Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:56 
 
Hardtraxxer

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :woot:
HELD! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Say what?!

Bedankt voor de heerlijke tracks! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ze allemaal nog nooit gehoord maar ben positief verrast!

Last Man Standing: Goeie track, lijkt wel wat op Neophobia
The Embrace: Ook leuk, iets vrolijker maar niet slap.
Lingering melody: Minder. De melo lijkt heel veel op een track waar ik nu niet op kan komen. Vind de kick ook minder in deze
Agony: Ook deze track is wel leuk

Kortom: Aardig gevarieerd en prima sounds. Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:02 
 
Hardtraxx Newbie

Super vet..!! bedankt..!! :yay:

vette tracks man...!! kan niet anders zeggen. vooral Last men standing...!!

moet wel zeggen dat ik o.a. Dark age wel mis. die is ook zo vet...!!

greetz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)

Gangsterdwerg schreef:
Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.


Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 september ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The embrace :worship:
Wat een geniaal nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die intro en outro van Agony, bazenwerk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros schreef:
Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)

Gangsterdwerg schreef:
Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.


Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 september ;)

Bam, in your face :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Tartaros schreef:
Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)

Gangsterdwerg schreef:
Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.


Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 september ;)

Bam, in your face :D

Dan had ik moeten zeggen: Lol Bass Boom is bijna een exacte kopie van Lingering Melody.

Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)


Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Vind ze allemaal vrij matig. :yawn:

Mee eens. Alleen Last Man Standing is nog wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:48 
 
Artiest

Knocker schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na! ;)


Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.


dat is toch ook een kopie van protect and serve als ik deze plaat me nog goed herinner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

iemand nog een download link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, kan iemand ze even met zippyshare oid uploaden? Bestand met Wetransfer bestaat niet meer zegt ie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moment, ben hem aan het reuploaden :thumbup:

Edit: http://www49.zippyshare.com/v/48138972/file.html - thera ya go! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hartelijk dank :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks