M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :woot:
HELD! :D
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Say what?!

Bedankt voor de heerlijke tracks! :cool:
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Held :woot:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Had ze allemaal nog nooit gehoord maar ben positief verrast!

Last Man Standing: Goeie track, lijkt wel wat op Neophobia
The Embrace: Ook leuk, iets vrolijker maar niet slap.
Lingering melody: Minder. De melo lijkt heel veel op een track waar ik nu niet op kan komen. Vind de kick ook minder in deze
Agony: Ook deze track is wel leuk

Kortom: Aardig gevarieerd en prima sounds. Goed bezig!
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Lekker! :yay:
I
1 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Super vet..!! bedankt..!! :yay:

vette tracks man...!! kan niet anders zeggen. vooral Last men standing...!!

moet wel zeggen dat ik o.a. Dark age wel mis. die is ook zo vet...!!

greetz...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Artiest
27 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)
Gangsterdwerg wrote:Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 september ;)
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
The embrace :worship:
Wat een geniaal nummer!
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Die intro en outro van Agony, bazenwerk! :worship:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Tartaros wrote:Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)
Gangsterdwerg wrote:Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 september ;)
Bam, in your face :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Roebén wrote:
Tartaros wrote:Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)
Bam, in your face :D
Dan had ik moeten zeggen: Lol Bass Boom is bijna een exacte kopie van Lingering Melody.

Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)
Hardtraxxer
123 posts member since 2009
last seen Apr 2026
Gangsterdwerg wrote:Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)
Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.
Last edited by Knocker on 21 Jun 2011 13:34, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Oxbow wrote:Vind ze allemaal vrij matig. :yawn:
Mee eens. Alleen Last Man Standing is nog wel vet.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Knocker wrote:
Gangsterdwerg wrote:Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)
Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.
dat is toch ook een kopie van protect and serve als ik deze plaat me nog goed herinner?
D
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Aug 2015
iemand nog een download link?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hmm, kan iemand ze even met zippyshare oid uploaden? Bestand met Wetransfer bestaat niet meer zegt ie.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Moment, ben hem aan het reuploaden :thumbup:

Edit: http://www49.zippyshare.com/v/48138972/file.html - thera ya go! :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hartelijk dank :)