Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken deze producer niet. Maar klinkt best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik ken deze producer niet. Maar klinkt best goed.


het zijn er 3 zo te zien op de bijgeleverde album art ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:45 
 
Hardtraxxer

knlinkt niet slecht!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

Super bedankt jongens! We zijn blij om te horen dat jullie zulke positieve reacties geven.
We proberen natuurlijk zo door te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar eens meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt een hoop beter dan heel veel wat er de laatste tijd op labels wordt uitgebracht eigenlijk. Stukkie beter dan die releases op EXP en KAT bijv. Tot nu toe Destiny en Birth Of A Galaxy wel nice :)
Kicks zouden wel wat voller kunnen, maar verder weinig op te merken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed spul, ondanks dat het een free release is :)
Ga ik deze nu draaien... Waarschijnlijk niet, maar blijft een goede release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt chill jongens jullie eigen officiële album en dit is ff wat betere shit dan unspeakable desires haha. ik gun het jullie van harte. ga zo door ik hou jullie in de gaten

grtz Lars
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem net binnengetrokken en ik zal eens even een korte review geven

Destiny:
Introsounds zijn lekker, reversed bass is aardig en het flowt lekker door naar de 'beuk-kick'. Opbouw in de break is goed, synts zijn goed en melodie pakt me wel. Leuk dat de melo in de 2e climax anders is. Vind de vocals alleen weinig aan. Aardige track! 7/10

God's Child:
Reversed bass in de intro ook hier dik in orde. Had wel iets beter gemastered mogen worden want de intromelodie valt een beetje weg. Vind de vocals niet sterk. De 2e kick in de mid-intro heeft wat weg van TNT-kicks. Zit zo'n kraakje in, klinkt lekker. Alleen hier overheerst de kick ook teveel. Overige sounds hadden wat harder gemoeten. Vind de synth van de main melo ook wel vet. Kick beukt er lekker in, melodie is wel wat moeilijker te volgen dan die van Destiny. In de outro is het geheel trouwens wel goed gemasterd. 6.5/10

Tryout 1:
Mix intro klopt qua maten niet. Het is 2x 8 maten en 1x 4 maten, beetje irritant, nu moet je hem 16 beats later incuen om hem lekker te laten uitkomen. Ook hier vind ik de reversed bass best lekker! Vind de synth wat weg hebben van Zatox en soms ook AVIO. Anticlimax is ook best wel vetjes hoor! 2e anticlimax is al iets voller. Vind het idee van deze track zeker wel vet. 7.5/10

Outer Space:
Ik vind bij deze intro de sounds niet echt mooi, ook de kick vind ik hier wat minder. En de overgang naar het 2e deel van de mid-intro is niet echt logisch. De break is een beetje leeg. Ik vind de synth van de melo nog wel leuk alleen de climax mist power. Beetje te standaard. 5/10

Birth of a Galaxy:
Vind de kick in de intro niet mooi. Doet me niet echt veel. Break is ook wel erg lang en de melodie pakt me niet. En de climax komt niet echt lekker uit de verf vind ik. Minste track tot nu toe. 4/10

Dead Zone:
Acid klinkt gewoon zuiver hoor! En de reversed bass past er goed bij. Vet! Melodie vind ik wel een beetje langdradig. De climax had ook wel iets beter gemastered mogen zijn. Het sfeertje na de climax in de opbouw naar de outro is vet. En de outro zelf ook. Vind dit ook wel een vet nummer over het algemeen alleen de climax en melo zijn wel een stuk minder dan de intro en outro. 7/10

3 Elements (ft. Soundrockerz):
Ook hier klopt de intro niet qua telling, dit vind ik erg irritant. Vind de intro wel catchy! Vet geluidje. Doet me denken aan de intro van Live The Moment. Het bla-bla verhaal in de break is een beetje cliché maar opzich wel redelijk sfeervol. Ben erg benieuwd wat er gaat komen!. Synth van de melo is vet! Komt echt energie uit! Climax beukt ook aardig door. Dit is wel de beste track van het album 8/10


Al met al een erg goeie Free-release. Keep it up! Ik heb totaal geen verstand van producen, weet ook niet of je je geluiden zelf maakt. Maar je zou wat mij betreft best gesigned kunnen worden door een label want over het algemeen klinkt het best goed!
Hoop dat je er wat aan hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaten deze gasten niet bij hardcopy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:59 
 
Hardtraxxer

best leuke tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:17 
 
Hardtraxxer

01 en 02 zijn mijn favorieten.. :)
is fijn albumpje om te luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Birth Of Galaxy & 3 Elements zijn gaaf. De rest niet zo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks