Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxx Newbie

Track(s): bassdealer & Zenzic - fire beats anthem 2011

Download: http://www.sendspace.com/file/v71evl

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=FQ9yRKdA ... _embedded#!

Vrijdag 30 september organiseren we een lokaal feest met oa Noisecontrollers.
Deze anthem is voor het feest gemaakt en word nu een free release!!!

Enjoy people
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind best lekkere plaat eigenlijk, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ff meenemen, vond de laatste release wel erg lekker, al is dat alweer 2 (?) jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 15:15 
 

Aanwezig in d'n brands volgende week, recht vanuit die hoogstwaarschijnlijke saaie CKV voorstelling van school. Ik ben benieuwd naar Zenzic Live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, heb ze nu beide geluisterd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummertje hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand mp3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

angelo!!! je was me weer voor!!!

see you friday ;) BACKSTAGE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best wel lekker nummer!
Misschien ben ik er wel bij vrijdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

vind deze track beter dan de gemiddelde track van afgelopen weken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:12 
 
Hardtraxx Newbie

Johnny Z schreef:
angelo!!! je was me weer voor!!!

see you friday ;) BACKSTAGE!!!


zeker dat we gaan knallen vrijdag hoppaaaaaaaaaaaaaa :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:30 
 
Hardtraxx Newbie

dennis schreef:
Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.


Ha mensen, wil me toch even mengen op het forum. Het is idd lang geleden dat we iets op internet hebben gepost of uberhaupt uitgebracht. Dit heeft diverse redenen, waarvan de belangrijkste is dat we niet tevreden waren over de kwaliteit van onze tracks na de laatste release. We hebben wel wat nummers gemaakt in 2010, die we ook gratis weg gaan geven de komende weken, o.a. phuture x, de 'become' remix van arboza, pegasus (staan allen op youtube) maar daar zijn we dus qua mix niet helemaal tevreden over. Vanaf begin 2011 zijn we qua tracks in onze ogen wel de weg ingeslagen die we wilde en verwacht binnenkort dus meer previeuws van nieuwe tracks van mij met M.A.S.H & The JVR.... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bassdealer schreef:
dennis schreef:
Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.


Ha mensen, wil me toch even mengen op het forum. Het is idd lang geleden dat we iets op internet hebben gepost of uberhaupt uitgebracht. Dit heeft diverse redenen, waarvan de belangrijkste is dat we niet tevreden waren over de kwaliteit van onze tracks na de laatste release. We hebben wel wat nummers gemaakt in 2010, die we ook gratis weg gaan geven de komende weken, o.a. phuture x, de 'become' remix van arboza, pegasus (staan allen op youtube) maar daar zijn we dus qua mix niet helemaal tevreden over. Vanaf begin 2011 zijn we qua tracks in onze ogen wel de weg ingeslagen die we wilde en verwacht binnenkort dus meer previeuws van nieuwe tracks van mij met M.A.S.H & The JVR.... :)


:clap:

En gaan we die ook horen vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, er zaten een aantal heerlijke tracks tussen, vooral Schon Muziekske Denk en Space :bomb: :bomb:

Ben je ook op fb te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:17 
 
Hardtraxx Newbie

Joykill schreef:
Bassdealer schreef:
dennis schreef:
Lekker nummertje hoor. Helaas al veel ste lang geleden dat ik iets van bassdealer heb gehoord.


Ha mensen, wil me toch even mengen op het forum. Het is idd lang geleden dat we iets op internet hebben gepost of uberhaupt uitgebracht. Dit heeft diverse redenen, waarvan de belangrijkste is dat we niet tevreden waren over de kwaliteit van onze tracks na de laatste release. We hebben wel wat nummers gemaakt in 2010, die we ook gratis weg gaan geven de komende weken, o.a. phuture x, de 'become' remix van arboza, pegasus (staan allen op youtube) maar daar zijn we dus qua mix niet helemaal tevreden over. Vanaf begin 2011 zijn we qua tracks in onze ogen wel de weg ingeslagen die we wilde en verwacht binnenkort dus meer previeuws van nieuwe tracks van mij met M.A.S.H & The JVR.... :)


:clap:

En gaan we die ook horen vrijdag?


Die gaan we zeker laten horen vrijdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:00 
 

Ah, ik heb vanmiddag mijn kaartje gehaald. Ik ben benieuwd! Schon Muziekske Denk was één van de eerste hardstyle nummers die ik ken, omdat een maat van me die een in een setje had gedraaid die ik helemaal kapot geluisterd heb ;). Ik ben ook benieuwd wat Zenzic LIVE gaat doen, hopelijk zijn ze vooruitgegaan met het afmixen. Daar maakte Alphaverb nog een opmerking over op Kick Off ;).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks