Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Track(s): Da Tweekaz - Moana (How Far I'll Go)

Download: http://dirtyworkz.lnk.to/Moana
View on YouTube
Last edited by MYTZE on 18 Apr 2017 20:34, edited 5 times in total.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Dit is nu alweer de zoveelste remix/bootleg van Da Tweekaz. Hoewel ze dit uitstekend beheersen, krijg ik het idee dat ze het de laatste tijd wel erg makkelijk scoren vinden. Ik mis toch ook platen in de richting van Nothingness, Examination of Time, The Groove etc.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Of ze vinden het gewoon heel erg leuk om platen uit andere genres in een hardstyle jasje te steken en heeft het verder niks met makkelijk scoren te maken :nono:

Nobody knows.

Ot: Klinkt weer heel fijn! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 26 minutes ago
Hardstylistic wrote:Dit is nu alweer de zoveelste remix/bootleg van Da Tweekaz. Hoewel ze dit uitstekend beheersen, krijg ik het idee dat ze het de laatste tijd wel erg makkelijk scoren vinden. Ik mis toch ook platen in de richting van Nothingness, Examination of Time, The Groove etc.
Misschien makkelijk scoren maar het zijn toevallig wel altijd platen waar ik het liefst wel een hardstyle remix van wil hebben. En dat doen ze heel goed :) Mij hoor je niet klagen, zit altijd hartstikke veel energie in.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik ben stiekem ook best fan van die bootlegs. Ze zijn allebei ook gewoon fan van disney films. Dit nummer komt uit de nieuwe Moana film. Pakkend plaatje. Ik vind het mooi! :D
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Ik vond de film geniaal en deze remix is zeker geslaagd. Zoals hierboven gezegd wordt lijkt het op makkelijk scoren maar ze doen het toch wel heel goed. Deze plaat gaat, met de festivals in aantocht, nog vaak gedraaid worden.
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
mijn tweeka haat brand niet meer zo vurig als een jaar geleden, beetje typisch dat ze weer met zo'n Disney bootleg aan komen, maar klinkt verder niet heel verkeerd. Ze hebben iets aan hun sounds veranderd dat ik het wat serieuzer kan nemen ofzo :P Klinkt stuk minder kermis.

Maar zou er nog steeds niet extreem enthousiast van worden als ik het op een feest hoor :x
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Bowlingbal wrote:Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Hardtraxx Veteran
last seen 26 minutes ago
Grim wrote:Ik vond de film geniaal en deze remix is zeker geslaagd. Zoals hierboven gezegd wordt lijkt het op makkelijk scoren maar ze doen het toch wel heel goed. Deze plaat gaat, met de festivals in aantocht, nog vaak gedraaid worden.
Denk dat je Da Tweekaz wel kan gooien onder de top 3 van de beste bootleg makers. Zit altijd boordevol met energie in en steekt vaak ook goed in elkaar.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:Wat is dit voor happiestylez????? dit is tog geen hardstyle man!!!!!
euphoric tracks? ben je wel goed snik ?
R
Lekkere plaat hoor. Word je spontaan vrolijk van :)
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 2 hours ago
:loving:
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
View on SoundCloud
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Qydos wrote:
Bowlingbal wrote:Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Hardtraxx Veteran
last seen 26 minutes ago
klinkt zomers :)
G
1 posts member since 2017
last seen Apr 2017
In mijn ogen is deze bootleg beter dan Frozen van 3 jaar geleden. Dit is natuurlijk mijn mening en weet dat niet iedereen het eens zal zijn.

Ik snap ook wel de reactie van sommigen dat ze het weer makkelijk doen maar denk dat ze gewoon graag bootlegs maken. Vergeet niet dat er met #Tweekay14 & #Tweekay16 al heel veel Tweekaz-nummers zijn uitgekomen en dat er maar enkele bootlegs tussen zaten.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
View on YouTube
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Bootlegs van da tweekaz toveren altijd wel een lach op mijn gezicht :$
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Ja heerlijk plaatje weer :thumbsup: echt fan van dat stijltje van da tweekaz, je kunt het kermis noemen maar ben blij dat er toch ook nog wat vrolijke hardstyle gemaakt word tussen al dat depressieve gearbox gerammel :)
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Dit is gewoon puur een smile op de gezichten van het publiek toveren op een zonovergoten dag, pilsje in de handen en met je allerbeste maten feesten :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Ultieme Happystylez :love: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wel geinig maar er zit hier wel erg weinig hardstyle in. Track bestaat uit drie minuten puur Disney gezang xd

Vind de Frozen bootleg persoonlijk wel leuker omdat die iets meer meezing gehalte lijkt te hebben :P
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
:yay: :yay: :yay: