mwuah reversed order klinkt wel erg apart
vind het zeker geen supertracks, maarja wel tof dat hij ze nu weggeeft
Snap het ook niet, was eindelijk weer eens een knalrelease geweest op Scantraxx.JolleNL wrote:Ik snap echt niet waarom dit niet gereleased mocht worden op Scantraxx, heel mooi.
Oxbow wrote:mwuah reversed order klinkt wel erg apart
Inderdaad, deze 2 tracks zijn 10x beter als die andere nieuwe A-Lusion platen.Parvuz wrote:Snap het ook niet, was eindelijk weer eens een knalrelease geweest op Scantraxx.JolleNL wrote:Ik snap echt niet waarom dit niet gereleased mocht worden op Scantraxx, heel mooi.
Hidden Source wrote:IN EVERY PLACE![]()
![]()
Ik vind dit wel 1 van de beste melodieuze platen van 2010!!!
Dat wil ik niet zeggen, A-Lusion tracks doen het bij mij vrijwel altijd wel goed. Scoren gemiddeld hoger dan de andere Scantraxx platen de laatste tijd.Hidden Source wrote:Inderdaad, deze 2 tracks zijn 10x beter als die andere nieuwe A-Lusion platen.Parvuz wrote:Snap het ook niet, was eindelijk weer eens een knalrelease geweest op Scantraxx.JolleNL wrote:Ik snap echt niet waarom dit niet gereleased mocht worden op Scantraxx, heel mooi.
Mee eens, maar vind het niet echt releasewaardig..JolleNL wrote:Inderdaad, die melo is echt lekker. Reversed Order vind ik iets minder.
knotsjebilly wrote:Was het wachten waard
zeker weten, blij dat ie deze actie heeft opgezetWesz wrote:In Every Placemelodie is fantastisch
Edwinn wrote:Yeah, eindelijk die 5000. Nu allemaal weer afmelden.
freddyadu8 wrote:Melodie van In Every Place is gewoon echt geniaal. Maar vind het niet echt kwaliteit wat ik hoor, de synth en de kick zijn niet echt top..
+1BuzzLightyear wrote:Wat een held is die Onne toch!!