Ik voel een kinderachtige discussie aankomen 
Ik proef slechts een boel sarcasme, en het smaakt verrukkelijknielstil wrote:Ik voel een kinderachtige discussie aankomen
Ik proef slechts een boel sarcasme, en het smaakt verrukkelijknielstil wrote:Ik voel een kinderachtige discussie aankomen
Hij lult toch iedereen achteropWildstylerz wrote:was zeker voor jou tijdWout1997 wrote:Ditwootum wrote:Niks aan dit, heb nooit wat aan Bioweapon gevonden.
Hahaha :pSpablauw wrote:Kan jij ook eens nooit gewoon genieten van een plaat? Bioweapon maakten altijd epic melodieën... Luister jij bij elke track hoe die gemaakt is? En als 1 kick of synth scheef zit moet je hem al niet meer?wootum wrote:Niks aan dit, heb nooit wat aan Bioweapon gevonden.
Of is het omdat je gevoelloos bent en enkel naar hardstyle kan luisteren die gemaakt is uit klophamers en zagen?
Heb je hem weerLyst wrote:Nee joh, dat is geen smaak. Het gaat er toch om dat hardstyle een melodietje en gevoel heeft!
Ja toch, ik lul iedereen achterop :')Almighty wrote:Hij lult toch iedereen achteropWout1997 wrote:Ditwootum wrote:Niks aan dit, heb nooit wat aan Bioweapon gevonden.
Deenite wrote:Leuk voor de verzameling, niets meer.
Haha vrijdag weer lekker naar Amnesia?Wout1997 wrote:Ga lekker buitenspelen man als je hier alleen de sfeer komt verzieken.Almighty wrote:Hij lult toch iedereen achteropWout1997 wrote: Dit