Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
zany stelt me hier wel een beetje mee teleur ookal is het een free-release :/
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Klinkt best wel oke. :cool:
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
G1LL wrote:Ondanks dat zou ik 'm zelf nooit draaien denk ik, maar best leuk om een keer op te zetten :)
Daar ben ik het wel mee eens. Als ie in me playlist een keer langs komt . No Problem!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Wesz91 wrote:
Khadber wrote:
Wesz91 wrote:Weet zeker dattie deze op decibel gaat draaie, tis best erg maar door dit nummer ga ik gwn sowieso niet naar die set! :sick: :sick:
Zo, voor 1 track van 4 minuten ga je niet naar een set van 75 minuten. Dat zal ze leren!
Dat zal ze lere..? dat zal mij lere niet te gaan bale, lekker naar Zatox of Nosferatu op dat moment, verwacht toch weinig van die set, voor t anthem gaak er ook nii heen, dus dats al 10 min van de 75 ;) mainstage is tog weinig bijzonders, ben bang dat b-front ook weer defqon achtig gaat doen.. dus gaat m ook nii worde
Die set kan ik nu al voorspellen. :yawn: en zo heel slecht vind ik deze tool niet, weet niet waarom.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Ik vind hem ook niet superslecht ofzo, alleen voor Zany begrippen snap ik dr maar weinig van :P
En ik ben bang dat het echt zo'n hitje gaat worden dat tot vervelends toe gedraaid gaat worden (NSIWE)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Het is niet alleen jammer dat Zany een remix maakt van een top40 nummer maar de manier waarop stelt me ook diep teleur. Veels te veel reverb op de melodie, lijkt wel alsof ik in een kerk sta. En de kicks zijn niet alleen superlelijk maar ook nog eens knoervals gepitched.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Kepro wrote:Die set kan ik nu al voorspellen. :yawn:
True that. maar toch hoork dat nog liever dan.. en anders nosferatu, enige momentje datk hardcore zou pakke zal die dan worde...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mijn grootste hardstyle held maakt een lelijke remix met de stem van de man die ik op dit moment het meest haat van allemaal.

Zany daalt wel een beetje in mijn supertoffemensen-lijst :cry: Niet meer doen alsjeblieft dankjewel...
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Net toch maar besloten om hem binnen te halen, had ik beter niet kunnen doen.
Echt verschrikkelijk dit.
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
ook maar gedownload. wou gewoon weten hoe dat nummer ging na deze verschillende reactie`s gelezen te hebben.
valt mij ook vies tegen. toch wel heel wat beter van deze man gewend. dit is tot nu toe wel z`n slechtste productie tot nu toe :cry:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
hahahaha die kicks. wtf man xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 48 minutes ago
Binnenkort in elke kroeg te horen dus, achja, weer wat variatie ipv alleen Nothing Else Matters.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Pete wrote:
G1LL wrote:Ondanks dat zou ik 'm zelf nooit draaien denk ik, maar best leuk om een keer op te zetten :)
Daar ben ik het wel mee eens. Als ie in me playlist een keer langs komt . No Problem!
Precies, ik vind het toch wel een fijn luisterplaatje. Alleen op een feest hoor ik hem liever niet voorbij komen. :)
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
lekkkeeerrrr :love:
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik vind hem echt verschrikkelijk, maar ik neem hem mee om hem in mn verzameling te stoppen :P
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Verlopen... Re-upje iemand? :$
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Thanks! :D