4813... rond dinsdag de release dus 
ik hoop het goeie tracksPNXRMX wrote:4813... rond dinsdag de release dus
ik hoop het goeie tracksPNXRMX wrote:4813... rond dinsdag de release dus
Ja ´t schiet al aardig opdonkeyrollers wrote:ik hoop het goeie tracksPNXRMX wrote:4813... rond dinsdag de release dus
Lame!!!Gangsterdwerg wrote:Yep!RoBinVdHaRdStYleR wrote:Krijgen alleen facebook members the full release?
...RoBinVdHaRdStYleR wrote:Lame!!!Gangsterdwerg wrote:Yep!RoBinVdHaRdStYleR wrote:Krijgen alleen facebook members the full release?
of gewoon schijt hebben aan deze waardeloze : ik wil vrienden hebben zoek actieback2daparty wrote:nog maar 74 'ik vind dit leukers' nodig, kom op mensen
Of gewoon meedoen en daarna weer unlikendjpatt wrote:of gewoon schijt hebben aan deze waardeloze : ik wil vrienden hebben zoek actieback2daparty wrote:nog maar 74 'ik vind dit leukers' nodig, kom op mensen
en gewoon wachten totdat hij ze alsnog vrij geeft
?! Vind nou A-Lusion niet echt het type die denkt dat ie populair is..djpatt wrote:gewoon geen aandacht geven. a-lusion moet ook maar eens voelen dat hij niet zow populair is dan hij denkt
Dat. Opmerking van djpatt slaat werkelijk nergens op. Als ik iemand redelijk down to earth vind hier is A-Lusion het wel.freddyadu8 wrote:?! Vind nou A-Lusion niet echt het type die denkt dat ie populair is..djpatt wrote:gewoon geen aandacht geven. a-lusion moet ook maar eens voelen dat hij niet zow populair is dan hij denkt
Volgens mij ben jij niet zow populair dan jij denktdjpatt wrote:gewoon geen aandacht geven. a-lusion moet ook maar eens voelen dat hij niet zow populair is dan hij denkt
Dan zullen we jou ook geen aandacht meer geven.djpatt wrote:gewoon geen aandacht geven. a-lusion moet ook maar eens voelen dat hij niet zow populair is dan hij denkt
zo bedoel ik het ook niet, is toch een waardeloze actieOxbow wrote:tracks van a-lusion doen me zelden iets tot niks,
maar als ik ergens respect voor heb is het wel ze nuchterheid en heldere uitleg over dingen
dus die uitspraak slaat inderdaad nergens op
Waarom is dit een waardeloze actie? Een DJ die hard voor 2 tracks gewerkt heeft, en die gratis wilt vrijgeven. Het enige wat je hoeft te doen is fan van hem te worden op facebook, en als dit er 5000 zijn krijg je 2 GRATIS nummers. Wat is hier nou slecht aan?djpatt wrote:zo bedoel ik het ook niet, is toch een waardeloze actieOxbow wrote:tracks van a-lusion doen me zelden iets tot niks,
maar als ik ergens respect voor heb is het wel ze nuchterheid en heldere uitleg over dingen
dus die uitspraak slaat inderdaad nergens op