6 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Track(s): Brennan Heart - Memento (Ian Fox Remix)

Download:
View on SoundCloud
Bron: http://blog.ianfox.be/2011/07/26/brenna ... x-remix-3/

Cadeautje!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ben jij The Fluff ? :P
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Leuke definitie van een cadeautje haha, vind het meer een aanslag voor mn oren jammer!
Die kick doet pijn aan mn oren :oh:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Kick klinkt ook zo vals als wat in combinatie met de synth :sick:
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Kryptica wrote:The Fluff :P
hey die had vroeger nice jump trackjes :P lang nix meer gehoord van 'm
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Origineel is 10 keer beter. >.<

Waarom snappen sommige mensen dat als je een remix maakt deze beter moet zijn als het origineel?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
SMH wrote:Het is sowieso moeilijk om werk van Brennan Heart te overtreffen. Hij produceert op een hoog niveau ;)
:worship:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
sjobie wrote:
SMH wrote:Het is sowieso moeilijk om werk van Brennan Heart te overtreffen. Hij produceert op een hoog niveau ;)
Mag hopen dat die smiley niet sarcastisch bedoeld is. Qua afmix en kwaliteit van zijn geluiden is BH gewoon een topproducer. Dat zijn stijl je niet aanspreekt is een ander verhaal.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Gangsterdwerg wrote: Mag hopen dat die smiley niet sarcastisch bedoeld is. Qua afmix en kwaliteit van zijn geluiden is BH gewoon een topproducer. Dat zijn stijl je niet aanspreekt is een ander verhaal.
Nee dat was het niet, altijd grote fan van BH geweest! :thumbup:
6 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Hm. Spijtig dat 't niet goed bevonden wordt. Misschien heb ik er teveel naar geluisterd tijdens het producen zodat ik de track niet helemaal helder meer hoor. 't Is alleszins geen makkelijke opgave :) Het origineel is inderdaad enorm goed en moeilijk te overtreffen.

Ik ben inderdaad The Fluff van vroeger :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gangsterdwerg wrote:
sjobie wrote:
Mag hopen dat die smiley niet sarcastisch bedoeld is. Qua afmix en kwaliteit van zijn geluiden is BH gewoon een topproducer. Dat zijn stijl je niet aanspreekt is een ander verhaal.
Daar ben ik het wel mee eens.
Ik ken echt weinig producers die zo scherp en goed afgemixt werk afleveren als Brennan Heart... die oude kicks van hem waren ook verwoestend hard!