Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
WTF Is dit, dit is toch geen track van hoogstaande kwaliteit? Dat hij dit uberhaupt als free weggeeft, had direct de prullenbak ingemoeten


Je kan de kicks misschien te hoog vinden gaan maar komop deze track is echt wel goed geproduceerd. Alles steekt goed inelkaar technisch gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gotta have your love! POING POING POING POING POING POINGPOINGPOING POING :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke.

Apart.

Euhm, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik hoop toch op de volgende keer op oudere platen van Bioweapon zoals WUW4..


Inderdaad, waarom zouden ze die niet gewoon weggeven? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
WTF Is dit, dit is toch geen track van hoogstaande kwaliteit? Dat hij dit uberhaupt als free weggeeft, had direct de prullenbak ingemoeten


Je kan de kicks misschien te hoog vinden gaan maar komop deze track is echt wel goed geproduceerd. Alles steekt goed inelkaar technisch gezien.

Imo is de hele plaat van begin tot eind standaard, standaard, standaard, standaard ennn... ohja, een nieuwe dimensie in overdreven skippykicks. :P Technisch verre van hoogstaand. Klinkt echt alsof hij geboekt was voor een kinderfeestje met suikerspinnen, piñata's, hyperactieve kinderen en ezeltje prikje enzo, en daarvoor even snel een "anthem" moest produceren. :P Ik stel me er dan ook bij voor dat op het moment dat dit gedraaid werd, alle kinderen willekeurig in het rond sprongen met hun armen overal heen geslingerd en vallend snoep uit de lucht, regenbogen en een lachende zon enzo... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
WTF Is dit, dit is toch geen track van hoogstaande kwaliteit? Dat hij dit uberhaupt als free weggeeft, had direct de prullenbak ingemoeten


Je kan de kicks misschien te hoog vinden gaan maar komop deze track is echt wel goed geproduceerd. Alles steekt goed inelkaar technisch gezien.

Imo is de hele plaat van begin tot eind standaard, standaard, standaard, standaard ennn... ohja, een nieuwe dimensie in overdreven skippykicks. :P Technisch verre van hoogstaand. Klinkt echt alsof hij geboekt was voor een kinderfeestje met suikerspinnen, piñata's, hyperactieve kinderen en ezeltje prikje enzo, en daarvoor even snel een "anthem" moest produceren. :P Ik stel me er dan ook bij voor dat op het moment dat dit gedraaid werd, alle kinderen willekeurig in het rond sprongen met hun armen overal heen geslingerd en vallend snoep uit de lucht, regenbogen en een lachende zon enzo... :P
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
WTF Is dit, dit is toch geen track van hoogstaande kwaliteit? Dat hij dit uberhaupt als free weggeeft, had direct de prullenbak ingemoeten


Je kan de kicks misschien te hoog vinden gaan maar komop deze track is echt wel goed geproduceerd. Alles steekt goed inelkaar technisch gezien.

Imo is de hele plaat van begin tot eind standaard, standaard, standaard, standaard ennn... ohja, een nieuwe dimensie in overdreven skippykicks. :P Technisch verre van hoogstaand. Klinkt echt alsof hij geboekt was voor een kinderfeestje met suikerspinnen, piñata's, hyperactieve kinderen en ezeltje prikje enzo, en daarvoor even snel een "anthem" moest produceren. :P Ik stel me er dan ook bij voor dat op het moment dat dit gedraaid werd, alle kinderen willekeurig in het rond sprongen met hun armen overal heen geslingerd en vallend snoep uit de lucht, regenbogen en een lachende zon enzo... :P

Precies voor meneertje Emmerick dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijke kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door dat rare gepitch op de 3e beat is er echt totaaal geen touw vast te knopen wat betreft melodie, bleehhh.

En wat is het ook voor een onzin om intro van 12 sec te maken, kom op zeg, er blijft zo echt niks over om te mixen. Doe het dan gewoon als Fusion, full versies ( dan kan de intro gewoon wat langer ) en radio edits voor degen die niet mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die kicks :lol: :sick: Neem deze niet mee, kan hier gewoon niet naar luisteren.


Haha inderdaad, dit klinkt echt te amateuristisch! doingdoingpoing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxxer

NMGN1989 schreef:
Door dat rare gepitch op de 3e beat is er echt totaaal geen touw vast te knopen wat betreft melodie, bleehhh.

En wat is het ook voor een onzin om intro van 12 sec te maken, kom op zeg, er blijft zo echt niks over om te mixen. Doe het dan gewoon als Fusion, full versies ( dan kan de intro gewoon wat langer ) en radio edits voor degen die niet mixen.


Vind die full versies ook wat lekkerder hoor, ook al mix ik niet ^^

O.T. Wat een bout kicks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:43 
 
Hardtraxx Elite

F-alko92 schreef:
wootum schreef:
Die kicks :lol: :sick: Neem deze niet mee, kan hier gewoon niet naar luisteren.


Haha inderdaad, dit klinkt echt te amateuristisch! doingdoingpoing


waarom klinkt het hele nummer dan amateuristisch als die pitched? ik snap niet precies wat dat met amateurs te maken heeft. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich eraan irriteren , gezien de hoeveelheid , zitten bijna geen ''normale'' kicks meer in. Ik stoor me er zelf alleen niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 03:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De kicks gaan misschien wat de hoogte in, maar al met al toch een leuk plaatje om te luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
F-alko92 schreef:
wootum schreef:
Die kicks :lol: :sick: Neem deze niet mee, kan hier gewoon niet naar luisteren.


Haha inderdaad, dit klinkt echt te amateuristisch! doingdoingpoing


waarom klinkt het hele nummer dan amateuristisch als die pitched? ik snap niet precies wat dat met amateurs te maken heeft. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich eraan irriteren , gezien de hoeveelheid , zitten bijna geen ''normale'' kicks meer in. Ik stoor me er zelf alleen niet aan.


Een pitchkick op zichzelf helemaal niks mis mee maar als die zo de hoogte in gaat klinkt echt verschrikkelijk!
Het klinkt gewoon lelijk en kan me niet voorstellen dat iemand dit écht mooi vind!
mischien was het beter om te zeggen dat het mijn smaak niet is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Springt mij iets te veel in het rond, ook op 3e tellen etc. Jammer, want midintro is best wel veelbelovend.


Dit dus. en dan met zulke kicks... nee laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Pogokicks, springen alle kanten op. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:16 
 
Hardtraxx Elite

haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
Citaat:
I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
Citaat:
I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol


haha, zou hij dit doen omdat hij de reacties hier heeft gelezen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:03 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
emmerick schreef:
haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
Citaat:
I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol


haha, zou hij dit doen omdat hij de reacties hier heeft gelezen? :P


nee alsof hij nl kan, hij vind het gewoon vet om te doen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
Citaat:
I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol


Waarom niet? Lekker makkelijk om zo een track te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:07 
 
Hardtraxx Elite

sjobie schreef:
emmerick schreef:
haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
Citaat:
I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol


Waarom niet? Lekker makkelijk om zo een track te maken.


Hoe kom je daar bij , een track is echt niet makkelijker te produceren als je de kick veel laat pitchen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Hoe kom je daar bij , een track is echt niet makkelijker te produceren als je de kick veel laat pitchen?


Gaat mij niet om die lelijke pitchkicks, meer om het feit dat een kick makkelijker te maken is al je maar een tikkie te editen hoeft van een bestaande kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Delt-A schreef:
emmerick schreef:
haha eindbaas.

AUDIOFREQ:
"I'm thinking to take the GHYL kicks and go even wackier. Freqqing change it up mid-kick and slide all over the place. Why the hell not lolol"


haha, zou hij dit doen omdat hij de reacties hier heeft gelezen? :P


nee alsof hij nl kan, hij vind het gewoon vet om te doen lijkt me.


Als hij Google Translate gebruikt kan hij redelijk opmaken wat er gezegd word toch? doet Nikkita ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:49 
 
Hardtraxx Elite

sjobie schreef:
emmerick schreef:
Hoe kom je daar bij , een track is echt niet makkelijker te produceren als je de kick veel laat pitchen?


Gaat mij niet om die lelijke pitchkicks, meer om het feit dat een kick makkelijker te maken is al je maar een tikkie te editen hoeft van een bestaande kick.


weetje hoeveel producers hun kick hergebruiken is niks nieuws hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aep schreef:
NMGN1989 schreef:
Door dat rare gepitch op de 3e beat is er echt totaaal geen touw vast te knopen wat betreft melodie, bleehhh.

En wat is het ook voor een onzin om intro van 12 sec te maken, kom op zeg, er blijft zo echt niks over om te mixen. Doe het dan gewoon als Fusion, full versies ( dan kan de intro gewoon wat langer ) en radio edits voor degen die niet mixen.


Vind die full versies ook wat lekkerder hoor, ook al mix ik niet ^^


De artiesten zelf mixen ook vrijwel niet, of misschien net een seconde of drie.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks