J
Krjig een melding in me Media Player, iemand een gewone Mp3 link? Want deze doet het niet.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
snel inelkaar geknutseld op de dag zelf voor xqlusive, based on avicii zegt het al , dus maar alsnog wel lekker :yes:
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Lekker tooltje :)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
FF snel het wavje gedownload, wil het nog wel een kans geven :)

Edit: trekt op niet veel :x

Kwil hem wel live is meemaken ;)
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Wel lekker tooltje, maar hij mag wel weer het echte werk releasen.. Ik bedoel als hij dit free kan releasen kan hij ook wel die andere tracks releasen toch? :)
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wat een kutnummer :thumbdown:

free of niet
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
hoebedoelje wrote:
Kryptica wrote:Gefeliciteerd, jij bent eerst :D
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, zegt ook iets over de dagelijkse bezigheden van deze persoon natuurlijk. :thumbup:

Ontopic; was dit die waardeloze track van XQNC? Zijn direct weggelopen naar de tweede zaal bij het horen van dit gedrocht! :D
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg kansloze opmerking, zegt iets over het niveau van deze persoon natuurlijk :thumbup: en het kan best zo zijn dat je een track niet kunt waarderen, maar dat kun je dan wel op een andere manier zeggen. en persoonlijk vind ik de track wel een lekkere moodbooster :)
JEFSKIII wrote:Krjig een melding in me Media Player, iemand een gewone Mp3 link? Want deze doet het niet.
alste: http://www64.zippyshare.com/v/84684380/file.html (Bron: Twitter van Wildstylez)
L
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen Nov 2018
hoebedoelje wrote:
Kryptica wrote:Gefeliciteerd, jij bent eerst :D
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, zegt ook iets over de dagelijkse bezigheden van deze persoon natuurlijk. :thumbup:

Ontopic; was dit die waardeloze track van XQNC? Zijn direct weggelopen naar de tweede zaal bij het horen van dit gedrocht! :D
Iemand moet toch de eerste zijn?
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Gadverredamme :sick:
Bootlegs maken van de grootste gayband alive, wat een nichtenstem heeft die gast toch
Deze crap moet ik echt niet live horen! :sick: :sick:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
lekkere bootleg hoor, prima momentje zaterdag! Ook fijn dat hij net als I See Stars al zo snel weggegeven wordt!
Je mag best kritisch zijn en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het jammer dat niet iedereen een open mind heeft op de scene zoals die vandaag de dag is en op de insteek die Joram wil hebben op de scene.
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Misschien wel een erg happy melodie, maar ik vind hem lekker!
Ook de vocals vind ik erg vet en goed passen bij de track.
Neem hem sws mee! ^^
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
:sick:
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Niet super zoals we van WildstyleRz gewend zijn maar wel leuk voor een keer :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
E-rik wrote:lekkere bootleg hoor, prima momentje zaterdag! Ook fijn dat hij net als I See Stars al zo snel weggegeven wordt!
Je mag best kritisch zijn en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het jammer dat niet iedereen een open mind heeft op de scene zoals die vandaag de dag is en op de insteek die Joram wil hebben op de scene.
Mee eens! En het is echt een heerlijk nummer, was wel een kippenvelmomentje op die avond :)
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Dec 2014
ik vond hem wel lekker met x-qlusive, ook omdat ik die van avicii nooit had gehoord kwam dees wel verrast over! alleen die break duurt wel super lang naar de climax toe! maargoed, voor 1 keer is het wel te doen|!
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Apr 2012
Lekker :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik vind 'm echt best geinig :P .
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Vind dit echt een lekkere bootleg! Erg simpel maar effectief om het maar even zo te zeggen :)
D
View on YouTube
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Het vind het ook wel wat hebben, gewoon niet helemaal serieus nemen..
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
G1LL wrote:Ik vind 'm echt best geinig :P .
Geinig is het juiste woord ja, niet meer en niet minder.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Teknizion wrote:Vind dit echt een lekkere bootleg! Erg simpel maar effectief om het maar even zo te zeggen :)
huh? nu moet ik toch even een stukje uit een eerdere reactie gaan quote
Teknizion wrote:Wildstylez is heel goed bezig maar dit is een misser
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Hoe blij ie ook is, ik vind deze climax echt heel vet!
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Vond hm op XQ erg vet, wist geeneens dat er al een remix van Avici van was dus dit plaatje kwam als een verassing :)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Inmiddels op CD gezet en paar keer gedraaid. Stel m'n mening toch bij, best lekker plaatje eigenlijk. Word er wel vrolijk van. Blijft wel een ripoff van I See Stars en Tonight Rmx.