO!! The Hanging Tree Video just reached 50.000 Views!! We will upload the track tonight at 7PM #hangingtree #freetrack
-
MHardtraxx Veteran
Free:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
S
Top top top, hou hier zo van

Zelf geen Hunger Games kijker, maar het klassieke stuk ervan is wel echt heel mooi. Aardige plaat
.