A
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Track(s): bassdealer & Zenzic - fire beats anthem 2011

Download: http://www.sendspace.com/file/v71evl

Bron: View on YouTube

Vrijdag 30 september organiseren we een lokaal feest met oa Noisecontrollers.
Deze anthem is voor het feest gemaakt en word nu een free release!!!

Enjoy people
Last edited by AstyleDj on 24 Sep 2011 18:43, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind best lekkere plaat eigenlijk, gaat mee :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ook ff meenemen, vond de laatste release wel erg lekker, al is dat alweer 2 (?) jaar geleden.
S
Aanwezig in d'n brands volgende week, recht vanuit die hoogstwaarschijnlijke saaie CKV voorstelling van school. Ik ben benieuwd naar Zenzic Live!
Hardtraxx Veteran
Heerlijk, heb ze nu beide geluisterd :drool:
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
lekker nummertje hoor :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Iemand mp3?
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
angelo!!! je was me weer voor!!!

see you friday ;) BACKSTAGE!!!
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Best wel lekker nummer!
Misschien ben ik er wel bij vrijdag :)
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2010
last seen Apr 2014
vind deze track beter dan de gemiddelde track van afgelopen weken ;)
A
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Johnny Z wrote:angelo!!! je was me weer voor!!!

see you friday ;) BACKSTAGE!!!
zeker dat we gaan knallen vrijdag hoppaaaaaaaaaaaaaa :woot:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.
B
8 posts member since 2011
last seen Aug 2025
dennis wrote:Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.
Ha mensen, wil me toch even mengen op het forum. Het is idd lang geleden dat we iets op internet hebben gepost of uberhaupt uitgebracht. Dit heeft diverse redenen, waarvan de belangrijkste is dat we niet tevreden waren over de kwaliteit van onze tracks na de laatste release. We hebben wel wat nummers gemaakt in 2010, die we ook gratis weg gaan geven de komende weken, o.a. phuture x, de 'become' remix van arboza, pegasus (staan allen op youtube) maar daar zijn we dus qua mix niet helemaal tevreden over. Vanaf begin 2011 zijn we qua tracks in onze ogen wel de weg ingeslagen die we wilde en verwacht binnenkort dus meer previeuws van nieuwe tracks van mij met M.A.S.H & The JVR.... :)
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Bassdealer wrote:
dennis wrote:Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.
Ha mensen, wil me toch even mengen op het forum. Het is idd lang geleden dat we iets op internet hebben gepost of uberhaupt uitgebracht. Dit heeft diverse redenen, waarvan de belangrijkste is dat we niet tevreden waren over de kwaliteit van onze tracks na de laatste release. We hebben wel wat nummers gemaakt in 2010, die we ook gratis weg gaan geven de komende weken, o.a. phuture x, de 'become' remix van arboza, pegasus (staan allen op youtube) maar daar zijn we dus qua mix niet helemaal tevreden over. Vanaf begin 2011 zijn we qua tracks in onze ogen wel de weg ingeslagen die we wilde en verwacht binnenkort dus meer previeuws van nieuwe tracks van mij met M.A.S.H & The JVR.... :)
:clap:

En gaan we die ook horen vrijdag?
Hardtraxx Veteran
Heerlijk, er zaten een aantal heerlijke tracks tussen, vooral Schon Muziekske Denk en Space :bomb: :bomb:

Ben je ook op fb te vinden?
B
8 posts member since 2011
last seen Aug 2025
Joykill wrote:
Bassdealer wrote:
:clap:

En gaan we die ook horen vrijdag?
Die gaan we zeker laten horen vrijdag :)
S
Ah, ik heb vanmiddag mijn kaartje gehaald. Ik ben benieuwd! Schon Muziekske Denk was één van de eerste hardstyle nummers die ik ken, omdat een maat van me die een in een setje had gedraaid die ik helemaal kapot geluisterd heb ;). Ik ben ook benieuwd wat Zenzic LIVE gaat doen, hopelijk zijn ze vooruitgegaan met het afmixen. Daar maakte Alphaverb nog een opmerking over op Kick Off ;).