WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
HELD!
HELD!
Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 septemberGangsterdwerg wrote:Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Bam, in your faceTartaros wrote:Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)
Lingering Melody is eerder gemaakt dan Bass Boom. Staat een video op mn youtube van Lingering Melody van 24 augustus 2010. Officiële Bass Boom video op youtube is geplaatst op 1 septemberGangsterdwerg wrote:Lol Lingering Melody is bijna een kopie van Psyko Pukkels - Bass Boom (2e climax). ( :') ) Bassline is exact hetzelfde, akkoordenschema ook en de melodie ook. En zelfs hoe de kick erin komt: bwwwaam-ba-bam.
Dan had ik moeten zeggen: Lol Bass Boom is bijna een exacte kopie van Lingering Melody.Roebén wrote:Bam, in your faceTartaros wrote:Mooi om te zien dat iedereen er blij mee is!:)
Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.Gangsterdwerg wrote:Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na!
Mee eens. Alleen Last Man Standing is nog wel vet.Oxbow wrote:Vind ze allemaal vrij matig.
dat is toch ook een kopie van protect and serve als ik deze plaat me nog goed herinner?Knocker wrote:Ik vind Last Man Standing juist veel weghebben van To Protect And Serve. Ik vind alleen Lingering Melody iets minder van deze 4 tracks, maar dit doet zeker niet onder voor label releases.Gangsterdwerg wrote:Vind overigens wel dat alle tracks zeer sterk op andere bestaande nummers lijken. Last Man Standing heeft veel weg van Neophobia en van 1tje waarvan ik de titel zo niet weet lijkt ook heel veel op Karma Circle qua intro. Maar goed, zijn zeker geen slechte tracks! Als al jouw nummers ouder zijn dan de nummers die ik noem dan ben je helemaal goed bezig want dan apen de big boys uit de scene jou na!