Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
P
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2010
last seen May 2014
Da Reactorz - Scream

Label: Free
Vinyl release:
WEB release:Nu

A1. Da Reactorz - Scream

Samples:
View on YouTube

Bron: BRON
Da Reactorz Twitter
dareactorznl:
A Little Gift For Christmas, Scream(Free Release)
http://www.megaupload.com/?d=ZMGNAUWR Merry Christmas !
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
niet boeiend, die gasten boeken in mijn ogen echt geen vooruitgang meer...
K
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Kneem hem mee...even geluisterd naar youtube filmpje, toch wel lekkere kick erin..:)
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Skedoedelefloeps wrote:niet boeiend, die gasten boeken in mijn ogen echt geen vooruitgang meer...
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Die 'scream' die in het nummer ziet kan me nu niet echt overtuigen :')
B
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Kvind het beetje pussy shit :P Ik hoor totaal geen goeie kick of bass.
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
bartje01 wrote:Kvind het beetje pussy shit :P Ik hoor totaal geen goeie kick of bass.
dat gaat ook lastig als je geen subwoofer hebt >.<
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
oli en nick! nice :D
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Kan me wel aansluiten bij al 't commentaar hierboven, sterker nog...dit is écht heel slecht.
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Geen kritiek hebben op Da Reactor mensen, krijg je een bericht in je inbox :/
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2010
last seen Nov 2011
Haha, Maar het berichtje ging niet over kritiek, maar over arrogant zijn. Maar goed ik ga er niet verder op in. Toch bedankt voor de comments en het is een free release, nog fijne feestdagen ;-) Grtz
U
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Nov 2013
dareactorznl wrote:Haha, Maar het berichtje ging niet over kritiek, maar over arrogant zijn. Maar goed ik ga er niet verder op in. Toch bedankt voor de comments en het is een free release, nog fijne feestdagen ;-) Grtz
:lol:
E
Beetje saai imo.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
dareactorznl wrote:Haha, Maar het berichtje ging niet over kritiek, maar over arrogant zijn. Maar goed ik ga er niet verder op in. Toch bedankt voor de comments en het is een free release, nog fijne feestdagen ;-) Grtz
Want zeggen dat iets slecht is staat gelijk aan arrogantie.. :aww:

Benieuwd naar je set @ mundo :thumbsup:
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Nee als je tracks zelf niet veel beter zijn en dan iemand gaat afzeiken ;-)
Ben wel benieuwd naar dat feest ja :-)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
:') Wat een kapsones voor iemand die een release heeft gehad op een niet bestaanswaardig label.
Wil je deze tracks gewoon in het productietopic houden, als alle amateurproducers hier hun tracks gaan posten, dan wordt het hier een groot zootje.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Lyst wrote:https://hardtraxx.com/djs-corner/eigen-producties-t1433.html
Wij zelf hebben hem niet gepost.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Lyst wrote::') Wat een kapsones voor iemand die een release heeft gehad op een niet bestaanswaardig label.
Wil je deze tracks gewoon in het productietopic houden, als alle amateurproducers hier hun tracks gaan posten, dan wordt het hier een groot zootje.
Als het aan ons had gelegen stond die track nog niet eens op dit forum ;-)
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
dareactorznl wrote:Nee als je tracks zelf niet veel beter zijn en dan iemand gaat afzeiken ;-)
Ten eerste hebben de tracks van een ander er niets mee te maken, nogal triest van je (en héél laag). En heb je de rest dan ook even een bericht gestuurd over het 'afzeiken' terwijl het slechts een mening is?

Zwaar irritant dat je zo reageert en meer dan kinderachtig. Kom je wel even een hand geven dan ;)
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
TonyT wrote:
dareactorznl wrote:Nee als je tracks zelf niet veel beter zijn en dan iemand gaat afzeiken ;-)
Ten eerste hebben de tracks van een ander er niets mee te maken, nogal triest van je (en héél laag). En heb je de rest dan ook even een bericht gestuurd over het 'afzeiken' terwijl het slechts een mening is?

Zwaar irritant dat je zo reageert en meer dan kinderachtig. Kom je wel even een hand geven dan ;)
Ok kan je dan iig aantonen wat je slecht vind? Daar hebben we ook wat aan :-) Btw heb je verward met je collega daar kon ik het niet zo mee vinden ;-)
D
Hardtraxxer
139 posts member since 2010
last seen Jan 2011
dareactorznl wrote:
TonyT wrote:

Ok kan je dan iig aantonen wat je slecht vind? Daar hebben we ook wat aan :-) Btw heb je verward met je collega daar kon ik het niet zo mee vinden ;-)
dat is ook niet waar, want toevallig is zijn collega wel een stuk beter dan wat jullie hier leveren ;)
en dat is TonyT trouwens ook, dus volgens mij is het nu wel legaal te zeggen dat deze track slecht is?
Hij is slecht, sorry
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Enige goede plek voor dit, want vind de track erg matig ^^
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dareactorznl wrote:
TonyT wrote:

Je mainlead mag echt een heeel stuk voller.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Dakpan wrote: Je mainlead mag echt een heeel stuk voller.
Hier kunnen we wat mee (Y)

Deviate wrote: dat is ook niet waar, want toevallig is zijn collega wel een stuk beter dan wat jullie hier leveren ;)
en dat is TonyT trouwens ook, dus volgens mij is het nu wel legaal te zeggen dat deze track slecht is?
Hij is slecht, sorry
Je weet niet waar het over gaat, maar het is iig een tijd geleden, en het is opgelost ;-)
Oxbow wrote:
Enige goede plek voor dit, want vind de track erg matig ^^
Wij hebben hem zelf niet gepost!

Grtz