Krjig een melding in me Media Player, iemand een gewone Mp3 link? Want deze doet het niet.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
J
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
snel inelkaar geknutseld op de dag zelf voor xqlusive, based on avicii zegt het al , dus maar alsnog wel lekker 
FF snel het wavje gedownload, wil het nog wel een kans geven 
Edit: trekt op niet veel
Kwil hem wel live is meemaken
Edit: trekt op niet veel
Kwil hem wel live is meemaken
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wel lekker tooltje, maar hij mag wel weer het echte werk releasen.. Ik bedoel als hij dit free kan releasen kan hij ook wel die andere tracks releasen toch? 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wat een kutnummer
free of niet
free of niet
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg kansloze opmerking, zegt iets over het niveau van deze persoon natuurlijkhoebedoelje wrote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, zegt ook iets over de dagelijkse bezigheden van deze persoon natuurlijk.Kryptica wrote:Gefeliciteerd, jij bent eerst![]()
Ontopic; was dit die waardeloze track van XQNC? Zijn direct weggelopen naar de tweede zaal bij het horen van dit gedrocht!
alste: http://www64.zippyshare.com/v/84684380/file.html (Bron: Twitter van Wildstylez)JEFSKIII wrote:Krjig een melding in me Media Player, iemand een gewone Mp3 link? Want deze doet het niet.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Iemand moet toch de eerste zijn?hoebedoelje wrote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, zegt ook iets over de dagelijkse bezigheden van deze persoon natuurlijk.Kryptica wrote:Gefeliciteerd, jij bent eerst![]()
Ontopic; was dit die waardeloze track van XQNC? Zijn direct weggelopen naar de tweede zaal bij het horen van dit gedrocht!
Gadverredamme
Bootlegs maken van de grootste gayband alive, wat een nichtenstem heeft die gast toch
Deze crap moet ik echt niet live horen!

Bootlegs maken van de grootste gayband alive, wat een nichtenstem heeft die gast toch
Deze crap moet ik echt niet live horen!
lekkere bootleg hoor, prima momentje zaterdag! Ook fijn dat hij net als I See Stars al zo snel weggegeven wordt!
Je mag best kritisch zijn en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het jammer dat niet iedereen een open mind heeft op de scene zoals die vandaag de dag is en op de insteek die Joram wil hebben op de scene.
Je mag best kritisch zijn en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het jammer dat niet iedereen een open mind heeft op de scene zoals die vandaag de dag is en op de insteek die Joram wil hebben op de scene.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Misschien wel een erg happy melodie, maar ik vind hem lekker!
Ook de vocals vind ik erg vet en goed passen bij de track.
Neem hem sws mee!
Ook de vocals vind ik erg vet en goed passen bij de track.
Neem hem sws mee!
Niet super zoals we van WildstyleRz gewend zijn maar wel leuk voor een keer 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Mee eens! En het is echt een heerlijk nummer, was wel een kippenvelmomentje op die avondE-rik wrote:lekkere bootleg hoor, prima momentje zaterdag! Ook fijn dat hij net als I See Stars al zo snel weggegeven wordt!
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
ik vond hem wel lekker met x-qlusive, ook omdat ik die van avicii nooit had gehoord kwam dees wel verrast over! alleen die break duurt wel super lang naar de climax toe! maargoed, voor 1 keer is het wel te doen|!
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Lekker 
Vind dit echt een lekkere bootleg! Erg simpel maar effectief om het maar even zo te zeggen 
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Het vind het ook wel wat hebben, gewoon niet helemaal serieus nemen..
Geinig is het juiste woord ja, niet meer en niet minder.G1LL wrote:Ik vind 'm echt best geinig.
huh? nu moet ik toch even een stukje uit een eerdere reactie gaan quoteTeknizion wrote:Vind dit echt een lekkere bootleg! Erg simpel maar effectief om het maar even zo te zeggen
Teknizion wrote:Wildstylez is heel goed bezig maar dit is een misser
Hoe blij ie ook is, ik vind deze climax echt heel vet!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Vond hm op XQ erg vet, wist geeneens dat er al een remix van Avici van was dus dit plaatje kwam als een verassing