Active topics in Gezocht

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxxer
185 posts member since 2009
last seen Feb 2022
Beste mensen,

Ik zoek een liveset van alle hits van Noisecontrollers, Wildstylez en Toneshifterz. Ik bedoel niet van alle drie de DJ's in één mix maar van iedere DJ afzonderlijk. Wie kan mij hier aan helpen of wie ziet hierin een uitdaging?!!

:thumbsup:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
The Lion - The Wildstylez Tribute (Part I)

Daar staat er al eentje van Wildstylez, gemixt door iemand van het forum. ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Piet-R76 wrote:Beste mensen,

Ik zoek een liveset van alle hits van Noisecontrollers, Wildstylez en Toneshifterz. Ik bedoel niet van alle drie de DJ's in één mix maar van iedere DJ afzonderlijk. Wie kan mij hier aan helpen of wie ziet hierin een uitdaging?!!

Toneshifterz gaat lastig worden, want die hebben slechts 3 nummers die ook daadwerkelijk voor het grote publiek released zijn.

Ik kan wel voor jou een Noisecontrollers tribute maken, er zijn er al zoveel, maar toch. Als je mij PM't welke tracks je erin wilt hebben kan ik je wel van dienst zijn.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Khadber wrote:
Piet-R76 wrote:Beste mensen,

Toneshifterz gaat lastig worden, want die hebben slechts 3 nummers die ook daadwerkelijk voor het grote publiek released zijn.

Ik kan wel voor jou een Noisecontrollers tribute maken, er zijn er al zoveel, maar toch. Als je mij PM't welke tracks je erin wilt hebben kan ik je wel van dienst zijn.
Of download de qlimax set van dit jaar, tenzij je nog wat oudere nummers wilt hebben. Die set is nog steeds koning :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nounou nou.. Zoveel ouds zit daar niet in hoor.
W
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2008
last seen Jul 2011
Ga naar LSDB en zoek op noisecontrollers fresh fm. Als je op ToneShifterz zoekt, dan krijg je (sinds kort) ook twee sets met véél van hun nummers.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
willeehm wrote:Ga naar LSDB en zoek op noisecontrollers fresh fm. Als je op ToneShifterz zoekt, dan krijg je (sinds kort) ook twee sets met véél van hun nummers.
Ik heb er net al 1 voor hem verzonden ;).