De rechten zijn hier geen issue omdat het een free release is. Max Enforcer heeft, denk ik, besloten om helemaal niks met You And I te doen.hurricane wrote:Lekkere remix!![]()
Wel bijzonder dat de rechten op het origineel hier geen issue zijn en bij You and I wel
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
H
Leonidas wrote:Iemand heeft een andere mening en diegene als een idioot wegzetten getuigt van zeer veel volwassenheid ja
IndeedBroken Balance wrote:Omdat jij speciaal bent zal ik het even in gewone taal neerzetten.MrK wrote:echt ik blijf me verbazen over de hoeveelheid idioten in de maatschappij :")Leonidas wrote:Vind er niet veel bijzonders aan eigenlijk. Melodie is wel erg simpel, telkens herhaling van dezelfde tonen.
De melodie gebruikt repetitieve noten in de melodie, weinig variatie of ontwikkeling van de melodie.
Tenminste ik geloof dat de beste man dat bedoelt.
Hij begint nu toch wel leuk te wordenThe Venator wrote:Vond deze niet erg bijzonder zaterdag. Ook thuis vind ik hier niet veel aan, saaie climaxes.
CuteThe Venator wrote:Hij begint nu toch wel leuk te wordenThe Venator wrote:Vond deze niet erg bijzonder zaterdag. Ook thuis vind ik hier niet veel aan, saaie climaxes.
Tijd voor nieuwe speakers? Hoop reverb in de climaxen ja, dawel.toffee wrote:waarom al die ruis door de eerste en tweede climax?