Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
A-Lusion is voor 99% altijd slecht, deze 2 vallen opzich nog mee :thumbup:



vind jij
Bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reversed Order is echt orgineel. Ook een leuk plaatje. In Every Place is niet heel erg blijven hangen, dat zegt voor mij wel genoeg.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg relaxt dat deze als free release word weg gegeven. Dat maak het nog een en het ander goed met ze aankomende release op MYD
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 05:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was al fan blijkbaar. :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 09:28 
 
Hardtraxxer

"3.775 personen vinden dit leuk"

:sleep: dit duurt nog wel ff
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej Eindelijk! :thumbsup:
Reversed Order! :worship:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had het hem toevallig nog gevraagd op hyves een paar dagen terug, maar om er nou gelijk een facebook voor aan te maken xD
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schiet niet echt op :(
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
3,886 people like this. Be the first of your friends.


Nog 1114...
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me gisteren ook al bij die mensen gevoegd. Misschien word het nog wat!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heb me gisteren ook al bij die mensen gevoegd. Misschien word het nog wat!

Gister waren het er nog 100 minder. Dus als het met 100 per dag gaat moeten we nog 2 weekjes wachten.. :)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boutplaten, totaal niet mijn ding ...
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
3.681 personen vinden dit leuk.

pff waarom geen 5.000 xd


hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allang
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
the_sequence schreef:
3.681 personen vinden dit leuk.

pff waarom geen 5.000 xd


hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allang

Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
E-rik schreef:
the_sequence schreef:
3.681 personen vinden dit leuk.

pff waarom geen 5.000 xd


hij had het beter via twitter of hyves kunnen doen, dan waren die 5000 er allang

Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..


dat denk ik niet, gaat nog wel een behoorlijke poos duren voordat er 5000 zijn :/
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben!! :drool:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 22:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

4048 :yay:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat toch nog best snel nu :woot: hopelijk voor het weekend dat we nog de 5000 halen.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Khadber schreef:
Ik denk dat jij de grootte van Facebook dan onderschat..


dat denk ik niet, gaat nog wel een behoorlijke poos duren voordat er 5000 zijn :/

het doel van deze actie is geloof ik om zijn facebook account op te krikken en dan moet hij het op hyves/twitter zetten? xd
bovendien zijn er wel meer mensen dan alleen nederlanders die naar hadstyle luisteren, en heel de wereld doet aan fb, behalve nederland... nee wat hebben wij?
hyves.. -.-
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Gaat toch nog best snel nu :woot: hopelijk voor het weekend dat we nog de 5000 halen.


zou mooi zijn ;)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar ff 1 maken dan. :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4.193 al :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind ik leuk!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks