Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VA - Grid of Grit

Track(s):
01. Rebir - Howling
02. Cultist - Between Reality
03. Xaero - In Distress
04. Zovi - Pretty Gritty
05. RAVENMØCKER - ∀ɔıp ᗡɹnɯs
06. The Scout From Team Fortress Two - Bonk!
07. Dead By Silence - Lost In Riot
08. Lord Of Speed - Illuminati
09. Starving Insect - IDDQD (Carnage & Cluster Somewhat Doomy Remix)
10. Xalpheon - C (Crystal)

Download:
http://exdim.bandcamp.com/album/grid-of-grit

Bron:
http://exdim.bandcamp.com/
Website nog steeds in progress, maar komt er wel aan!

We are proud to present our second ExDim compilation album, Grid of Grit. This time, we asked our artists to create their own interpretations of the grittiest music possible, and these ten tracks represent some of the rawest and grittiest sounds we've ever heard. Curl your toes up in some gravel, brush your teeth with iron filings, and move your mind and body to this intense experience of doomcore, industrial hardcore, crossbreed, acid techno, speedcore, noise, and more.
Proceeds from the album will go toward future physical releases from ExDim.



Hier zie. Ambient Noise, Doomcore, Crossbreed, Hard Acid, Industrial Hardcore en Speedcore in een geweldig album!
Enjoy guys! Ben benieuwd wat jullie van het album vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 21:06 
 
Hardtraxxer

Zeer goed album. Heel veel verschillende stijlen maar allemaal heel erg ruw en duister wat ik wel mooi vind. Het klinkt allemaal erg verzorgd en vol en dat is wat ik wel mis bij veel huidige producties. Ik merk dat dit stuk voor stuk tracks zijn die door goede producers onafhankelijk van elkaar zijn gemaakt zodat er heel veel variatie in zit. Kunnen ook veel labels van leren. Ik ga 'm binnenkort heel aandachtig beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg bedankt :D
Ik ben dan ook behoorlijk trots op het resultaat.
(Ik heb trouwens #10 gemaakt ^-^ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HC_Blaster schreef:
Zeer goed album. Heel veel verschillende stijlen maar allemaal heel erg ruw en duister wat ik wel mooi vind. Het klinkt allemaal erg verzorgd en vol en dat is wat ik wel mis bij veel huidige producties. Ik merk dat dit stuk voor stuk tracks zijn die door goede producers onafhankelijk van elkaar zijn gemaakt zodat er heel veel variatie in zit. Kunnen ook veel labels van leren. Ik ga 'm binnenkort heel aandachtig beluisteren.



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

Waarom lach je om een mening? Wat is er dan zo grappig aan? :P
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Gratis tracks