Vind dit best wel een lekker plaatje op het eerste gehoor! Ook fijn om weer eens een Atmozfears plaat te horen waar ik me niet zo aan de kicks stoor.
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Festuca met een rebrand? Wat heb ik gemist?Dyon_R wrote:Moet het niet Jesse Jax zijn? Dat is de nieuwe alias van Festuca (Jesse Koch) voor zo ver ik weet.
Heb ik ook compleet gemist, sinds wanneer is dit bekend?
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Kheb m op Steam, en daar heeft ie iig zn naam al naar Jesse Jax veranderd terwijl het eerst Festuca wasPedaalemre wrote:Festuca met een rebrand? Wat heb ik gemist?Dyon_R wrote:Moet het niet Jesse Jax zijn? Dat is de nieuwe alias van Festuca (Jesse Koch) voor zo ver ik weet.
You & Me is al gereleased en staat ook op het album van ToneshifterzDisAster wrote:Ik hoop op een groot SOH album. Aangezien Noisecontrollers ook met een album zou komen (?).Pedaalemre wrote:Klinkt weer superdik![]()
Maar hij produceert platen 5x zo snel als hij ze released.. of zou er dan toch een album in de maak zijn? Dit is allemaal nog unreleased..
Deze track
TBA (Let's Get It On) met Frequencerz
Enya met Sub Sonik
Partystarter met SZP
Wiggle2 met SZP
Drop The Bomb met SZP
Popo met Devin Wild
You & Me met Toneshifterz
Lose It All
Feel Good met Adrenalize
Our World met Noisecontrollers
TBA van Twitch stream
Headhunterz - Psychedelic (Atmozfears Remix)
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja, en Lose It All, Popo, Feel Good, Our World en de Psychedelic remix ook. Oude post he 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Mm. Zou vet zijn, kon z'n plaatjes altijd wel waarderen.MYTZE wrote:Kheb m op Steam, en daar heeft ie iig zn naam al naar Jesse Jax veranderd terwijl het eerst Festuca wasPedaalemre wrote:Festuca met een rebrand? Wat heb ik gemist?Dyon_R wrote:Moet het niet Jesse Jax zijn? Dat is de nieuwe alias van Festuca (Jesse Koch) voor zo ver ik weet.
-
MHardtraxx Veteran
Weet niet of hier nog iets mee gaat gebeuren tho, Atmozfears draait hem iig niet meer 
Misschien vanmiddag? Hij host de SOH podcast.
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Ik denk dat Jesse sowieso eerst zijn nieuwe alias rond wilt hebben voordat dit gereleased wordt. Tenzij er een aankondiging over komt in de SoH podcast, maar aangezien het een Euphoria special is, denk ik van niet.Kaasstaaf wrote:Misschien vanmiddag? Hij host de SOH podcast.
Tenzij... Hij een special guest is voor die line up van Euphoria...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Tease daarvan staat in het insta verhaal van SOH, lijkt meer op Devin Wild als je het mij vraagt.Dyon_R wrote:Ik denk dat Jesse sowieso eerst zijn nieuwe alias rond wilt hebben voordat dit gereleased wordt. Tenzij er een aankondiging over komt in de SoH podcast, maar aangezien het een Euphoria special is, denk ik van niet.Kaasstaaf wrote:Misschien vanmiddag? Hij host de SOH podcast.
-
MHardtraxx Veteran
Is ook Devin Wild, maar er zijn meerdere special guestsPedaalemre wrote:Tease daarvan staat in het insta verhaal van SOH, lijkt meer op Devin Wild als je het mij vraagt.Dyon_R wrote:Ik denk dat Jesse sowieso eerst zijn nieuwe alias rond wilt hebben voordat dit gereleased wordt. Tenzij er een aankondiging over komt in de SoH podcast, maar aangezien het een Euphoria special is, denk ik van niet.Kaasstaaf wrote:Misschien vanmiddag? Hij host de SOH podcast.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Oh. Haha
Zeiden ze bij SOH in het begin niet ook dat ze uiteindelijk talenten gingen signen? Met hoge eisen wel, net zoals AoC. Zou wel tof zijn als Festuca / Jesse Jax dan via SOH een nieuwe start maakt.
Zeiden ze bij SOH in het begin niet ook dat ze uiteindelijk talenten gingen signen? Met hoge eisen wel, net zoals AoC. Zou wel tof zijn als Festuca / Jesse Jax dan via SOH een nieuwe start maakt.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Wil deze zo graag

Zag op Jesse z'n insta story voorbij komen gisteren, tijdens een Q&A. Dat ze de track af hebben en klaar is voor release, volgens mij volgende maand, stond er.jeff wrote:Wil deze zo graag![]()
![]()
De volgende release voor hem kwam binnen 3 weken ja. Er stond niet dat dat deze was, maar de kans is groot.Goldenstyle wrote:Zag op Jesse z'n insta story voorbij komen gisteren, tijdens een Q&A. Dat ze de track af hebben en klaar is voor release, volgens mij volgende maand, stond er.jeff wrote:Wil deze zo graag![]()
![]()
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
jeff wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Echt waar, waarom released hij deze track nou niet
Zoveel platen klaarliggen zoveel platen maakt die en releasen ho maar, frustrerend als shit, dit is echt een top plaat net als The Humming
Zoveel platen klaarliggen zoveel platen maakt die en releasen ho maar, frustrerend als shit, dit is echt een top plaat net als The Humming
Uit het Track of the day topic:
En The Humming kunnen ze niet releasen vanwege rechten.Ik had op Instagram even met Jesse gesproken over deze plaat, maar hij zei dat het management van Atmozfears geen plannen meer heeft voor deze plaat heeft.
Deze track helemaal gemist, maar wat een pareltje zeg! Jammer dat ze hier niks meer mee doen. Weet iemand de reden hiervan ook?
Mijn vraag dus ook tijdje terug:Rowanyt1309 wrote:Deze track helemaal gemist, maar wat een pareltje zeg! Jammer dat ze hier niks meer mee doen. Weet iemand de reden hiervan ook?

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dus z'n management heeft meer zeggenschap over welke platen hij uitbrengt dan hijzelf?