Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Nu ik deze plaat eindelijk eens een keer goed live heb gehoord (in een wat nuchterdere toestand), vind ik m toch wel weer heel erg dik
. Die ‘oooohhh’ voor de climax 
Prima plaat, maar ook niet meer dan dat.
Die climaxen doen precies wat je er van tevoren van verwacht, weinig verrassend helaas dus.
Ik zet EVP wel weer op
.
Die climaxen doen precies wat je er van tevoren van verwacht, weinig verrassend helaas dus.
Ik zet EVP wel weer op
Dit nummer heeft toch wel hetzelfde wat ik vaak bij andere B-front platen heb. Ze zijn echt mooi om naar te luisteren, maar ik mis toch wel een klein beetje dat stukje drive dat ik nodig heb om flink los te kunnen gaan op een feest.
Moet ook wel zeggen dat dit nummer het wel echt goed doet in de auto, dat dan wel weer.
Moet ook wel zeggen dat dit nummer het wel echt goed doet in de auto, dat dan wel weer.
B-Front is nu met de videoclip bezig dus de release komt er waarschijnlijk binnenkort aan
. Had t even gevraagd in privé bericht aangezien het alweer een tijdje geleden is dat deze plaat voor het eerst gedraaid is
Heel vetRoyAPO wrote:B-Front is nu met de videoclip bezig dus de release komt er waarschijnlijk binnenkort aan. Had t even gevraagd in privé bericht aangezien het alweer een tijdje geleden is dat deze plaat voor het eerst gedraaid is
3 maanden voor een videoclip is wel lang zeg haha
Wat een parel is dit toch ook he! Man man man.. 
Bijna 2,6 onderhandLV1 wrote:Zie net opeens dat deze al 1.1 miljoen views heeft
deze heb ik al een tijdje niet meer gehoord, wat een kippenvel moment was dat zeg

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
PEPii wrote:
Free release of the year
Deze plaat gaat gewoon niet vervelen. Screeches die door merg en been gaan; en die opbouw naar de tweede climax
Deze plaat gaat gewoon niet vervelen. Screeches die door merg en been gaan; en die opbouw naar de tweede climax
Juist! Ook een mooie herinnering aan dit nummer. Staat me nog goed bij toen Freq deze draaide op de zaterdagavond van DQ 2017Fantazoo wrote:Free release of the year![]()
![]()
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Ik vind dat deze track juíst heel veel drive heeftSpalken wrote: ik mis toch wel een klein beetje dat stukje drive dat ik nodig heb om flink los te kunnen gaan op een feest.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heey Spalken dan moet je effe GPF luistere!! 200 biets per minuut kun je lkkr losgaan gwn alles kapot ragge en geen enkel moment is het saai dus aan drive geen gebrek! Vooral de tracks met fuck vocals kan ik echt aanraaiegeert3ssen wrote:Ik vind dat deze track juíst heel veel drive heeftSpalken wrote: ik mis toch wel een klein beetje dat stukje drive dat ik nodig heb om flink los te kunnen gaan op een feest.
Fa2 jwz