Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:57 
 

:kiss:
Terug naar het zwart-grijze wereldje van de rauwe hardstyle dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Elite

DarkestSymphony schreef:
Da Tweekaz de kleuters van de hardstyle.


Dat heb je mooi gezegd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
DarkestSymphony schreef:
Da Tweekaz de kleuters van de hardstyle


ik hoop dat hun pc crasht waarop die tering eentjes staan, zijn we daar ook vanaf.

Of je luistert er gewoon niet naar? Er zijn zat mensen die dit wel kunnen waarderen. Als je het niet leuk vindt dan luister je het gewoon niet, simpel zat. Deze reacties zitten eerder op kleuter niveau, je kan ook wel normaal reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Parvuz schreef:
Haha wtf, weer dat badeendje. :P

Dat weet je al van te voren wanneer er 'duck' instaat.

Ik zeg ook niet dat ik verrast was toen ik m luisterde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Case Dj schreef:
DarkestSymphony schreef:
Da Tweekaz de kleuters van de hardstyle


ik hoop dat hun pc crasht waarop die tering eentjes staan, zijn we daar ook vanaf.

Of je luistert er gewoon niet naar? Er zijn zat mensen die dit wel kunnen waarderen. Als je het niet leuk vindt dan luister je het gewoon niet, simpel zat. Deze reacties zitten eerder op kleuter niveau, je kan ook wel normaal reageren.


sorry hoor maar ze denken dat iedereen het nog steeds erg leuk vindt al die kut eentjes maar het houdt een keer op. ik vind alles best als ze hierna maar niet weer zoiets maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:19 
 

Case Dj schreef:
D-Teq schreef:
Case Dj schreef:
ik hoop dat hun pc crasht waarop die tering eentjes staan, zijn we daar ook vanaf.

Of je luistert er gewoon niet naar? Er zijn zat mensen die dit wel kunnen waarderen. Als je het niet leuk vindt dan luister je het gewoon niet, simpel zat. Deze reacties zitten eerder op kleuter niveau, je kan ook wel normaal reageren.


sorry hoor maar ze denken dat iedereen het nog steeds erg leuk vindt al die kut eentjes maar het houdt een keer op. ik vind alles best als ze hierna maar niet weer zoiets maken.

Bepaal jij niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

toch vind ik het kut xD sorry voor de miscommunicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:55 
 
Hardtraxx Newbie

haha, grappig voor een free release, kan ik wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 01:37 
 
Hardtraxxer

Bestand is verlopen :mad: heeft iemand een zippy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 01:42 
 
Hardtraxxer

yri schreef:
Bestand is verlopen :mad: heeft iemand een zippy?


http://www21.zippyshare.com/v/85420647/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
DarkestSymphony schreef:
Da Tweekaz de kleuters van de hardstyle.


Dat heb je mooi gezegd :innocent:


op zich wel een leuke tool :) waardeer het wel wat die jongens doen, hennie brengen tenminste nog wat humor in de scene
of je het nou kinderachtig vind op niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt humor ook op en leuke manier doen, leuke bekende vocals bijvoorbeeld, dit is gewoon te flauw.

Maargoed, ik heb me punt nu wel gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Je kunt humor ook op en leuke manier doen, leuke bekende vocals bijvoorbeeld, dit is gewoon te flauw.

Maargoed, ik heb me punt nu wel gemaakt.


of het nou cheesy vocals zijn of bad eenden er blijven toch wel mensen die er baat aan hebben :) dus dat maakt niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:24 
 
Hardtraxxer

@ backstabber, mijn dank is groot ^^ thanx man
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol dit is echt epic. Geniale parodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:13 
 

D-Teq schreef:
Case Dj schreef:
DarkestSymphony schreef:
Da Tweekaz de kleuters van de hardstyle


ik hoop dat hun pc crasht waarop die tering eentjes staan, zijn we daar ook vanaf.

Of je luistert er gewoon niet naar? Er zijn zat mensen die dit wel kunnen waarderen. Als je het niet leuk vindt dan luister je het gewoon niet, simpel zat. Deze reacties zitten eerder op kleuter niveau, je kan ook wel normaal reageren.

geachte meneer D-Teq, ik geef gewoon me mening.. ja misschien had ik het wat anders uit moeten drukken maar voor mij is het de waarheid.. komop zeg 1x is leuk maar nu word het erg kinderachtig met die eend geluiden.. snap ook niet wat mensen hier leuk aan kunnen vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:09 
 
Hardtraxxer

Nou.. ze hebben hem gemaakt voor hun eerste Live-set op Laundry Day (BE) voorbije zomer. Gewoon om iets "grappigs maar herkenbaar" te doen. Zoals je merkt is het dan ook niet de bedoeling dat het serieus opgenomen wordt.

Ze hadden dit ook gebruikt tijdens hun act op Coone & The Gang en hadden dan ook 100en klein eendjes bij om het publiek in te smijten. Als "performers" zijn ze erg entertainend.. maar dat eend geluid hebben ze nu wat... 2 keer gebruikt? 1 keer in een "TOOL" :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks