Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Track(s): Frequencerz - Tomorrow And Beyond (Lars Edit) (Re-Style & Korsakoff Remix)

Download:


Bron:
Facebook Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:50 
 
Hardtraxxer

Damn wat slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat het meer om Lars gaat dan de remix. Want het is een beetje makkelijk gedaan dit.
Geeft me lange na niet zo veel kippenvel als het origineel. De 2e climax is wel weer nice. De kick is ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem nog niet eens zo heel slecht gedaan, maar wat goedkoop dit zeg...Angerfist kickje eronder en het is wel goed. Jammer dit, maar goed, wat verwacht ik ook nog van die duo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vind hem nog niet eens zo heel slecht gedaan, maar wat goedkoop dit zeg...Angerfist kickje eronder en het is wel goed. Jammer dit, maar goed, wat verwacht ik ook nog van die duo -.-


Wat is er mis met Re-Style?
En op de laatste paar nummers na was het laatste album van Korsakoff niet zo slecht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder de naam Korsakoff is al tijden niets fatsoenlijks uitgebracht, alleen Unconquered dan, toevallig ook met Re-Style. Van die laatste komt de laatste tijd ook maar weinig goeds, het halve album is (letterlijk, onder andere Out of Darkness en Mastermind zelf) gejat en verder was het maar zwak. Jammer, want ooit was het nog 1 van de interessante MoH artiesten maar dat is niet meer het geval helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah ik kan me in ieder geval wel vinden in het laatste Re-Style maar er staan nog steeds goeie tracks op zijn album imo. En daarvoor produceerde hij ook stuk voor stuk goeie mainstream (Conquest Of Fury, Unconquered, Wasteland en nog wel heel wat)

Korsakoff had wel meerdere leuke platen imo (Stiletto, Blind, Amber, Center Of Mass, Come To Me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat het meer om Lars gaat dan de remix.


Dan hadden ze er wel een beetje meer werk van mogen maken. >.<

Prachtig 'gebaar' van Frequencerz, maar dit kan ik niet waarderen.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Gratis tracks