Niet gehoord op het feest zelf, ben toen een half uurtje gaan eten, naar de WC gaan en een goed plekje gaan zoeken voor wat erna kwam
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Helemaal geen slechte plaat eigenlijk. Melodie is heel aanstekelijk.
Niet gehoord op het feest zelf, ben toen een half uurtje gaan eten, naar de WC gaan en een goed plekje gaan zoeken voor wat erna kwam
.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Lekkere melodie, leuke vocals waar ik me niet aan stoor. Ja, dit is één van hun betere imo.
-
J
Niet heel erg speciaal, maar toch wel een beetje verast.
Gaat mee voor de verzameling
Gaat mee voor de verzameling
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Leuke track 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hoezo geïnspireerd door Wildstylez?!? 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dit is toch een rip off van een avicii plaat ofzo?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Avicii Ft Mike Posner - Stay With You
Deze ja, boeit me niet, ik vind hem leuk (de track he). :]
Deze ja, boeit me niet, ik vind hem leuk (de track he). :]
-
J
Avicii ft Mike Posner - Stay With You (Atmozfears Bootleg) dus....
-
TArtiest
- 52 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
hey wijsneusJEFSKIII wrote:Avicii ft Mike Posner - Stay With You (Atmozfears Bootleg) dus....
http://www.discogs.com/Atmozfears-Stay- ... se/4227840
-
J
Oeh het afgekeurd Justin Bieber modelletje is weer op zijn gummyteentjes getrapt.
Alsof ik daar opkijk
Nvm
Alsof ik daar opkijk
Nvm
Last edited by JEFSKIII on 26 Jan 2013 20:36, edited 1 time in total.
Vind hem wel gaan, maar neem hem niet mee 
-
J
Ja he, kennelijk vind Tim het niet leuk. Bedoel waarom zou je hem niet Avicii ft Mike Posner - Stay With You (Atmozfears Bootleg) laten heten, maar wat maakt het eigelijk ook allemaal uit 
Wist ik overigens veel dat dat ook op discogs staat.
Wist ik overigens veel dat dat ook op discogs staat.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Een greintje respect is wel op zijn plaats.JEFSKIII wrote:Oeh het afgekeurd Justin Bieber modelletje is weer op zijn gummyteentjes getrapt.
Alsof ik daar opkijk![]()
Nvm
Gedraag je even zeg.JEFSKIII wrote:Oeh het afgekeurd Justin Bieber modelletje is weer op zijn gummyteentjes getrapt.
Nvm
-
J
Sorry, eventjes vergeten dat het een artiest wasTechnoboyYNWA wrote:Een greintje respect is wel op zijn plaats.JEFSKIII wrote:Oeh het afgekeurd Justin Bieber modelletje is weer op zijn gummyteentjes getrapt.
Nvm
Wat wil je daar mee zeggen? Dat heb je er zelf op gezet. Iedereen kan dat als men wil.Tvds wrote:hey wijsneusJEFSKIII wrote:Avicii ft Mike Posner - Stay With You (Atmozfears Bootleg) dus....
http://www.discogs.com/Atmozfears-Stay- ... se/4227840
Beetje kansloze reactie dus.
Last edited by tomac on 27 Jan 2013 19:21, edited 1 time in total.
Het is de producer van de plaat, dus hoogstwaarschijnlijk zal hij wel weten waar hij het over heeft.
Over de titel dus geen klachten aub.
Dat slaat ook nergens op. Jef wilde volgens mij alleen duidelijk maken dat hij de titel onzin vind en dat het ook bootleg genoemd kon worden. Vandaar dat ik de reactie van TvdS een beetje zinloos vond.Khadber wrote:Het is de producer van de plaat, dus hoogstwaarschijnlijk zal hij wel weten waar hij het over heeft.![]()
Oja hij geeft op discogs 5 sterren aan al zijn eigen tracks. Behoorlijke ego heeft die kerel
Last edited by tomac on 27 Jan 2013 21:25, edited 1 time in total.
-
J
He he, iemand die het snapt...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Volwassen zeg.JEFSKIII wrote:Sorry, eventjes vergeten dat het een artiest wasTechnoboyYNWA wrote:Een greintje respect is wel op zijn plaats.JEFSKIII wrote:Oeh het afgekeurd Justin Bieber modelletje is weer op zijn gummyteentjes getrapt.
Nvm
-
E
Oppassen jongens, JEFSKIII heeft een oorbel.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
buh
-
J
Ja en daarmee verblind ik jullieEntourage wrote:Oppassen jongens, JEFSKIII heeft een oorbel.