Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zany stelt me hier wel een beetje mee teleur ookal is het een free-release :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best wel oke. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ondanks dat zou ik 'm zelf nooit draaien denk ik, maar best leuk om een keer op te zetten :)


Daar ben ik het wel mee eens. Als ie in me playlist een keer langs komt . No Problem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Khadber schreef:
Wesz91 schreef:
Weet zeker dattie deze op decibel gaat draaie, tis best erg maar door dit nummer ga ik gwn sowieso niet naar die set! :sick: :sick:

Zo, voor 1 track van 4 minuten ga je niet naar een set van 75 minuten. Dat zal ze leren!


Dat zal ze lere..? dat zal mij lere niet te gaan bale, lekker naar Zatox of Nosferatu op dat moment, verwacht toch weinig van die set, voor t anthem gaak er ook nii heen, dus dats al 10 min van de 75 ;) mainstage is tog weinig bijzonders, ben bang dat b-front ook weer defqon achtig gaat doen.. dus gaat m ook nii worde


Die set kan ik nu al voorspellen. :yawn: en zo heel slecht vind ik deze tool niet, weet niet waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook niet superslecht ofzo, alleen voor Zany begrippen snap ik dr maar weinig van :P
En ik ben bang dat het echt zo'n hitje gaat worden dat tot vervelends toe gedraaid gaat worden (NSIWE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet alleen jammer dat Zany een remix maakt van een top40 nummer maar de manier waarop stelt me ook diep teleur. Veels te veel reverb op de melodie, lijkt wel alsof ik in een kerk sta. En de kicks zijn niet alleen superlelijk maar ook nog eens knoervals gepitched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Die set kan ik nu al voorspellen. :yawn:


True that. maar toch hoork dat nog liever dan.. en anders nosferatu, enige momentje datk hardcore zou pakke zal die dan worde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn grootste hardstyle held maakt een lelijke remix met de stem van de man die ik op dit moment het meest haat van allemaal.

Zany daalt wel een beetje in mijn supertoffemensen-lijst :cry: Niet meer doen alsjeblieft dankjewel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:23 
 
Hardtraxx Elite

Net toch maar besloten om hem binnen te halen, had ik beter niet kunnen doen.
Echt verschrikkelijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook maar gedownload. wou gewoon weten hoe dat nummer ging na deze verschillende reactie`s gelezen te hebben.
valt mij ook vies tegen. toch wel heel wat beter van deze man gewend. dit is tot nu toe wel z`n slechtste productie tot nu toe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahaha die kicks. wtf man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort in elke kroeg te horen dus, achja, weer wat variatie ipv alleen Nothing Else Matters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
G1LL schreef:
Ondanks dat zou ik 'm zelf nooit draaien denk ik, maar best leuk om een keer op te zetten :)


Daar ben ik het wel mee eens. Als ie in me playlist een keer langs komt . No Problem!

Precies, ik vind het toch wel een fijn luisterplaatje. Alleen op een feest hoor ik hem liever niet voorbij komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:02 
 
Hardtraxxer

lekkkeeerrrr :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt verschrikkelijk, maar ik neem hem mee om hem in mn verzameling te stoppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Verlopen... Re-upje iemand? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www8.zippyshare.com/v/24569161/file.html

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks! :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks