Related topics
- View the latest post: JNXD ft. Drean - Make The Crowd Go (DWX1414)
- View the latest post: Wildstylez & Villain - Make The Crowd Move (LCM025)
- View the latest post: Mekanikal - Make The Crowd Go (HWS024)
- View the latest post: Alvaro - Make The Crowd Go (Dr Phunk Remix)
- View the latest post: Mystical Mind & Crowd - To The One (XBONE246)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
N
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoort hier: https://hardtraxx.com/gratis-tracks-prod/
-
N
http://www.impmusic.nl/iMark wrote:Hoort hier: https://hardtraxx.com/gratis-tracks-prod/
Notoriouskaffa wrote:http://www.impmusic.nl/iMark wrote:Hoort hier: https://hardtraxx.com/gratis-tracks-prod/
http://momentummusic.nl/
-
M
- 9 posts member since 2013
- last seen Feb 2013
Probeert het al zolang, maar het lukt hem nog steeds totaal niet.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.
Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.
Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?
Wil jij niet zo ongelovelijk zeiken zeg. jezus maniMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
-
N
Zullen we nieuwe labels maar geen kans geven dan en tot dat we dood zijn scantraxx en dirty workz luisteren en de rest de vuilnisbak in?iMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
-
N
Ik luister hardstyle sinds ik me eigen kan herinneren eerste keer dat ik echt naar een hardstyle feest ging volgensmij eind 2007? thrillogy volgensmij in de BBH en daarna Defqon decibel enz (daarvoor wat hardcore feestje moh enz).Almightyy wrote:Mag ik vragen hoelang jij hardstyle luisterd, en waarom jij zoveel belang hebt bij jouw Youtubekanaal?Notoriouskaffa wrote:Zullen we nieuwe labels maar geen kans geven dan en tot dat we dood zijn scantraxx en dirty workz luisteren en de rest de vuilnisbak in?iMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
En mijn belang?
Kijkers?Monetized adds?Kleine moeite sinds ik voor me eigen toch al heel het internet afzoek voor nieuwe tracks.
Houden wij het wel een beetje gezellig in dit TOPIC dank u. 
-
N
Was toch een normale vraag?
Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?
De man komt zelfs met een heel album:Daveytl wrote:Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?
D-Mind - Arcadia (Album) [MM001]
Dat heb ik bij alle Festuca producties.iMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
als men nou onderbouwd wat er verkeerd is aan deze plaat wat betreft productie? Goed dat de bootleg je niet aanstaat prima maar wat is er mis met de productie dan?
Kicks zijn na mijn doen prima gelukt hoor. Goed dat de plaat eentonig is is wat anders maar amateurig is het niet
Kicks zijn na mijn doen prima gelukt hoor. Goed dat de plaat eentonig is is wat anders maar amateurig is het niet
Nou naast het feit dat D-Mind kei veel kutbootlegs maakt, produceert hij ook wel eens vanzelf een kutplaat. D-Mind :') Waarom probeer je het nog man... Maare mods/jor-d ff serieus kijk eens wat voor teringzooi er hier wordt gepost. Op de 1e pagina van gratis tracks:Daveytl wrote:Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?
D-Mind
Stereorockerz
weer Stereorockerz
Zirkum ft. Tawar
Fedoteck
Soulrage
weer D-Mind
Fourfingerz & K96
Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...
hoebedoelje?hoebedoelje wrote:Dat heb ik bij alle Festuca producties.iMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Die grap zal vast nog nooit gemaakt zijnFestuca wrote:hoebedoelje?hoebedoelje wrote:Dat heb ik bij alle Festuca producties.iMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Helemaal mee eens, maar ook bij de Livesets sectie heb ik dat.Gangsterdwerg wrote:Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Hier ben ik het wel mee eens, maar tja waar ga je de grens trekken tussen kwaliteit en amateur? SMART is a bitchhoebedoelje wrote:Helemaal mee eens, maar ook bij de Livesets sectie heb ik dat.Gangsterdwerg wrote:Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
BOUTPLAAT!!! 
'Ongelovelijk', furreal??? Oke jou neem ik dus ook niet meer serieus.The Venator wrote:Wil jij niet zo ongelovelijk zeiken zeg. jezus maniMark wrote:Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?dat dit even een kutplaatje van hem is oke. maar hij mag hier best staan..
Helemaal eens met iMark. Alle kansloze labels mogen opbokken, stelletje geldzoekers.