Related topics
- View the latest post: Bass Chaserz - Big Dick (Crude Intentions Remix) (NB095)
- View the latest post: Bass Chaserz - Big Dick (NB016)
- View the latest post: Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen (Bass Chaserz X-Qlusive Holland Edit)
- View the latest post: De Nachtbrakers (Bass Chaserz, Degos & Re-Done & Endymion) @ X-Qlusive Holland 2019
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Zo geniaal 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Hahaha wat ongelofelijk fout
prachtig
Moest al gieren als ik mondkapboys de originele tekst mee hoorde schreeuwen, maar als ze dit gaan mee bleren wordt het helemaal prachtgi
Moest al gieren als ik mondkapboys de originele tekst mee hoorde schreeuwen, maar als ze dit gaan mee bleren wordt het helemaal prachtgi
Vraag me af wie dit ongesproken heeft
Gewoon een 0900-nummer gebeld die het voor 70 cent per minuut inspreekt
-
K
Als ik kijk naar de reacties onder de FB post is het ene Lesley HarlaarChroman wrote:Vraag me af wie dit ongesproken heeft![]()
-
PHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Oct 2016
Heeft er iemand nog een andere link? krijg nu de melding dat het niet beschikbaar is dit(nederland) land 
Is op een gegeven moment ook op Snapchat voorbij gekomen. Is de vriendin van Thijs van Degos & Re-Done, ook bekend van die filmpjes met die creepy make upKiloknaller wrote:Als ik kijk naar de reacties onder de FB post is het ene Lesley HarlaarChroman wrote:Vraag me af wie dit ongesproken heeft![]()
OT: Ik word echt ongemakkelijk van het horen van die tekst op deze manier
Processor wrote:Heeft er iemand nog een andere link? krijg nu de melding dat het niet beschikbaar is dit(nederland) land
http://www64.zippyshare.com/v/52RsiTWe/file.html
Dit, maar wel vet gedaan op zichFantazoo wrote:OT: Ik word echt ongemakkelijk van het horen van die tekst op deze manier