Ja ik heb er maar geen reactie op gegevenGangsterdwerg wrote:Volgens mij is de account van Khadber gehackt ofzo...Khadber wrote:Wil je zo graag de eerste zijn? Volgende keer haal ik die van jou dan wel weg als je zo hard om zoiets kleins geeft..Festuca wrote:Haha jawel want ik stond onder Wootum op minuut 31, maargoed geen zin in die discussie gewoon ff over de track :p
Related topics
- View the latest post: Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Bass Modulators Edit)
- View the latest post: Denza - Ma Life / Her Way / Her way (Crufix Remix) [NREC-001]
- View the latest post: Gezellige Uptempo - Meet Her At The Poop Parade (?)
- View the latest post: [Free Release] Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
- View the latest post: Bass Modulators & Aftershock & XCEPTION - Meet Me In The Sky (SCAN554)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
Daarom is het ook niet erg dat hij nogmaals geremixed is, zo kun je em overal in je set wel kwijt... Als je rauwer draait pak je die van AVIO, iets euphorischer pak je deze, etc.TiMOTHYb wrote:Doe mij maar die Mausparade versie dan. Veels te blij dit.
-
SHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
heerlijk nummertje, alleen de klassieker is toch wel beter!
Mja, wie draait dit nou echt?maarten1410 wrote:Daarom is het ook niet erg dat hij nogmaals geremixed is, zo kun je em overal in je set wel kwijt... Als je rauwer draait pak je die van AVIO, iets euphorischer pak je deze, etc.TiMOTHYb wrote:Doe mij maar die Mausparade versie dan. Veels te blij dit.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Khadber wrote:Wil je zo graag de eerste zijn? Volgende keer haal ik die van jou dan wel weg als je zo hard om zoiets kleins geeft..Festuca wrote:Haha jawel want ik stond onder Wootum op minuut 31, maargoed geen zin in die discussie gewoon ff over de track :p
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
niks niet, Khadber heeft gewoon gelijk. Dat gedoe altijd om maar de 1e te zijn, als hij er al staat heb je pech.kipsaté wrote:Khadber wrote:Wil je zo graag de eerste zijn? Volgende keer haal ik die van jou dan wel weg als je zo hard om zoiets kleins geeft..Festuca wrote:Haha jawel want ik stond onder Wootum op minuut 31, maargoed geen zin in die discussie gewoon ff over de track :p
Vind het stiekem wel een lekker plaatje, (diva mix dan). Hier maakten ze nog wel fatsoenlijke kicks.
JuistKepro wrote:Vind het stiekem wel een lekker plaatje, (diva mix dan). Hier maakten ze nog wel fatsoenlijke kicks.
Iemand die beide platen opnieuw kan uploaden?