Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:48 
 

http://www.facebook.com/dmindhardstyle



Download:
http://www.facebook.com/dmindhardstyle/ ... 0904689418
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hoort hier: gratis-tracks-prod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:41 
 

iMark schreef:


http://www.impmusic.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:



http://momentummusic.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:44 
 
Hardtraxx Newbie

Probeert het al zolang, maar het lukt hem nog steeds totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Wil jij niet zo ongelovelijk zeiken zeg. jezus man >.< dat dit even een kutplaatje van hem is oke. maar hij mag hier best staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:11 
 

iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Zullen we nieuwe labels maar geen kans geven dan en tot dat we dood zijn scantraxx en dirty workz luisteren en de rest de vuilnisbak in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 15:01 
 

Almightyy schreef:
Notoriouskaffa schreef:
iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Zullen we nieuwe labels maar geen kans geven dan en tot dat we dood zijn scantraxx en dirty workz luisteren en de rest de vuilnisbak in?

Mag ik vragen hoelang jij hardstyle luisterd, en waarom jij zoveel belang hebt bij jouw Youtubekanaal?


Ik luister hardstyle sinds ik me eigen kan herinneren eerste keer dat ik echt naar een hardstyle feest ging volgensmij eind 2007? thrillogy volgensmij in de BBH en daarna Defqon decibel enz (daarvoor wat hardcore feestje moh enz).

En mijn belang?
Kijkers?Monetized adds?Kleine moeite sinds ik voor me eigen toch al heel het internet afzoek voor nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Houden wij het wel een beetje gezellig in dit TOPIC dank u. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:33 
 

Was toch een normale vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?


De man komt zelfs met een heel album:
hardstyle-releases/d-mind-arcadia-album-t33258.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Dat heb ik bij alle Festuca producties. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als men nou onderbouwd wat er verkeerd is aan deze plaat wat betreft productie? Goed dat de bootleg je niet aanstaat prima maar wat is er mis met de productie dan?

Kicks zijn na mijn doen prima gelukt hoor. Goed dat de plaat eentonig is is wat anders maar amateurig is het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet geluisterd hoor, en ik volg de beste man ook niet, maar ik zie wel heel vaak Bootleg staan bij D-Mind. Maakt hij (bijna) alleen maar bootlegs?

Nou naast het feit dat D-Mind kei veel kutbootlegs maakt, produceert hij ook wel eens vanzelf een kutplaat. D-Mind :') Waarom probeer je het nog man... Maare mods/jor-d ff serieus kijk eens wat voor teringzooi er hier wordt gepost. Op de 1e pagina van gratis tracks:

D-Mind
Stereorockerz
weer Stereorockerz
Zirkum ft. Tawar
Fedoteck
Soulrage
weer D-Mind
Fourfingerz & K96

Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Dat heb ik bij alle Festuca producties. :cry:


hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
hoebedoelje schreef:
iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Dat heb ik bij alle Festuca producties. :cry:


hoebedoelje?

Die grap zal vast nog nooit gemaakt zijn :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...


Helemaal mee eens, maar ook bij de Livesets sectie heb ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:55 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Weet niet hoe dat met de rest van de members zit maar ik kom hier voor kwaliteit en als ik amateurtroep wil ga ik wel naar het eigen producties gedeelte...


Helemaal mee eens, maar ook bij de Livesets sectie heb ik dat.


Hier ben ik het wel mee eens, maar tja waar ga je de grens trekken tussen kwaliteit en amateur? SMART is a bitch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

BOUTPLAAT!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat een troep :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
iMark schreef:
Serieus man, moet alles wat een amateur producer maakt in een officieel topic komen?
Ja hij heeft een label, alleen is dat zo nietszeggend als wat.
Stel ik richt een label op bij de KVK en ga wat in FL kloten mag ik hier dus ook staan.

Kan er niet een regel komen dat je gewoon bij fatsoenlijke labels moet releasen voordat je hier een track mag neergooien?


Wil jij niet zo ongelovelijk zeiken zeg. jezus man >.< dat dit even een kutplaatje van hem is oke. maar hij mag hier best staan..

'Ongelovelijk', furreal??? Oke jou neem ik dus ook niet meer serieus.

Helemaal eens met iMark. Alle kansloze labels mogen opbokken, stelletje geldzoekers.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks