G1LL wrote:A-Lusion is voor 99% altijd slecht, deze 2 vallen opzich nog mee
vind jij
G1LL wrote:A-Lusion is voor 99% altijd slecht, deze 2 vallen opzich nog mee
Nog 1114...3,886 people like this. Be the first of your friends.
Gister waren het er nog 100 minder. Dus als het met 100 per dag gaat moeten we nog 2 weekjes wachten..Khadber wrote:Heb me gisteren ook al bij die mensen gevoegd. Misschien word het nog wat!
hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allangthe_sequence wrote:3.681 personen vinden dit leuk.
pff waarom geen 5.000
Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..E-rik wrote:hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allangthe_sequence wrote:3.681 personen vinden dit leuk.
pff waarom geen 5.000
dat denk ik niet, gaat nog wel een behoorlijke poos duren voordat er 5000 zijnKhadber wrote:Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..E-rik wrote:hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allangthe_sequence wrote:3.681 personen vinden dit leuk.
pff waarom geen 5.000
het doel van deze actie is geloof ik om zijn facebook account op te krikken en dan moet hij het op hyves/twitter zetten?E-rik wrote:dat denk ik niet, gaat nog wel een behoorlijke poos duren voordat er 5000 zijnKhadber wrote: Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..
zou mooi zijnHidden Source wrote:Gaat toch nog best snel nuhopelijk voor het weekend dat we nog de 5000 halen.