Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:28 

Hardtraxx Veteran

Track(s): Cruel Regime - One God

Download:

Bron:
''There is only one god.. and his name is death! The second track is now available as a free download on my soundcloud. Check it out!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 18:38 

Hardtraxxer

Klinkt best leuk dit, ik heb toevallig ook de andere nummers geluisterd in de gratis tracks sectie, misschien eens contact zoeken met een label om te kijken wat de opties zijn? Zit heel veel potentie in vind ik, zeker als je het vergelijkt met sommige tracks van de 'doorgebroken' talenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:51 

Hardtraxxer

@Makreel

Dankjewel voor je reactie man! Ben nu niet echt bezig met labels of wat dan ook. Jij misschien suggesties voor labels waar ik het zou kunnen proberen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 00:15 

Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
@Makreel

Dankjewel voor je reactie man! Ben nu niet echt bezig met labels of wat dan ook. Jij misschien suggesties voor labels waar ik het zou kunnen proberen??

XRAW, talent label van Scantraxx, of Ignition Digital talent label van Gearbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 09:57 

Hardtraxx Elite

EvilNoize schreef:
@Makreel

Ik krijg hier ook wel een beetje de oude Minus is More feeling van hoor, waarom niet gewoon naar Crypsis of Luna sturen.. lekker hoog inzetten. Ook je andere plaat He's Coming is erg sterk en voor mij persoonlijk beter als sommige shit die op al die talenten labels uit komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Support!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:09 

Hardtraxxer

Klinkt echt goed in vergelijking met veel raw van tegenwoordig! Vette kicks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 08:12 

Hardtraxxer

Heb me er nooit in verdiept, maar gewoon een demo rondsturen naar de grote labels lijkt me, niet geschoten is altijd mis. En veel labels heb talents labels zoals hierboven staat aangegeven, maar dan krijg je wel professionele hulp denk ik. Wat ook kan, als die er tijd/zin voor hebben, is een dj hier een bericht sturen, volgens mij zijn Dark Pact en Festuca hier ook begonnen, misschien hebben die wel tips voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:48 

Hardtraxxer

Ik zal er eens naar gaan kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 15:11 

Hardtraxx Addict

Doet me aan Ncrypta denken. Klinkt echt tof! He's Coming ook!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks