Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:08 
 

Tracks:
01. Amnesys - The Purest - (Advanced Dealers Remix)
02. The Viper - Get Lit (Fear Factor Remix)
03. Evil Activities & DV8 Rocks - Guess What (Synthax Remix)
04. AniMe - Be A God (Myosuke Remix)
05. Furyan- Conflict (XTNKT Remix)
06. Kasparov - Living The Dream (Zweitausand Watt Remix)
07. DJ Mad Dog - Agony (Destructive Tendencies Remix)
08. Art of Fighters - Tears Of Blood (Merkurius Remix)
09. Panic - Doing It All (Komarovski Remix)
10. Unexist - Danger (Screak Remix)
11. Nico & Tetta - Restart The Party (Kontrakosmi Remix)
12. Neophyte - The Remedy (Roughsketch Remix)
13. Meccano Twins - WTFisthis (NeoX Remix)
14. Nexes - Stardust (Soul Destroyer Remix)
15. The Stunned Guys - Dancefloor dictator (Vicious Conspiracy Remix)
16. Alien T - The Victory (KHD Remix)
17. Tommyknocker - Today Is The Day (Track & Trace Remix)
18. Placid K - Come down (RLM Remix)
19. Tha Playah - The Impact (Quantum Void Remix)
20. The Sickest Squad - Children of Core (Brutal Jesters Remix)

Luister: https://soundcloud.com/officialtih/sets ... es/s-dkBFh

Download: http://we.tl/NUQIhsskXO

Bron: https://www.facebook.com/officialTIH

Albumart:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 03:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snel samengevat

[6] Amnesys - The Purest - (Advanced Dealers Remix)
Standaard plaat, niet beter dan het origineel

[7] The Viper - Get Lit (Fear Factor Remix)
Opzich geen verkeerde remix, heel leuk stijltje aan gegeven, maar nog niet beter dan het origineel

[7,5] Evil Activities & DV8 Rocks - Guess What (Synthax Remix)
Deze komt wel over het origineel heen, de melodie is beter, de kick ook, en de vocalen komen beter uit de verf

[7,5] AniMe - Be A God (Myosuke Remix)
Aparte keuze van kick, ik weet niet of hij er zo bij past maar ik vind het geheel wel heel vetter dan het origineel

[9] Furyan- Conflict (XTNKT Remix)
Ik dacht dit gaat klinken als iets van hardstyle ofzo, maar jezus wat een vette (anti)climax en wat een brute kicks, 100x beter dan het origineel :loving:

[4] Kasparov - Living The Dream (Zweitausand Watt Remix)
Als je je afvraagt hoe hardstyle op een hardcore tempo klinkt moet je dit vooral luisteren. Ik wist niet dat het origineel nog slechter kon, misschien nog een plus een voor de kick

[6,5] DJ Mad Dog - Agony (Destructive Tendencies Remix)
Deze mannen hebben al een paar leuke platen, maar deze is niet zo speciaal eerlijk gezegd. Leuke kick en een goeie drive maar meer niet

[8] Art of Fighters - Tears Of Blood (Merkurius Remix)
Om te beginnen een heerlijke intro en goeie kick. De klinkt wel heel veel als die van Alien T - I Am Not Perfect, lekkere melodie de structuur er van is vaker gedaan maar klinkt goed, solide remix

[6,5] Panic - Doing It All (Komarovski Remix)
Doet me niet veel, niet beter of slechter als het origineel. Opzich wel een goede track. Kicks zijn goed

[7] Unexist - Danger (Screak Remix)
Lekkere kicks. Alleen verwachte er wel net wat meer van door de diepe bas in de opbouw. Het is in het geheel een energiek plaatje, maar of hij ook echt speciaal is... niet echt.

[6,5] Nico & Tetta - Restart The Party (Kontrakosmi Remix)
Kicks zijn niet verkeerd, maar ze klinken niet echt lekker gemasterd, en dat geld ook voor de rest, een goed idee maar de sounds liggen me niet zo. Het origineel is wel beter

[7,5] Neophyte - The Remedy (Roughsketch Remix)
Oke dit verwachte ik niet. Lekker tempo, goed ragplaatje. Godzijdank heeft hij dat melodietje eruit gelaten. Heel wat anders dan het origineel maar wel een vermakelijke ragplaat

[8] Meccano Twins - WTFisthis (NeoX Remix)
Niet zo'n harde kick van NeoX verwacht. Goeie kick, dat is precies wat er miste in het origineel. Er zijn wel wat stukjes die ik wat minder vind, zoals de opbouw naar de climax. Maar over het algemeen vind ik hem beter dan het origineel, mede door de kick en de sounds van TiH die er in zijn gebleven

[6] Nexes - Stardust (Soul Destroyer Remix)
Die kicks zijn heel lelijk gepitcht, te hoog. De rest van de plaat doet me ook niet heel veel.

[5] The Stunned Guys - Dancefloor dictator (Vicious Conspiracy Remix)
Weer zo'n lelijke kick, De melodie is precies hetzelfde, nee dan liever het origineel dat geheel klonk beter

[6,5] Alien T - The Victory (KHD Remix)
De kick is wel lekker, doet me denken aan oud nosferatu spul, alleen samen met de melodie komt hij toch niet helemaal uit de verf. Het origineel klonk in geheel beter, en is vele malen beter, ik vond dat ook de beste plaat van het TiH album

[7] Tommyknocker - Today Is The Day (Track & Trace Remix)
Kick klinkt leuk, intro sounds lopen niet helemaal sync heb ik het idee, de sounds in de climax zijn geloof ik ook niet helemaal goed afgesteld, maar het geheel klinkt goed.

[7,5] Placid K - Come down (RLM Remix)
Het geheel heeft een rare opbouw. De kick is wel oke. De tweede climax is vet.

[5] Tha Playah - The Impact (Quantum Void Remix)
De kick is een die heel vaak is gebruikt een paar jaar terug, en past niet echt bij het geheel. Intro klinkt voor geen meter eerlijk gezegd, de climax is een heel ander ritme dan de rest. Origineel is veel beter

[6,5]The Sickest Squad - Children of Core (Brutal Jesters Remix)
Deze plaat vond ik al niks aan, deze kick is wel beter, maar het geheel doet nog wat kaal en saai aan

Al met al vind ik maar 5 platen beter dan het origineel en dat zijn de remixen van NeoX, Merkurius, , Myosuke , XTNKT en Roughsketch.

Dat bijvoorbeeld die remixen van EA en TSS beter zijn is logisch want het origineel was behoorlijk schijt.

Speciaal nog even deze Furyan- Conflict (XTNKT Remix)
Wat een remix, echt top gedaan, hele andere stijl en toch het origineel er in gehouden met echte goed afgewerkte sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knallen
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Gratis tracks