P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Track(s): Take my there, Music made addict

Download:http://www2.zippyshare.com/v/19775618/file.html

Bron: dbstf facebook
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Take Me There is leuk :) Maar waarom maar 2, ze hebben 100.000 likes, dan kan er wel wat meer bij lijkt me :P
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Waarom elke keer 2 comments gvd
Last edited by jambekkie on 30 Jan 2013 16:33, edited 1 time in total.
N
Dit was een van me favoriete :thumbup:
View on YouTube

View on YouTube
Last edited by Notoriouskaffa on 30 Jan 2013 19:05, edited 1 time in total.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
ja daar istie weer.
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Lekker edits toch?

(L)
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
DeHarderzstzRecordzz Skaffa4life jwz. Donder eens op met je reclame en plaats eens inhoud.

OT: Geinige edits, net als de vorige edits van ze.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Bart0ving wrote:DeHarderzstzRecordzz Skaffa4life jwz.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
S
Ik had gehoopt op de Total Eclipz edit.
N
Bart0ving wrote:Skaffa4life jwz.
Deze snap ik even niet ?

http://www.youtube.com/notoriouskaffa
Last edited by Notoriouskaffa on 30 Jan 2013 21:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Notoriouskaffa wrote:
Bart0ving wrote:Skaffa4life jwz.
Deze snap ik even niet ?
Het betekend dat je niet altijd je filmpjes hoef neer te zetten om views te krijgen.
N
kijk even het linkje wat ik erbij heb gezet...
en ik post hier nu net 3/4 dagen en die kijkers is niet van het poste hier...

en dan nog weet ik niet wat er in die quote staat... wtf slaat dat op?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Notoriouskaffa wrote:kijk even het linkje wat ik erbij heb gezet...
Zo dat je een profile view erbij krijgt? :lol:
Notoriouskaffa wrote:en ik post hier nu net 3/4 dagen en die kijkers is niet van het poste hier...
Oke, dan zal ik het even uitleggen:

We hebben hier vaker mensen gehad die overal hun filmpjes neerplanten terwijl het niet nodig is. Niet meer doen dus, tenzij je er 1 plaatst bij een track, waar nog geen HQ van is (Geen gratis tracks dus)
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
patrickjeb wrote:
Notoriouskaffa wrote:en ik post hier nu net 3/4 dagen en die kijkers is niet van het poste hier...

We hebben hier vaker mensen gehad die overal hun filmpjes neerplanten terwijl het niet nodig is. Niet meer doen dus, tenzij je er 1 plaatst bij een track, waar nog geen HQ van is (Geen gratis tracks dus)
Dit dus.

En dat Skaffa4life sloeg op je username. 'NotoriouSkaffa' maar dat kan verkeerd geïnterpreteerd zijn van mijn kant. Enigszins aangebrande reactie. Excuus daarvoor.
J
Leuke edits, gaan mee
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ondanks dat MMA echt doodgedraaid is blijf ik deze edit heel vet vinden. TMT edit is ook lekker.

Mijn mening blijf hetzelfde: DBSTF live edits bevallen mij beter dan het origineel.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Leuke edits, maar ik mis Total Eclipz en In The Air. :( Had die liever gehad..
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Bart0ving wrote: En dat Skaffa4life sloeg op je username. 'NotoriouSkaffa' maar dat kan verkeerd geïnterpreteerd zijn van mijn kant. Enigszins aangebrande reactie. Excuus daarvoor.
NotoriousKaffa zal het zijn. Kaffa kan staan voor kaffer. Het woord wordt in Afrika (vooral Zuid-Afrika) als een bijzonder kwetsend scheldwoord beschouwd. In het Nederlands betekent het woord kaffer sukkel of domoor. Leuke nickname dus :D
N
tomac wrote:
Bart0ving wrote: En dat Skaffa4life sloeg op je username. 'NotoriouSkaffa' maar dat kan verkeerd geïnterpreteerd zijn van mijn kant. Enigszins aangebrande reactie. Excuus daarvoor.
NotoriousKaffa zal het zijn. Kaffa kan staan voor kaffer. Het woord wordt in Afrika (vooral Zuid-Afrika) als een bijzonder kwetsend scheldwoord beschouwd. In het Nederlands betekent het woord kaffer sukkel of domoor. Leuke nickname dus :D
het is meer een locatie :clap:
patrickjeb wrote:

Nja in totaal 300.000 kijkers gehad / Kanaal geeft 230 weer Youtube analytics dus 300.000

Dus die 3 kijkers die ik van dat hier krijg maakt niet uit.
Het filmpje is bijv handig als je op je 3g netwerkje kijkt want die is minder MB's ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Beter dan het origineel !
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
stefaneke wrote:Ik had gehoopt op de Total Eclipz edit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Notoriouskaffa wrote:Het filmpje is bijv handig als je op je 3g netwerkje kijkt want die is minder MB's ;)
Als mensen hem willen horen op youtube, zullen ze hem ongetwijfeld wel zoeken op youtube. Ik denk dat 95% hier kijkt via z'n PC/Laptop en als ze al kijken via hun telefoon, ze geen filmpje erbij hoeven.

Naja, het werkt vooral irritatie op bij veel mensen, omdat het gewoon niet nodig is.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Fijn dat die filmpjes erbij staan, kan ik tenminste oordelen of ik het download of niet :)
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Jurheinen wrote:Fijn dat die filmpjes erbij staan, kan ik tenminste oordelen of ik het download of niet :)
Precies..
patrickjeb wrote:
Notoriouskaffa wrote:Het filmpje is bijv handig als je op je 3g netwerkje kijkt want die is minder MB's ;)
Als mensen hem willen horen op youtube, zullen ze hem ongetwijfeld wel zoeken op youtube. Ik denk dat 95% hier kijkt via z'n PC/Laptop en als ze al kijken via hun telefoon, ze geen filmpje erbij hoeven.

Naja, het werkt vooral irritatie op bij veel mensen, omdat het gewoon niet nodig is.
Jonge, laat dat menneke toch filmpjes plaatsen.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Fijn edit van TMT, MMa edit hoefde echt niet

Inmiddels al versie nummer 6 ? :P